Društvo| Ekonomija| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Mediji| Politika| Tehnologija| Život

Telekom Srbija- imate prijatelja???

trener92 RSS / 02.07.2009. u 23:16

Dodatno objašnjenje 11:07h

10:54 ...čekanje oko 2min ,dobio operatera broj..., objasnio šta želim, i kaže ovako:

"promotivni oaket Omnifona je aktivan, i potrebno je pozvati sa broja sa kog želite da deaktivirate paket. 

Kažem zovem sa tog broja ,

glas govori :potrebno je ime i prezime,  matični broj vlasnika ....

kažem...

ona ovako : molim sačekajte..... čekanje oko minut (merio sekundarom nije me mrzelo)...

javlja se ...izvinite što ste čekali,

..pitam zašto sam morao da čekam ...

glas kaže : "da bi poslala zahtev za deaktiviranje usluge i najkasnije u roku od 48 stai će biti deaktiviran paket usluga za ovaj broj.

Pitam o informaciji ( za 1.08.2009. ovo dole što piše )..

kaže da je to bila besplatna promocija i da je rok produžen do 1.12.2009)

Pitam: da li ću dobiti obaveštenje da je paket deaktiviran?

glas odgovara: Ne , ali možete pozvati, pa ćemo proveriti .

Simpatično, zar ne ?

........

Sve je trajalo oko 6 minuta , toliko je trošak! pomnožite sa brojem poziva , impulsa i.....

 Eto ako nekom bude od koristi,


 

Postavio sam ovo kod Spiridona, ali mislim da je važno postaviti kao blog, da ljudi saznaju.

 

Telekom pokušava da nas optereti dodatnim troškom: Na poleđini poslednjih računa za fiksni telefon,sasvim sitnim i jedva vidljivim slovima,nude nam promotivne usluge "Omnifon" paketa (konferencijsko telefoniranje,pozivi na čekanju,....) koje će nam od 01.08.2009. fakturisati sa dodatnih oko 200 din. mesečno uz redovne račune,kao da ih koristimo,ukoliko ih ne odjavimo na tel.9813 ili mob 064-1789!

 Šta reći?

 b0535.gif

edit: 

Usluga Omnifon predstavlja paket usluga koji objedinjuje uslugu identifikacije poziva, poziva na čekanju, bezuslovno prusmeravanja poziva i uslugu konferencijska veza.

Omnifon omogućava korisniku da, pre odgovora na poziv, na displeju svog telefona vidi broj sa koga je poziv upućen, zatim, da tokom razgovora bude obavešten o drugom pozivu koji može, po svom izboru, prihvatiti i ostaviti na čekanju, ili pak potpuno ignorisati.
Takođe, ova usluga omogućava korisniku da, kada nije kod kuće, sve pozive sa kućnog fiksnog broja preusmeri na bilo koji drugi broj telefona, kao i da razgovara sa više korisnika u isto vreme. 

Mesečna pretplata za Omnifon uslugu iznosi 119 dinara, bez PDV-a, i plaća se putem telefonskog računa.

 edit:

Obratite pažnju ,

Izgleda da oni zaista misle o nama na ovaj način, tu ne mislim samo na Telekom

magarac.jpg 

 

dodatak: 14:16h

Zahvaljem svima na korisnim linkovima i dodatnim objašnjenjima.

Posle svega što može da se pročita jednostavno se dolazi do sledećeg zaključka:

-Prvo su pokušali da otmu pare na kvarno (videti komentar Hansel),

-zatim je nastala frka i Savet potrošača je poslao dopis i upozorenje!( videti komentar alex09)

-Zatim Telekom pravi  - videti komentar ivana23, ( po mom mišljenju) fintu telom - čisto šibicarenje a zna se ko na kraju bude oderan!

Jedino što preostaje da dižemo frku, ko zna šta je sledeće!

Život je lep....

Malo muzike

 

 


 

 

 

 

 

 



Komentari (133)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ines08 ines08 23:18 02.07.2009

...

Bezobrazluk!

Ćao treneru
trener92 trener92 23:26 02.07.2009

Re: ...

ines08
Bezobrazluk!

Ćao treneru

Ćao
zeks92 zeks92 00:02 03.07.2009

Re: ...

trener92

ines08Bezobrazluk!Ćao treneru Ćao


Znaci ...
Telekom je potentan, mi naivni ... pa ce biti po onoj, staroj, narodnoj : Jebo lud zbunjenog!.


trener92 trener92 02:06 03.07.2009

Re: ...

zeks92
trener92

ines08Bezobrazluk!Ćao treneru Ćao


Znaci ...
Telekom je potentan, mi naivni ... pa ce biti po onoj, staroj, narodnoj : Jebo lud zbunjenog!.



Tako oni hoće izgleda!
purenjak purenjak 09:43 03.07.2009

Re: ...

zeks92

trener92ines08Bezobrazluk!Ćao treneru ĆaoZnaci ...Telekom je potentan, mi naivni ... pa ce biti po onoj, staroj, narodnoj : Jebo lud zbunjenog!.

Izgleda da je bas tako....
boze sacuvaj...
kakvi su pljackasi da im ni kaske ne trebaju..
trener92 trener92 13:31 03.07.2009

Re: ...

purenjak
zeks92

trener92ines08Bezobrazluk!Ćao treneru ĆaoZnaci ...Telekom je potentan, mi naivni ... pa ce biti po onoj, staroj, narodnoj : Jebo lud zbunjenog!.

Izgleda da je bas tako....
boze sacuvaj...
kakvi su pljackasi da im ni kaske ne trebaju..


U pravu si!
loader loader 23:23 02.07.2009

Reći, reći...

dragoljub92 dragoljub92 23:25 02.07.2009

Re: Reći, reći...

фала за број накоји да откажемо,ел то сигурно мислим да не буде ја звцао а они кажу немамо појма,ил да си одем у пошту за сваки случај па лично да им га накршим..........
loader loader 23:27 02.07.2009

Re: Reći, reći...

накршим
:))
trener92 trener92 23:30 02.07.2009

Re: Reći, reći...

dragoljub92
фала за број накоји да откажемо,ел то сигурно мислим да не буде ја звцао а они кажу немамо појма,ил да си одем у пошту за сваки случај па лично да им га накршим..........

Ovo sam dobio malopre , tako da ne znam ništa drugo, a
cassiopea ja kod Spiridona napisala

Danas sam ih zvala i novost je da će naplaćivati od 1.12.2009. Ako su slagali mene, lažem i ja vas.
Usluga se može otkazati samo pozivom sa broja na kom je aktiviran paket.


Zvaću ih sutra, ustvari danas pa ću saznati više!
trener92 trener92 23:33 02.07.2009

Re: Reći, reći...

loader
Say, say , say..


Neka ljudi znaju, i obrate pažnju na sve .
Ko zna šta još smišljaju ne mislim samo na telekom
cassiopeia cassiopeia 23:40 02.07.2009

Re: Reći, reći...

cassiopea ja kod Spiridona napisala


Danas sam dobila mail od koleginice i odmah .

Najgore od svega je što su tu informaciju dali na poleđini računa, najsitnijim mogućim slovima napisanu i to na odsečku koji ostaje u pošti kada se račun plati. Ko se nasankao, nasankao.
trener92 trener92 23:51 02.07.2009

Re: Reći, reći...

cassiopeia
cassiopea ja kod Spiridona napisala


Danas sam dobila mail od koleginice i odmah .

Najgore od svega je što su tu informaciju dali na poleđini računa, najsitnijim mogućim slovima napisanu i to na odsečku koji ostaje u pošti kada se račun plati. Ko se nasankao, nasankao.


