Po ovom izveštaju se može videti da Internet zauzime sve veći udeo na ukupnom tržištu oglašavanja i predviđeno je da će online oglašavanje imati udeo od 7.5% u 2007. a 8.7% u 2008. u celokupnoj globalnoj potrošnji na oglašavanje. Inače, predviđa se da će Internet oglašavanje prvi put po potrošnji preteći radio oglašavanje. Predviđa se da će predstojeće Olimpijske igre najviše da doprinesu da udeo TV oglašavanja bude rekordnih 38.2% u 2008. godini. Kada je reč o Internet oglašavanju, segmenti koji će imati najveći rast su online video i lokalna pretraga.
Za 2006. godinu neka druga istraživanja pokazuju da je potrošnja na online oglašavanje u Srbiji iznosila 1.2 miliona eura a po procenama, ove godine taj broj može da premaši cifru od 2 miliona eura. Najveći udeo na tržištu online oglašavanja u Srbiji već godinama ima sajt B92.net Početkom godine, kompanija AGB Nielsen je tržište oglašavanja u Srbiji procenila na oko 150 miliona eura, a TV oglašavanje ima udeo od čak 60%! Po ovom najnovijem istraživanju možemo očekivati da tržište oglašavanja u Srbiji u 2009. može dostići i cifru od 400 miliona eura kada bi online oglašavanja moglo da iznosi i preko 10 miliona eura.
Kliknite ovde da preuzmete ovo istraživanje