Banda !
antioksidant antioksidant 08:57 03.07.2009

Re: Reći, reći...

ил да си одем у пошту за сваки случај па лично да им га накршим..........

govori tiho i nosi psa sa sobom ali bi bilo lepo i da neko da odgovor na pitanje ko ce da plati toliku dangubu?
dragoljub92 dragoljub92 09:33 03.07.2009

Re: Reći, reći...

antioksidant
ил да си одем у пошту за сваки случај па лично да им га накршим..........

govori tiho i nosi psa sa sobom ali bi bilo lepo i da neko da odgovor na pitanje ko ce da plati toliku dangubu?

prlilagođeno da srblji razumeju : vikaj,drekaj i mahaj sas vrljiku ako oćeš da te razumeju i poslušaju.
myredneckself myredneckself 14:22 03.07.2009

Re: Reći, reći...

Banda !

čekaj molim te treneru! na kom računu, od kog meseca je taj pokušaj uvaljivanja, ja to ništa ne gledam samo plaćam. jel to znači da sam ja kao već pristala na nešto, što nisam ni videla, ili treba na sledeći račun da obratim pažnju i deaktiviram uslužni paket? izvini molim te, ništa ne kapiram
trener92 trener92 15:57 03.07.2009

Re: Reći, reći...

myredneckself
Banda !

čekaj molim te treneru! na kom računu, od kog meseca je taj pokušaj uvaljivanja, ja to ništa ne gledam samo plaćam. jel to znači da sam ja kao već pristala na nešto, što nisam ni videla, ili treba na sledeći račun da obratim pažnju i deaktiviram uslužni paket? izvini molim te, ništa ne kapiram


Napisao sam gore , razgovor koji sam imao na broj 9813, u nastavku piše da pogledaš komentare ( dole)
Hansel, ivana23, i alex09 ( i moj komentar ispod ) pa će ti biti jasno o čemu se radi! Ne znam da li to isto može da se uradi na Spensu, gore na spratu , gde je njihova kancelarija ( telekoma)
simkke simkke 23:24 02.07.2009

malo je 200

ili 400 ili ništa
trener92 trener92 23:34 02.07.2009

Re: malo je 200

simkke
ili 400 ili ništa


Koincidencija= i Spira je uplatio 200 ???
Slučajnost ?
hajkula1 hajkula1 23:50 02.07.2009

/

ma da kupim ja lupu pa da krenem u potragu, a
trener92 trener92 23:56 02.07.2009

Re: /

hajkula1
ma da kupim ja lupu pa da krenem u potragu, a


Izgleda da ćemo morati svi da kupimo lupu.
Ima još nešto, ne znam da li je neko pisao.
Na etiketi šampona



sitnim slovima, nema teorije da se vidi bez lupe . lepo piše da ne garantuju da upotrebom šampona uklanjate perut
Ko ima neka pokuša da pročita.
Piše ovako, " Yidljive ljuspice s redovnom upotrebom"
Neka ovo neko sad odgonetne,
xenonbg xenonbg 00:22 04.07.2009

Re: /

to piše već godinama... poslednji put kad sam pogledao, pisalo je *redovnom upotrebom. Znači sad su dodali i vidljive ljuspice... a zar nije to perut?!

U svakom slučaju, redovnom upotrebom, oni su za sada jedino sredstvo koje sprečava da mi se u kosi pojavljuju vidljive ljuspice
trener92 trener92 06:13 04.07.2009

Re: /

U svakom slučaju, redovnom upotrebom, oni su za sada jedino sredstvo koje sprečava da mi se u kosi pojavljuju vidljive ljuspice


A perut još izrtaženija ,
hajkula1 hajkula1 23:52 02.07.2009

Boze

sacuvaj me od prijatelja a od neprijatelja cu sama
ipsi ipsi 00:01 03.07.2009

Heh

opet im mi dodjemo kao pokusni kunici, jer ovo su kod nas uveli prije pola godine

Nazoves ih, malo im se %! i oca i rjesena stvar.
trener92 trener92 02:12 03.07.2009

Re: Heh

ipsi
opet im mi dodjemo kao pokusni kunici, jer ovo su kod nas uveli prije pola godine

Nazoves ih, malo im se %! i oca i rjesena stvar.


Znači " štih proba" .<Nisam znao o tome do sada.
mirelarado mirelarado 00:03 03.07.2009

Хвала, Тренеру!

Мени би овакав дрски лоповлук сигурно промакао! Зарадиће Телеком чак и на отказивању нетражене услуге, судећи према бројевима телефона: фиксни на 9 и мобилни!

Telephone Song
dragoljub92 dragoljub92 00:13 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

mirelarado
Мени би овакав дрски лоповлук сигурно промакао! Зарадиће Телеком чак и на отказивању нетражене услуге, судећи према бројевима телефона: фиксни на 9 и мобилни!

Telephone Song

ја ово чуо од маргос на неком блогу ал будала каква сам јес да сам одма прочитао шта пише али реко прво да платим так кад дођо кући увидех да је то обавештенје остало њима и сад да није било овог тренеровог упозоренја са бројем на који да одјавим имао би да клипшем и да се брукам јер незнам како се зове услуга коју нисам тражио а хоћу да откажем.
mirelarado mirelarado 00:28 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

dragoljub92
mirelarado
Мени би овакав дрски лоповлук сигурно промакао! Зарадиће Телеком чак и на отказивању нетражене услуге, судећи према бројевима телефона: фиксни на 9 и мобилни!

Telephone Song

ја ово чуо од маргос на неком блогу ал будала каква сам јес да сам одма прочитао шта пише али реко прво да платим так кад дођо кући увидех да је то обавештенје остало њима и сад да није било овог тренеровог упозоренја са бројем на који да одјавим имао би да клипшем и да се брукам јер незнам како се зове услуга коју нисам тражио а хоћу да откажем.


Ма гарантовано само позивом на оне телефоне и може да се откаже тај, можеш мислити, промотивни пакет Омнифон. Бојим се, Драгољубе, да би им га џабе накршио у пошти :))
margos margos 00:28 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

dragoljub92 dragoljub92 00:36 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

Ма гарантовано само позивом на оне телефоне и може да се откаже тај, можеш мислити, промотивни пакет Омнифон. Бојим се, Драгољубе, да би им га џабе накршио у пошти :))

али то је врло подмукло,ко гледа шта пише на заднјој страни рачуна?кад имаш лепо преднју страну са обавештенјима о потрошеним импулсима и ту би требало и ово да стоји.ово пишем јер самвиде да на полеђини нешто пише али уопште нисам хтео да читам и кад марго рече шта тамо пише ома сам потражио рачун и још кад плати остаде њима.
margos margos 00:43 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

Više o paketu usluga Omnifon možete saznati na našem sajtu www.telekom.rs
mirelarado mirelarado 00:49 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

али то је врло подмукло,ко гледа шта пише на заднјој страни рачуна?


Не само да је подмукло него сам убеђена и да није баш по закону! Ма монопол је зло :((
aleks-black aleks-black 01:48 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

margos
Više o paketu usluga Omnifon možete saznati na našem sajtu www.telekom.rs


A paz' sad ovo (rezultati pretrage na istom tom sajtu):

Rezultati pretraživanja (Omnifon)
Nije pronađen nijedan zapis za zadati kriterijum pretrage


trener92 trener92 02:15 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

mirelarado
Мени би овакав дрски лоповлук сигурно промакао! Зарадиће Телеком чак и на отказивању нетражене услуге, судећи према бројевима телефона: фиксни на 9 и мобилни!

Telephone Song


I ovo si u pravi mirelarado, malo maznu na ovo, malo na ono i tako do besvesti! Baš bezobrazluk.
trener92 trener92 02:17 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

margos
BoL i ja


Edit:
Još jedan blog


Nisam ovo pročitao, margos a i da sam pročitao, verovatno bi reagovao kao dragoljub.
trener92 trener92 02:21 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

margos
Više o paketu usluga Omnifon možete saznati na našem sajtu www.telekom.rs

aleks-black
margos
Više o paketu usluga Omnifon možete saznati na našem sajtu www.telekom.rs


A paz' sad ovo (rezultati pretrage na istom tom sajtu):

Rezultati pretraživanja (Omnifon)
Nije pronađen nijedan zapis za zadati kriterijum pretrage



Idem da proverim

spacer spacer Srpski English
Telekom Srbija logo

Naslovna

O Nama

Poslovanje

Odgovornost

Medija Centar

Informacije

e-dukacij@

Rezultati pretraživanja (omnifon)
Nije pronađen nijedan zapis za zadati kriterijum pretrage


Pazi , neverovatno. Ne mogu da verujem ! Pa ko je ovde lud?
trener92 trener92 02:26 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

dragoljub92
Ма гарантовано само позивом на оне телефоне и може да се откаже тај, можеш мислити, промотивни пакет Омнифон. Бојим се, Драгољубе, да би им га џабе накршио у пошти :))

али то је врло подмукло,ко гледа шта пише на заднјој страни рачуна?кад имаш лепо преднју страну са обавештенјима о потрошеним импулсима и ту би требало и ово да стоји.ово пишем јер самвиде да на полеђини нешто пише али уопште нисам хтео да читам и кад марго рече шта тамо пише ома сам потражио рачун и још кад плати остаде њима.

U pravu si dragoljube , podmuklo i bezobrazno. Ima još jedna zanimljiva situacija, danas sam dobio od Telenora poruku koliko mi iznosi račun za mobilni za mesec jun, a do sada nikada nisam dobio takvu poruku.
I ovi nešto muvaju, garantovano!
dragoljub92 dragoljub92 02:36 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

I ovi nešto muvaju, garantovano!

meni ovaj ili sledeći mesec ističe 2godine moram da idem da odjavim tu pretplatua dobijao sam redovno račune samo bez listinga sad neznam videću šta će da mi ponude.a odjavio bih fiksni samo tako ,da nije adsl preko njega
trener92 trener92 03:06 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

dragoljub92
I ovi nešto muvaju, garantovano!

meni ovaj ili sledeći mesec ističe 2godine moram da idem da odjavim tu pretplatua dobijao sam redovno račune samo bez listinga sad neznam videću šta će da mi ponude.a odjavio bih fiksni samo tako ,da nije adsl preko njega


mnogo je komotnija, varijanta jer ne moram da razmišljam da li i koliko imam kredita,samo ja dobijam i listing, ustvari kako koji mesec, moraću i to da proverim. a za fiksni se slažem, potpuno.
Čoveče mora sve da se proverava u sitna crevca, fukara i otimačina na svakom koraku!
margos margos 03:14 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

Fibonači je tamo postavio blog na ovu temu - pa ja napisah kao kometar otprilike ovo:
Ne može čovek više da se nervira i da troši reči na gomile prevara .. samo primi k znanju u fazonu 'e, moraću to da odjavim do prvog'... pa onda ako zaboravi, opet kaže 'e, nisam stigao da odjavim..' i nastavi da plaća.
Najveći broj će biti takvih - ukoliko se na neki način ne pobunimo grupno, ako ih ne obaspemo žalbama na sve moguće načine. Meni svaki dan stignu makar dva mejla sa tom informacijom - znači da su se ljudi uzbunili prilično. I to je dobro.
dragoljub92 dragoljub92 03:29 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

palo meni na pamet da pravimo neku akciju,u smislu sad je kao demokratija i imamo pravo da tražimo da se ukinu mala slova u ugovorima i sve tako al poznavbajući naš mentalitet odustadoh.sad blog se pprati iz tih krugova kolko sam mogao da primetim.kad bi smo digli frku da se stalno na blogu piše o tim prevarama i da se nekako organizujemo.........
trener92 trener92 03:47 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

Ne može čovek više da se nervira i da troši reči na gomile prevara ..

margos
.


Ne znam možda ni ja ne bi reagovao , da nisam danas gledao na vestima o radnicima "Zastave" , za koje je dražava preuzela odgovornost da im uplaćuje zdravstveno osiguranje, posle dila sa Fiatom, a oni nemaju uplaćeno od tada i moraju da plaćaju usluge, lekove...jedino ih pregledaju u ambulanti u "Zastavi", ne daj bože da neko dospe u bolnicu. Užas.
Gledam šta rade kod mene (u Firmi) , pukla je neka osovina( od posebnog materijala) , da sada ne objašnjavam, uglavnom fakturisano je 1,5 miliona evrića i uplaćeno. Ista takva , istog kvaliteta postoji i na našem tržištu i mkošta oko 1600.000 ( hiljada) dinara!
I posle neko kaže da Rusi lažu kada kažu da smo poslovali sa gubitkom. Gornji primer ti pokazuje ko i zašto laže! A budi sigurna da je ovo proverena informacija ( "sa izvora" - varijanta da li ti veruješ meni ili svojim očima)
Pogađaj ko se tu ugradio , a ne smem da pričam , pronaći će me po IP adresi ( rekao the mungos
moram da zametnem tragove
margos margos 03:52 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

Pogađaj ko se tu ugradio

Obraduj me da si ti, pa da me vodiš na piće :)
trener92 trener92 04:02 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

margos
Pogađaj ko se tu ugradio

Obraduj me da si ti, pa da me vodiš na piće :)

Ugradio se "školovan kadar"
nemam firmu na "egzotičnim " ostrvima , koje isporučuje tu robu, a da nema nikakve veze sa OIL industrijom, ali može da valja sve i svašta.
Bez obzira na to vodim te na piće .
margos margos 04:07 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

Bez obzira na to vodim te na piće

Znaš da sam se šalila.... a piće - uvek :)
Hvala unapred:)

Dobro ti jutro, ili laka noć... moram brzo da spavam i brzo da ustanem :)
Lepe snove ti želim.

4krofnica 4krofnica 08:54 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

прво да платим так кад дођо кући увидех да је то обавештенје остало њима


Ja takodje!
hvala na informaciji Treneru, sve koje znam obavestavam
moramo da se borimo, mada male pobede odnosimo, obicno biva
I fought the low and low won!
marke marke 09:04 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

Evo ga ovde:
http://www.telekom.nadlanu.com/PRIVATNI/Usluge.aspx?ac=solo&br=40


niccolo niccolo 09:36 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

mirelarado
али то је врло подмукло,ко гледа шта пише на заднјој страни рачуна?Не само да је подмукло него сам убеђена и да није баш по закону! Ма монопол је зло :((

Pa ne baš, propisano je koji su obavezni elementi računa i osim njih u principu na njegovoj prednjoj strani ne bi trebalo da piše ništa više. Ali ne bi smelo ni da piše nešto na zadnjoj, pogotovo ne sitnim slovima jer Zakon o zaštiti potrošača traži u članu 17. da cena bude jasno istaknuta na vidnom mestu. Takođe su vrlo problematične te situacije kada kupac mora da preduzme neki korak (da otkaže uslugu putem poziva na taj telefon) da bi se smatralo da nije zaključen ugovor. Generalno pravilo je da ćutanje ne znači pristanak i iako postoje neki izuzeci ovde se oni ne bi mogli primeniti. Takođe, u engleskom pravu se dozvoljava pod određenim uslovima da ako onaj koji ponudi napiše da ukoliko ponuđeni ne odbije izričito da će se smatrati da je zaključen ugovor, međutim takve situacije su ok kada su u pitanju privredni subjekti a ne kad neko nudi takvu "pogodnost" krajnjim potrošačima...
trener92 trener92 09:39 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

4krofnica
прво да платим так кад дођо кући увидех да је то обавештенје остало њима


Ja takodje!
hvala na informaciji Treneru, sve koje znam obavestavam
moramo da se borimo, mada male pobede odnosimo, obicno biva
I fought the low and low won!

U pravu si, bar im staviti do znanja da tako ne može.iako kad pogledaš oni nisu uradili ništa nezakonito, e sad što to piše na drugoj strani , i sitnim slovima
trener92 trener92 09:42 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

Dobro ti jutro, ili laka noć... moram brzo da spavam i brzo da ustanem :)
Lepe snove ti želim.


Lepe snove
trener92 trener92 09:55 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

niccolo
mirelarado
али то је врло подмукло,ко гледа шта пише на заднјој страни рачуна?Не само да је подмукло него сам убеђена и да није баш по закону! Ма монопол је зло :((

Pa ne baš, propisano je koji su obavezni elementi računa i osim njih u principu na njegovoj prednjoj strani ne bi trebalo da piše ništa više. Ali ne bi smelo ni da piše nešto na zadnjoj, pogotovo ne sitnim slovima jer Zakon o zaštiti potrošača traži u članu 17. da cena bude jasno istaknuta na vidnom mestu. Takođe su vrlo problematične te situacije kada kupac mora da preduzme neki korak (da otkaže uslugu putem poziva na taj telefon) da bi se smatralo da nije zaključen ugovor. Generalno pravilo je da ćutanje ne znači pristanak i iako postoje neki izuzeci ovde se oni ne bi mogli primeniti. Takođe, u engleskom pravu se dozvoljava pod određenim uslovima da ako onaj koji ponudi napiše da ukoliko ponuđeni ne odbije izričito da će se smatrati da je zaključen ugovor, međutim takve situacije su ok kada su u pitanju privredni subjekti a ne kad neko nudi takvu "pogodnost" krajnjim potrošačima...

Hvala ti na objašnjenju, niccolo. To što si pomenuo na vidnom mestu, mislim da bi trebalo da piše na drugom papiru, ionako nam šalju račune u kovertama.
trener92 trener92 09:56 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

marke
Evo ga ovde:
http://www.telekom.nadlanu.com/PRIVATNI/Usluge.aspx?ac=solo&br=40



Hvala za link marke,
trener92 trener92 09:57 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

ivana23
marke
Evo ga ovde:


Usluga Omnifon predstavlja paket usluga koji objedinjuje uslugu identifikacije poziva, poziva na čekanju, bezuslovno prusmeravanja poziva i uslugu konferencijska veza


ivana ovo postavljam gore u tekst , hvala ti
niccolo niccolo 10:06 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

mislim da bi trebalo da piše na drugom papiru, ionako nam šalju račune u kovertama.

Baš tako, na drugom papiru...mislim da tehnički nije zabranjeno da nešto bude na zadnjoj strani računa, ali da bi trebalo zabraniti pošto je to ipak formalan dokument pa ne bi trebalo da se na njemu nalazi bilo šta čemu tu nije mesto...
dragoljub92 dragoljub92 10:56 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

niccolo
mislim da bi trebalo da piše na drugom papiru, ionako nam šalju račune u kovertama.

Baš tako, na drugom papiru...mislim da tehnički nije zabranjeno da nešto bude na zadnjoj strani računa, ali da bi trebalo zabraniti pošto je to ipak formalan dokument pa ne bi trebalo da se na njemu nalazi bilo šta čemu tu nije mesto...

a sve što nije zabranjeno je sad dozvoljenosad sam se setio da je nekad,na starom računu bilo na zadnjoj strani neko obaveštenje o brojevima telefona i tako neke tehnikalije ako ti nešto zatreba,tako mi ostalo u pamćenju.daklem ja sam pročitao da oni daju neku uslugu i pošto nisam zainteresovan prestao dalje da čitam,ni na kraj pameti mi nije palo da postoji ova mogućnost.znači da je bilo i na posebnom papiru nebih dalje čitao jer mi nije potrebna ta usluga..e sad mogu oni da pričaju šta oće ali ako mene nešto ne interesuje zašto bih bio obavezan da to čitam ,mada od sad čitam sve i to sas lupu i dvogled ako treba i teleskop
shumska shumska 12:20 03.07.2009

Re: Хвала, драгољубу

.e sad mogu oni da pričaju šta oće ali ako mene nešto ne interesuje zašto bih bio obavezan da to čitam ,mada od sad čitam sve i to sas lupu i dvogled ako treba i teleskop

G r o f G r o f 21:21 03.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

U pravu si, bar im staviti do znanja da tako ne može.iako kad pogledaš oni nisu uradili ništa nezakonito, e sad što to piše na drugoj strani , i sitnim slovima


Jest, kad može rts slati račune za nepostojeće televizore, zašto ne bi i Telekom naplaćivao nešto što ne želiš.
Treba uposliti veliki broj nezaposlenih, pa neka vreme popune odjavljivanjem na silu naturenog.
Svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje, rekao bih.
trener92 trener92 21:06 06.07.2009

Re: Хвала, Тренеру!

Jest, kad može rts slati račune za nepostojeće televizore, zašto ne bi i Telekom naplaćivao nešto što ne želiš.


U pravu si za ovo, Grofe!
Blade Runner Blade Runner 04:19 03.07.2009

06X

dali76 dali76 05:36 03.07.2009

Re: 06X

sto slova sitnija vijest je bitnija.
Postoji li organizacija za zastitu potrosaca ?
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:18 03.07.2009

Majstori...

stvarno su neverovatni...nego možda bi ipak trebalo proveriti i da nisu šta još napisali mlekom po računu...
trener92 trener92 09:45 03.07.2009

Re: 06X

Blade Runner

pre ovako xxx , ovo liči na pornografiju !
trener92 trener92 09:48 03.07.2009

Re: 06X

dali76
sto slova sitnija vijest je bitnija.
Postoji li organizacija za zastitu potrosaca ?


Postoji takva organizacija, ali se nije oglasila povodom ovoga, jer kao što sam gore napisao, oni nisu prekršili zakon, iako bi tako nešto trebalo da bude napisano kao dodatna informacija, ja tako mislim.
trener92 trener92 09:51 03.07.2009

Re: Majstori...

Jelica Greganović
stvarno su neverovatni...nego možda bi ipak trebalo proveriti i da nisu šta još napisali mlekom po računu...


Zovem već nekoliko puta od jutros 9813, i svira muzika, i oko 1. minuta mi odgovara ženski glasić (snimljen), da je čekanje duže od jednog minuta - molimo sačekajte, svi operateri su trenutno zauzeti
builderka builderka 22:25 03.07.2009

Re: Majstori...

stvarno su neverovatni...nego možda bi ipak trebalo proveriti i da nisu šta još napisali mlekom po računu...

kako se to čita
ima ona fora kad se piše limunovim sokom pa se papir stavi iznad plamena (na pristojnoj udaljenosti da se ne zapali), onda se pojavi to što je ispisano.
odo da proverim račun
(ako me nema neka neko okrene 93)
leopold_lady leopold_lady 08:39 03.07.2009

Da čula sam za to ....

a meni pre neki dan stigne od Telekoma pismo .... Mislila sam da im je*em majku majčinu - jer sam platila telefon na vreme .... Kad otvorih - oni meni nude mogućnost da moj fiksni 25.... dobije prefiks 06525.... po povoljnoj ceni, za postpejd broj.... I dodatne stvari .... Ma ajde....

Jednom sam se zeznula i telefon na dve godine preko Telekoma i rekla - od mene dosta.... Moja sestra od ujaka (živi dve zgrade od mene) mi juče kaže da oni nisu platili telefonske račune za mobilni jer nemaju sada novca (mala beba,njih troje,zet samo radi) .... A ja kad imam kredita - imam....Kad mogu da dokupim - mogu.... Oni meni pričaju (svi ti koji imaju postpejd brojeve) da je to jednostavnije,lakše.... Bila tamo,pojela go*no i neka hvala.... Jer znam da nije tako kako oni pričaju i znam da lažu.... Jedino ako su stvarno toliko disciplinovani da vode računa da slučajno ne pređu svoju tarifu - mada znam da je meni jednom stigao račun 9000 - iako je trebao da bude 1300 .... Morala sam da platim.... Mogla sam posle da se žalim (kome,Bogu?) ,ali sam račun morala da platim.... Da,ko prati moja finansijska dešavanja i pominjanja na blogu ovde - krsti se...A šta ćete - ja nisam za to da imam više novca.... Kad imam malo - malo mogu i da izgubim....
trener92 trener92 10:05 03.07.2009

Re: Da čula sam za to ....

ali sam račun morala da platim.

leopold_lady

Zašto nisi tražila listing , tu vidiš tačno kada si trošila impulse!
leopold_lady leopold_lady 09:37 04.07.2009

Re: Da čula sam za to ....

Zašto


E,zašto ??? Odkud da znam...
miloradkakmar miloradkakmar 08:49 03.07.2009

I

ja tražim po kući odsečak računa koji Pošta zadržava .
Znam da je najvažnije napisano sitnim slovima, ali me mrzi da stavljam naočare.
Ko ima strpljenja da čita od A do Š račun , obično se pogleda cifra za plaćanje ?
Moram kod očnog za multifokalne naočare.
trener92 trener92 10:06 03.07.2009

Re: I

Moram kod očnog za multifokalne naočare.

, i to pod hitno!
Hansel Hansel 09:56 03.07.2009

Novi momenti

Ma, to smo sve mi "umislili", evo šta su juče rekli za "Politiku":
„Омнифон” пакет није превара

Корисници тврде да их Телеком „Србија” приморава да плаћају овај тип услуга, чак и ако немају намеру да га користе. – Реч је о понуди пакета који се нуди само корисницима АДСЛ-а, тврде у Телекому

На полеђини рачуна за фиксни телефон, упућеном на стотине хиљада адреса широм Србије, ситним и једва видљивим словима Телеком „Србија” нуди корисницима промотивне услуге „омнифон” пакета по месечној цени од 119 динара без ПДВ-а. Реч је о четири врсте услуга: конференцијско телефонирање, идентификација позива, позив на чекању и преусмеравање позива.

На први поглед, ту нема ничег чудног и спорног, али проблем је у томе што ће претплатници Телекома, хтели не хтели, од првог августа бити принуђени да плаћају овај пакет чак и ако га не користе. Тако бар тврде огорчени корисници Телекома „Србија”, који ових дана на хиљаде мејлова шаљу писмо у коме објашњавају да је посреди покушај преваре типа „ако прође, прође”.

Они тврде и да је овакво заснивање нових услуга са корисницима недозвољено и наглашавају да претплатници „Телекома” само на један начин могу да избегну додатне трошкове – одјавом на број телефона који је, такође ситним словима, исписан на полеђини рачуна. Ако то не ураде, објашњавају, сваки месец ће им рачун за телефон бити увећан за око 200 динара.

Како наводе у мејлу, прећутно продужење уговора, на коме инсистира „Телеком”, може да се примењује само код већ законито заснованих уговора и то сагласном изјавом обе уговорне стране.

У овом објашњењу незадовољних корисника пише и да се уговор може прећутно продужити само ако се у дужем периоду уредно извршава, па је истекао рок примене, а странке се и даље понашају тако да стављају до знања да желе да наставе овакав однос.

– Телеком „Србија”, вероватно, смишљено улази у овај покушај преваре. То ће трајати све док судови не буду реаговали, а тада ће корисници, од којих ће Телеком неповратно узети неколико милиона динара, годинама обилазити пословнице овог предузећа покушавајући да се избришу са списка услуга које нису ни тражили – наводи се у мејлу који је стигао и у нашу редакцију.

Из Телекома, међутим, поручују да неће одустати од „омнифон” пакета, али наглашавају да се он односи само на кориснике АДСЛ-а, а не на претплатнике фиксне телефоније.

– Промотивни период за „омнифон” пакет истиче првог децембра, а корисници ће имати могућност да га користе и после тог рока само ако се за то пријаве – објашњавају у служби за односе с јавношћу Телекома „Србија”. – Уколико се после истека промотивног периода корисник не пријави за даље коришћење, услуге „омнифона” ће му бити аутоматски искључене.

Из Телекома поручују и да није реч ни о каквој превари, као и да мејл који циркулише Интернетом садржи низ нетачних података, почевши од цене коју Телеком, наводно, нуди за коришћење „омнифон” пакета, преко типа корисника којима је намењен, па све до начина пријављивања и одјављивања за овај тип услуга.
Čini mi se da se izvlače, a ako je to i indirektna ispravka, nije ni to loše... Mada im ne treba verovati- dakle treba stalno proveravati šta piše i šta naplaćuju...

Tekst ima neke loše formulacije (npr. kao da ADSL korisnici nisu pretplatnici fiksne telefonije), ali - dobro...

I, ruku na srce, slova nisu uopšte bila ni sitna ni bleda, bar ne na mom računu. To je jedino netačno u celoj priči. Što ne znači da nije bilo i nekih sitnih. Pisala Tanja Momčilović o tome pre neki dan, diskutovala se i ova Telekomova prevara (u pokušaju): Čitajte sitne, blede stavke ugovora pre svih ostalih!
trener92 trener92 10:03 03.07.2009

Re: Novi momenti

Čini mi se da se izvlače, a ako je to i indirektna ispravka, nije ni to loše... Mada im ne treba verovati- dakle treba stalno proveravati šta piše i šta naplaćuju...

, ali - dobro...

Hansel

Hvala ti za ovo, To mi liči na šibicarenje,
Tekst ima neke loše formulacije (npr. kao da ADSL korisnici nisu pretplatnici fiksne telefonije)

Ovo je tek hit, ne možeš da dobiješ ADSL, ako nisi vlasnik odnosno pretplatnik fiksne tlf.
Hansel Hansel 10:55 03.07.2009

Re: Novi momenti

Nema na čemu, mada je ova moja rečenica "Čini mi se da se izvlače" naravno naivna - sigurno se izvlače, jer na računu je jasno napisano da će naplata početi automatski ako se usluga ne odjavi, i to do 1. avgusta. Jedino što prvobitnom mejlu jeste bilo netačno (pored opaske o veličini slova) je da je cena oko 200 dinara, a u stvari je 140 - s PDV-om.

Evo šta piše na mom računu:



Još kažu da mi Omnifon puštaju jer već koristim jednu od usluga (a pustili su ga i onima koji nisu imali nijednu), a ADSL niko ne spominje?! Po ko zna koji put pokazuju bahatost i naopako koriste šansu (čitaj: monopolosku poziciju) da sebi obezbede što veći udeo posle dolaska nekog novog operatera fiksne telefonije - ovako samo odbijaju korisnike... da ne govorim o tome da nijednom reči nisu objasnili kako se te usluge koriste! Ah, da, mi smo korisnici ADSL-a, naći ćemo to na Internetu!

Imao bih još mnogo da kažem o njima, al' sada žurim... Pozdrav!

EDIT: Videh da si zvao... A o nepotrebnosti odjavljivanja ništa ti nisu rekli?!
Da li ti je usluga aktivna možeš da proveriš i bez njih na jednostavan način koji sam opisao na pomenutom blogu Tanje Momčilović, izvini, stvarno žurim, ne mogu sada da linkujem.
trener92 trener92 12:58 03.07.2009

Re: Novi momenti

Hansel

EDIT: Videh da si zvao... A o nepotrebnosti odjavljivanja ništa ti nisu rekli?!
Da li ti je usluga aktivna možeš da proveriš i bez njih na jednostavan način koji sam opisao na pomenutom blogu Tanje Momčilović, izvini, stvarno žurim, ne mogu sada da linkujem.

Ne , o nepotrebnosti odjavljivanja nije ništa rekla, pogledaću to što si opisao!

edit : kopiraću tvoj odgovor :

da li je neko od vas citao poledjinu racuna za fix telefone telekoma, pa ako ne otkazete...

Sad bas pogledala, ne pise nista osim broja poziva u mesnom i medjumesnom saobracaju. Sta pise kod tebe?

Ako si račun već platila, ne možeš ništa da vidiš, jer je taj odsečak uzela banka/pošta. Piše (ne svima, ne mogu oni sve to odjednom da pouključuju) da su pustili usluge identifikacije, poziva na čekanju, konferencijske veze i preusmeravanja poziva promotivno do 1. avgusta. Ako do tada to ne odjaviš - naplaćivaće ti omnifon uslugu (koja to sve objedinjuje) 119 din. + PDV. Toliko. A nigde uputstva za ljude kako da koriste te usluge, ako im uopšte i trebaju. Mene je ovaj bezobrazluk samo "inspirisao" da im odjavim i poziv na čekanju koji sam uveo u vreme kada još nisam imao mobilni...

Jednostavan način da proverite da li su vam "pustili" dodatne usluge (ako ste račun platili, a trebalo bi da jeste, rok je prošao! ), a nemate telefon s CID displejom, ili ste identifikaciju već plaćali: kad razgovarate s nekim, pozovite svoj fiksni broj s mobilnog, recimo; ako ne pokaže zauzeće - u "mreži" ste (onoj za ribarenje, mislim)...

2.
A kad pokaze da je fiksni busy?ivana23


Hansel
Onda znači da ti (još) nisu pustili te dodatne usluge. Što ne znači da neće. I, što ne znači da te administrativno ne vode kao da su to pustili, a neko u centrali nije odradio (ovde je ovs reč potpuno adekvatna) svoje... najsigurnije je da pogledaš naličje uplatnice, ali ako si platila račun, to onda više nemaš... videćemo da li će na junskom da podsete... Sumnjam... Ja sam, inače, iznenađen koliko pametnih ljudi nije primetilo da im nešto piše na poleđini računa - valjda mislili da su neke reklame, kao dosad...

Imaju sve više trikova, kao da, jadni, nemaju dovoljno prihoda... Više u računima ne prikazuju broj impulsa, iako se obračun, realno, obavlja na taj način, nego samo govore o lokalnim i međumesnim razgovorima, što bi moglo da bude OK, kada ne bi postojala jeftinija tarifa. Samo se pitam koja je mućka (možda u najavi) iza takvog zabašurivanja... spremaju li se krađe impulsa iza vela tako mutne specifikacije?

Što je najgore, Telekom je još uvek firma u većinskom vlasništvu države, što implicira da nas na ovaj način potkrada sama država koja bi, valjda, od toga trebalo da nas štiti!?!
maricacarica maricacarica 11:05 03.07.2009

treba

isfinansirati toliko partijica od te jedne firme......
dragoljub92 dragoljub92 11:07 03.07.2009

ja

pozvao i odkazao,daklem treba vam i matični broj sve traje oko 4minuta ,neznam koliko košta minut na tom broju ,mada bi trebalo da bude besplatan jer je to njihov za poso a ne za komercijalne usluge.i nažalost ne može da se otkaže broj a da ostane linija za adslsad dobro to ima lodžike,i da kaže da će za 48 sati najkasnije da budu otkazane sve usluge koje imam.videćemo na sledećem računu koji ću da pogledam i dal je nešto pisano nevidljivim mastilom
alex09 alex09 12:01 03.07.2009

Nacionalna Organizacija Potrosaca

evo linka povodom apela koji je NOPS uptio Telekomu

http://www.nops.org.yu/cms/index.php?id=183

pa da sacekamo taj 1.12 ili mozda vec sledeci racun
trener92 trener92 13:29 03.07.2009

Re: Nacionalna Organizacija Potrosaca

http://www.nops.org.yu/cms/index.php?id=183


Телеком, ипак, отказао "Омнифонију"



На основу бројних жалби потрошача Национална организација потрошача Србије упутила је 12.06.2009. године захтев "Телеком"-у за повлачењем непристојне понуде под називом "Омнифон".

Поштовани,

Током протеклих неколико дана на адресе бројних потрошача стижу обавештења на телефонском рачуну да ће у промотивном периоду до 1. августа коришћење Омнифон услуга (скуп разних услуга типа идентификације позива, конференцијска веза и сл.) бити потпуно бесплатно, али да ће тада почети да се наплаћује УКОЛИКО ГА ПОТРОШАЧ НЕ ОТКАЖЕ.

Подсећамо вас да уколико потрошач не захтева одређену врсту услуге терет отказивања не може да буде на њему. Ово је изузетно безобзиран потез којим се покушава превара бројних потрошача који неће пажљиво погледати свој рачун, нити ће обратити пажњу на нову ставку у свом месечном задужењу.

Сходно важећим законским прописима, а посебно Закону о заштити потрошача, не може се потрошачу наплатити услуга коју није тражио. Дакле, овакав начин наметања одређених услуга није законит, нити је у складу са добром пословном праксом. Из тих разлога очекујемо да ћете на време увидети грешку у начину пласирања нових врста сервиса.


Одговор је стигао у виду званичног саопштења за јавност:

Промотивни период за „омнифон" пакет истиче првог децембра, а корисници ће имати могућност да га користе и после тог рока само ако се за то пријаве - објашњавају у служби за односе с јавношћу Телекома „Србија". - Уколико се после истека промотивног периода корисник не пријави за даље коришћење, услуге „омнифона" ће му бити аутоматски искључене.

link
hvala ti
alex09

margos margos 16:09 03.07.2009

Re: Nacionalna Organizacija Potrosaca

URA!
Mala pobeda, ali slatka :)))

Internet akcija opet urodila plodom!!!!

leopold_lady leopold_lady 09:41 04.07.2009

Re: Nacionalna Organizacija Potrosaca

Lepa vest...
trener92 trener92 09:51 04.07.2009

Re: Nacionalna Organizacija Potrosaca

leopold_lady
Lepa vest...

Pročitaj komentar koji je ostavila Alava, može ti biti od koristi!
leopold_lady leopold_lady 14:59 04.07.2009

Re: Nacionalna Organizacija Potrosaca

Pročitaj komentar koji je ostavila Alava, može ti biti od koristi!


Oćem,samo da ga nađem....
ivana23 ivana23 12:24 03.07.2009

***

Promotivni period za OMNIFON do 1. decembra
Sreda, 1. jul 2009. 14:53

Telekom Srbije saopštio je da je do 1. decembra produžen promotivni period za uslugu OMNIFON.

Omnifon - paket objedinjuje čeitiri veoma korisne usluge: identifikaciju poziva, poziv na čekanju, preusmeravanje poziva i konferencijsku vezu.

Usluga Omnifon omogućava korisniku da, pre odgovora na poziv, na displeju svog telefona vidi broj sa koga je poziv upućen, zatim da tokom razgovora bude obavešten o drugom pozivu, koji može, po svom izboru, prihvatiti i ostaviti na čekanju. Ova usluga takođe omogućava korisniku da, kada nije kod kuće, sve pozive sa kućnog fiksnog broja preusmeri na bilo koji drugi broj telefona, kao i da razgovara sa više korisnika u isto vreme.

Korisnici Open ADSL Click paketa Telekoma Srbija imaju mogućnost da Omnifon uslugu koriste i nakon isteka promotivnog perioda samo ukoliko se prijave za dalje korišćenje pozivom na 9813 ili 064/789 ili u najbližoj poslovnici Telekoma Srbija.

Mesečna pretplata za paket Omnifon iznosi 119 dinara (bez PDV-a), a naplata se vrši putem telefonskog računa. Nakon isteka promotivnog perioda, ukoliko se korisnik ne prijavi usluga Omnifon će mu biti automatski isključena. Napominjemo da promotivni period usluge Omnifon važi samo za korisnike Open ADSL Click paketa Telekoma Srbija.

MTS Mondo
trener92 trener92 13:09 03.07.2009

Re: ***

ivana23

Ivana23, hvala ti na ovom , sumnjam u njihovu iskrenost . jer
Da li vidiš koliko se razlikuje ovo što si ti postavila od onog što je postavio Hansel? Kako čovek da veruje da će ispoštovati ovo što piše ( što si postavila) ?
Zvao sam na broj 9813, ranije dok se čeka da se javi operater , slušaš onu muziku i javi se snimljen glas " da je čekanje do javljanja operatera besplatno".
To ovde nije bilo, što znači da se naplaćuje. Ne znam koliko ima korisnika fiksnih brojeva, neka bude milion, možda i više, pomniožiš sa impulsima koje si potrošio u tih oko 10 minuta , pa sa brojem korisnika, onda pogledaš koju kintu su klepili, iz nevezanog.

Hansel Hansel 13:42 03.07.2009

Re: ***

9813 nije besplatan, to je posebna priča, koju ćemo ispričati uskoro, nadam se.

Ja sam stavio fotku poleđine mog računa da se vidi da je ovo što sada saopštavaju suprotno od toga. Ali, paz'te začkoljicu - sada pominju OPEN ADSL TELEKOM PAKET, a ja imam ADSL kod drugog provajdera. Da li to znači da za mene ne važi period do 1. decembra? Da li to znači da oni koji imaju ADSL kod njih ne moraju da se odjavljuju, a mogu izvoleti da se prijave, a ja MORAM da se odjavim ako neću da to plaćam, možda već posle 1. avgusta!

Ova konfuzija je povod za kaznu ili nekog odogovornog u Telekomu, ili Telekoma samog, ako je ovakvo šibicarenje, kako neko pravilno reče, politika kuće. Ja sam se pre pola godine žalio RATEL-u zbog jedne druge Telekomove zloupotrebe monopolskog položaja; oni mi tražili kućnu adresu - kao - samo tako odgovaraju -a odgovorili nikad nisu, jedino je Telekom isto kao sada počeo javno da govori drugačije, a praksa je ostala ista (uslovljavanje IPTV-a pretplatom na njihov ADSL, komentarisao sam to i u vestima). Ima tu još priče, nažalost u narednih nekoliko dana neću moći da budem s vama ovde, ali videćemo se...

P.S. Samo da kažem, da su fer i pametni (mada ove usluge naplaćuju i neke inostrane kompanije), oni bi ove usluge nudili džabe, uz detaljno uputstvo za upotrebu! Zašto? Zato što njihovo korišćenje, i kad ih ne bi naplaćivali, vodi ka uvećanju njihovog profita jer:

1) dok je poziv na čekanju, impulsi se kucaju; ako naknadno zovete onog ko vas je pozvao dok ste bili zauzeti, opet njima plaćate

2) konferencijska veza - isto kao pod 1, plaćate dve veze u isto vreme

3) preusmeravanje poziva - ovde razgovor plaća onaj ko vas je pozvao, a vi plaćate vezu od vašeg broja do broja na koji ste poziv preusmerili - opet duplo naplaćivanje (iako ne bi bilo nužno)

Jedino kod identifikacije poziva možete da ih "zakinete" - ako odlučite da na neki poziv ne odgovorite. Ali, možda uzvratite neki poziv koji vam je upućen dok niste bili kod kuće, što opet njima ide u prilog...

U svakom slučaju, imajte ovo sve u vidu ako niste do sada znali...
trener92 trener92 13:46 03.07.2009

Re: ***

Hansel
9813 nije besplatan, to je posebna priča, koju ćemo ispričati uskoro, nadam se.

Ja sam stavio fotku naličja mog računa da se vidi da je ovo što sada saopštavaju suprotno od toga. Ali, paz'te začkoljicu - sada pominju OPEN ADSL TELEKOM PAKET, a ja imam ADSL kod drugo provajdera. D ali to znači da za mene ne važi period do 1. decembra? Da li to znači da oni koji imaju ADSL kod njih ne moraju da se odjavljuju, a mogu izvoleti da se prijave, a ja MORAM da se odjavim ako neću da to plaćam, možda već posle 1. avgusta!

Ova konfuzija je povod za kaznu ili nekog odogovornog u Telekomu, ili Telekoma samog, ako je ovakvo šibicarenje, kako neko pravilno reče, politika kuće. Ja sam se pre pola godine žalio RATEL-u zbog jedne druge Telekomove zloupotrebe monopolskog položaja; oni mi tražili kućnu adresu - kao - samo tako odgovaraju -a odgovorili nikad nisu, jedino je Telekom isto kao sada počeo javno da govori drugačije, a praksa je ostala ista (uslovljavanje IPTV-a pretplatom na njihov ADSL, komentarisao sam to i u vestima). Biće još tu priče, nažalost u narednih nekoliko dana neću moći da budem s vama ovde, ali vidćemo se...


Hvala ti na svemu, kad budeš mogao , napiši pa ćemo postaviti na blog, ako hoćeš!
rosenkranz rosenkranz 13:17 03.07.2009

Ja pozvao...

... i divna teta koja se i zove Divna mi je rekla da mi nije aktiviran Omnifon paket zato što nemam ADSL. Inače dobio sam ih iz prve bez ikakvog čekanja.

To baš ne liči na njih.
trener92 trener92 13:25 03.07.2009

Re: Ja pozvao...

rosenkranz
... i divna teta koja se i zove Divna mi je rekla da mi nije aktiviran Omnifon paket zato što nemam ADSL. Inače dobio sam ih iz prve bez ikakvog čekanja.

To baš ne liči na njih.


Hvala ti na informaciji !
Znači bez ADSL nema Omnifon! eto ti sad , i to se opet razlikuje od onoga što je Hansel kopirao sa računa.
ivana23 ivana23 13:48 03.07.2009

Re: Ja pozvao...

trener92

rosenkranz

... i divna teta koja se i zove Divna mi je rekla da mi nije aktiviran Omnifon paket zato što nemam ADSL. Inače dobio sam ih iz prve bez ikakvog čekanja. To baš ne liči na njih.
Hvala ti na informaciji !Znači bez ADSL nema Omnifon! eto ti sad , i to se opet razlikuje od onoga što je Hansel kopirao sa računa.

Da, ali kod Hansela pise i: Ako imate aktiviranu jednu od usluga:....
Znaci da ce vrlo mali broj korisnika biti ukljucen Omnifon cak i u promotivnom periodu.

Moguce je da su svima odstampali obavestenje sto je opet potpuno ludilo.
trener92 trener92 13:50 03.07.2009

Re: Ja pozvao...

Moguce je da su svima odstampali obavestenje sto je opet potpuno ludilo.


To ti kažem, ludilo!
Hansel Hansel 13:57 03.07.2009

Re: Ja pozvao...

Ivana, moram opet da te kritikujem, čitaš suviše dijagonalno, nisi pročitala sve što sam napisao, a kod mene je SVE bitno!

Dakle, napisah da sam proverio - pustili su i onima koji nisu imali neku od usluga. Terao sam neke od njih da mi čitaju i njihov tekst je prilagođen - nema pominjanja da su "već imali neku od usluga"!Dakle, za svakog poseban tekst, u kome se samo ne pominje istina - da je kriterijum zapravo bio ADSL.

Itd.
trener92
Znači bez ADSL nema Omnifon! eto ti sad , i to se opet razlikuje od onoga što je Hansel kopirao sa računa.
To su napisali i u jučerašnjoj Politici, a ja citir'o gore... Rekoh, očiglednu se sada pomalo peru... i hteli bi, garant, samo da se provuku i da opet bude po njihovom... tek ćemo videti... Opremićemo se svom špijunskom opremom, UV lampama, lupama, mikroskopima...
trener92 trener92 15:49 03.07.2009

Re: Ja pozvao...

Opremićemo se svom špijunskom opremom, UV lampama, lupama, mikroskopima...


...lupama,švedskim detektorima, goniometrima.
Hansel

Innana Innana 14:37 03.07.2009

ULTRA MEGA GIGA PREVARA

Htela bih da vam skrenem paznju na momenat koji promice svima u celoj prici: Sta znaci usluga je besplatna?

To znaci da ne placate pretplatu za tu uslugu ALI kostace vas jako puno. Naime nas narod koji se slabo razume u tehnologiju i druga sokocala ( a i malo njih visi na netu i blogovima) je sklon da isproba sve sto je novo. E sad ako recimo imate CALL DIVERTING i hocete da pozivi sa fiksnog budu usmereni recimo na vas mobilni za to cete da platite isto kao da ste zvali sami sebe na mobilni...Toliko o tome sta je besplatno. Onaj koji vas zove na fiksni placa kao da je dobio fiksni broj, sva preusmeravanja idu na vas teret...I ajde sad dok se nas narod ne opasulji, oni su opet dobre pare zgrnuli.

Ja bih da apelujem da se nastavi sa pritiskom na Telekom sve dok se ne povuku u potpunosti jer je ovo klasicna navlakusa i dovodjenje potrosaca u zabludu.

Cini mi se da cemo se svi nacekati dok poslovanje ovakvih ne bude transparentno....
margos margos 16:35 03.07.2009

Re: ULTRA MEGA GIGA PREVARA

Htela bih da vam skrenem paznju na momenat koji promice svima u celoj prici: Sta znaci usluga je besplatna?

Ohoho! Hvala Innana!
Znači njihovo besplatno je samo što ne plaćaš pretplatu - ali te usluga svakako košta.

Reći će ''pa logično, niste valjda očekivali da koristite i da ne platite?'' sa onim prizvukom neizgovorenim 'lopovi jedni'. :(
Grrr....
jesen92 jesen92 00:00 04.07.2009

Re: ULTRA MEGA GIGA PREVARA

Znači njihovo besplatno je samo što ne plaćaš pretplatu
....pojam besplatno koriste svi prodavci raznoraznih paketa za mob telefoniju...paket npr kosta 500din plus pdv , znaci oko 600din i oni ti pojasne kako imas neke besplatne minute i sms-ove....ja pitala neke devojke koje su prodavale ViP pakete, pa sta kosta 600din ako su razgovori besplatni...naravno one blenu, nije im jasno pitanje..... Inace, presla sam na tu VIP mrezu i preusmerila pozive sa starog MTS broja, dok se uhodam sa novim brojem...kod mts nisam imala paket vec neku opciju "plati koliko potrosis"...i stalno stizu racuni oko 300 dinara a ja ne pipam telefon......kad sam otisla da vidim o cemu se radi, kazu preusmeravanje...i ja istog momenta ugasim broj...Ko zna koliko je onih sa dva tri telefona i preusmerenim pozivima.....a pojma nemaju da sve to placaju....
trener92 trener92 06:34 04.07.2009

Re: ULTRA MEGA GIGA PREVARA

Innana


Hvala ti na ovim korisnim informacijama.
trener92 trener92 06:38 04.07.2009

Re: ULTRA MEGA GIGA PREVARA

jesen92


Konstatacija da oni ustvari, ( kao i većina ) samo smišljaju načine da nam klepe koju kintu, a sve to zamažu nekom zvučnom reklamom. I što je veća konfuzija ( u saopštenjima) to im je lakše da nas muvaju
Alava Alava 15:07 03.07.2009

Imamo prijatelje - axaxaxaxa

Već vidim Maksu kako željno očekuje da se uključim ovde

Za taj omnifon šiba reklama već mesecima.
Ja čitala to na poleđini računa, ali samo prvi put kad se pojavilo. Tada je još bila samo reklama. Malo je reći da sam popiXdela kad sam čula da će se to naplaćivati svima.

Prva stvar - preporučujem toplo svima da na sajtu telekoma zatraže listing. Odete na Moj r@čun, tamo popunite šta treba (mislim da traže korisničko ime, lozinku, kao i broj vašeg poslednjeg računa), a onda vam na kućnu adresu pošalju LIB (lični identifikacioni broj). Sa tim brojem vi u svako doba možete da se ulogujete u svoj račun, i vidite sve pozivane brojeve, kao i da na kraju obračunskog perioda proverite sve ono čega nema u računu koji vam stiže poštom - impulse, cenu, itt. Izuzetno korisno!!! Naročito je korisno za nas koji koristimo dial-up, npr. imala sam situaciju da je mom provajderu rs'o server na jednom broju, pa su mi rekli da idem preko drugog broja koji je 042, sa napomenom da je cena ista . Onda sam preko listinga mogla lako da utvrdim da li je cena zaista ista ili me lažu.

Druga stvar - moja pretplata je ionako bezobrazno skupa. Mislim da iznosi oko 285 dinara, s tim da ja imam aktiviranu uslugu identifikacije poziva. Toliko , ako ne i manje, mesečno potrošim na pozivanje mobilnih telefona, a pozivanje fiksnih je mnogo više, jer koristim dial -up. Sve u svemu i osnovna pretplata je preskupa!

Treća stvar - zna li neko od vas, ko je već zvao, ukoliko isključim tu uslugu omnifona, da li će mi automatski isključiti i identifikaciju? Puno hvala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana