Društvo| Planeta

Drumski hajduci

Bojan Budimac RSS / 25.06.2009. u 17:26

U kojoj susednoj zemlji se dešava sledeća priča? Ljudi obučeni u uniforme saobraćajne policije zaustavljaju auto na autoputu, opljačkaju putnike, vežu ih za banderu i zapale automobil.

Sada je prošlo više od 48 sata od goreopisanog događaja i ja odustajem od čekanja da se bilo šta pojavi u medijima van ove zemlje. Četvoročlana porodica turskih gastarbajtera je 23. juna bila izložena goreopisanom tretmanu na putu E-5 u Bugarskoj blizu Plovdiva. Oduzeto im je 3.500 evra, mobilni telefoni, sve od vrednosti i lična dokumenta. Link na turskom

To nije usamljeni incident i svake godine se turskim gastarbajterima dešavaju slični slučajevi. Prošle godine Memet Uluda (Mehmet Uludağ, link takođe na turskom) je ranjen sa osam metaka iz pištolja kada je pružio otpor pljačkašima u policijskim uniformama.

Kažem ništa od toga nije "zanimljivo" medijima van ove zemlje, ali ako mislite da se ovde diže preterana frka, varate se. Jedina informacija na engleskom koja se može naći na netu o ovom događaju je zapravo vrlo uzdržana reakcija ministarstva inostranih poslova: "Ovaj incident ne bi trebalo povezivati sa našim celokupnim odnosima sa Bugarskom," rekao je portparol Burak Ozugergin na konferenciji za štampu u Ankari.

*****

Beleške na margini

Zabavlja me na neki (weird) način fakat da postoji drumska hajdučija u zemlji članici EU.

Da sam evropski orijentisan Bugarin Marks bi mi bio u glavi – ne želim da budem član kluba koji bi imao mene za člana – naravno, radi se o Gručo Marksu.



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Blade Runner Blade Runner 17:37 25.06.2009

Toliko o

kriterijumima za clanstvo u EU: Ako te hoce - hoce te, ako te nece razlog se uvek nadje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:46 25.06.2009

Re: Toliko o

Toliko o kriterijumima za clanstvo u EU: Ako te hoce - hoce te, ako te nece razlog se uvek nadje.



nego, nesto sam se setila bugarskih carinika devedesetih...koji je to mrak bio?! moja tetka je radila u gradj. firmi pa je slala radnike u Irak, Izrael...a sve preko bugarske. da me ne mrzi da je ispitujem sve to ponovo i kuckam, bilo bi vise nastavaka.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:46 25.06.2009

Eh, druže Budimac,

ima hjdučije razne sorte po EU...aj' da ja tebe pitam, u kojoj zemlji EU se dešava sledeća priča:
Stanovnici sela boguizanogu zaustavljaju sve kamione, cisterne i ostale civile koji prolaze drumom koji vodi kroz njihovo selo. Posle detaljnog pregleda njihovih voznih objekata, seljani puštaju zgranute putnike i šofere...a onda seljacima padne kašika u med i na veselje ostatka države, zaustave kolonu specijalne policije...i istu pregledaju, penju se na pandurske kombije, vire u policijske automobile, žena u trenerci prvog u koloni, nakon pregleda propušta, a komandir kolone pokušava da joj objasni da to tako ne ide i da mora da pusti celu kolonu, ne smeju da se odvajaju...
Dakle? Šta kažeš, gde?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:48 25.06.2009

Re: Eh, druže Budimac,

irska?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:58 25.06.2009

Re: Eh, druže Budimac,

Biiiiiip...nije
Blade Runner Blade Runner 18:01 25.06.2009

Re: Eh, druže Budimac,

Šta kažeš, gde?

kakve su to balerine od specijalaca
nije valjda dezela?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:03 25.06.2009

Re: Eh, druže Budimac,

Tako je !
Bogami sam i ja tada pomislila, gledajući snimak na TV...e, šteta što nismo u Srbiji, e da ste tamo zaustavili specijalce i postrojavali ih, sad bi vas skidali s drveća, sukcesivno...
http://blog.b92.net/arhiva/node/3152.html
schweppes92 schweppes92 18:05 25.06.2009

Re: Eh, druže Budimac,

Jelica Greganović
Biiiiiip...nije

Da nije u vezi sa onom frkom oko Roma u Sloveniji?

edit: sada vidim da sam pitanje/odgovor kucao upravo kada si ti "rešila enigmu"....
Bojan Budimac Bojan Budimac 18:18 25.06.2009

Re: Eh, druže Budimac,

Tako je !

Wow! Hval za link "utešno" deluje
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:22 25.06.2009

Re: Eh, druže Budimac,

Da...utešno...bilo je to mesec-dva ozbiljne hajdučije u ovoj zemlji, noćne straže sa sve vatrama, balvani preko druma...da se to boženedaj u Srbiji dešavalo, imala bi EU šta da nam kaže...uši bi nam otkinuli...
Inner Party Inner Party 19:28 25.06.2009

Re: Toliko o

Blade Runner
kriterijumima za clanstvo u EU: Ako te hoce - hoce te, ako te nece razlog se uvek nadje.



thefreak thefreak 21:35 25.06.2009

Re: Eh, druže Budimac,

Jelica Greganović
Da...utešno...bilo je to mesec-dva ozbiljne hajdučije u ovoj zemlji, noćne straže sa sve vatrama, balvani preko druma...da se to boženedaj u Srbiji dešavalo, imala bi EU šta da nam kaže...uši bi nam otkinuli...




Pogine Srbin na Kosovu i ode kod Boga. Srbin, onako iznerviran, pita Boga:
• Bože, šta nam to radiš? Prvo onoliko vekova pod Turcima, balkanski ratovi, prvi i drugi svetski rat, pa Slovenija, Hrvatska, Bosna, sankcije, pa evo sad i Kosovo... Stvarno, ništa dobro nam nisi uradio?
A Bog će zamišljeno:
• A trojka Đorđevića?
wukadin wukadin 09:06 26.06.2009

Re: Eh, druže Budimac,

Život piše romane... a ko bi rekao... Žuta Dežela pa tako... holerični.
Bright Spot Bright Spot 17:40 25.06.2009

Sve je to isto

...drumska hajdučija u zemlji članici EU...

Negdje prerušeni u policajce, negdje naplaćujući vinjete, negdje ekološku taksu.
"Princip je isti, sve su ostalo nijanse..."
Prepadaš. Klinci su mi na ljetovanju negdje pored Izmira. U odlasku, kroz Bugarsku, nije bilo problema, osim što su ih odrali za vodu na nekoj benzinskoj pumpi...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:05 25.06.2009

Re: Sve je to isto

...drumska hajdučija u zemlji članici EU...

pa koliko sam shvatila, ta zemlja clanica EU ima nizi standard od nas, ili sam u krivu?
schweppes92 schweppes92 18:09 25.06.2009

Re: Sve je to isto

Bright Spot
...drumska hajdučija u zemlji članici EU...Negdje prerušeni u policajce, negdje naplaćujući vinjete, negdje ekološku taksu.


Kod nas te oderu za putarinu na auto putu.
Bojan Budimac Bojan Budimac 18:22 25.06.2009

Re: Sve je to isto

U odlasku, kroz Bugarsku, nije bilo problema, osim što su ih odrali za vodu na nekoj benzinskoj pumpi...

Godine 2003. kad mi je prijatelj dolazio kolima, na benziskoj pumpi su mu uvalili falsifikat 50 evra, otkrio o'ma' na turskoj granici kad je probao da plati vize istima...

Ni slučajno noću. Toliko. Ja osim neprijatnosti korumpiranja bugarske policije nisam imao problema.
NNN NNN 01:08 26.06.2009

Re: Sve je to isto

Kod nas te oderu za putarinu na auto putu.
Ili na polu-autoputu (ono sranje između Bg i NS, da su ga pustili da iznikne iz one ravnice mnogo bolje bi ispalo)!??!?!
leeanna leeanna 08:54 26.06.2009

Re: Sve je to isto


BebaOdLonchara
...drumska hajdučija u zemlji članici EU...

pa koliko sam shvatila, ta zemlja clanica EU ima nizi standard od nas, ili sam u krivu?


u pravu si, prosečna plata im je negde za oko trećinu niža nego u Srbiji, bar je tako bilo prošle godine.
prošle godine sam prvi put bila službeno na jedan dan u Sofiji, nisam izašla iz šeratona, osim od aerodroma do hotela i natrag, i uveče večera u nekom restoranu. i iz tog minijaturnog iskustva vidljivo je "iz aviona" koliko su siromašni, mrzovoljni u poslu i u neformalnoj komunikaciji (bar iz mog iskustva).
sada mi je jasno zbog čega je međunarodna organizacija koja je organizovala tu konferenciju na kojoj sam tada tamo bila, organizovala prevoz nama iz beograda, avionom preko beča, a hrvatska delegacija je išla u sofiju preko minhena
reanimator reanimator 17:56 25.06.2009

...

Moj drug pre dve godine u Bugarskoj doživeo klasičan filmski napad na autobus, izbacivanje putnika, oduzimanje stvari...i totalno filmski vrhunac...skidanje garderobe, satova, nakita. Dakle...otimačina do daske.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:01 25.06.2009

Re: ...

filmski vrhunac

shumskaa shumskaa 18:09 25.06.2009

Re: ...

Bojan Budimac Bojan Budimac 18:23 25.06.2009

Re: ...

BebaOdLonchara
filmski vrhunac



Unfuckable Unfuckable 20:04 25.06.2009

Re: ...

a silovanje...ništa ?
tz tz tz, ovaj svet je def otišao dodžAvola
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:04 25.06.2009

Re: ...

a silovanje...ništa ?

nista vatanje...
reanimator reanimator 22:47 25.06.2009

Re: ...

Unfuckable
a silovanje...ništa ?
tz tz tz, ovaj svet je def otišao dodžAvola

BebaOdLonchara
a silovanje...ništa ?

nista vatanje...

Bože, bože...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:48 25.06.2009

Re: ...

Bože, bože...

ovo se sve otrglo kontroli...
tyson tyson 23:42 25.06.2009

Re: ...

nista vatanje...

Amateri...



topcat topcat 02:44 26.06.2009

Re: ...

Dođavola, dašta... vi'š da je Džekson umro.

A šta da kažem na temu kad sam iz zemlje gdje Uskoci imaju tvrđavu a Hajduci klub.
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:10 26.06.2009

Re: ...

Topcat
A šta da kažem na temu kad sam iz zemlje gdje Uskoci imaju tvrđavu a Hajduci klub

Bože dragi, kako je lepa ova slika iz Senja. Uzdrhtao sam kad sam je ugledao, kao da me je slabija struja prodrmala. Moram posetiti Senj.

(Izvinjenje zbog trolovanja).
Unfuckable Unfuckable 10:14 26.06.2009

Re: ...

Pižone, ispoljavaš frapantan višak emocija u poslednje vreme, čemu nema nekog vidljivog uzroka a što nas sve jako brine
zaljubiška, hm ?
sladjamk sladjamk 17:56 25.06.2009

Samo sto sam procitala naslov pomislih

u Bugarskoj. Otvaram dalje kad vidi stvarno !!!!????? A ja mislila da to ima i negde i na drugom mestu po svetu. Znam ovakve primere zaista mnogo, posebno zato sto je to nasa susedna drzava pa nasi ljudi cesto putuju tamo, sto zbog biznisa sto zbog turizma. Da ranije je jos i bilo jako mnogo ovakvih slucaja, pa su stalno stizale obavesti i informacije : nikako nemojte kroz Bugarsku da putujete nocu, Ni po koju cenu ne zaustavljajte vozilo ukoliko vas zaustavi policija, vec punom parom produzite napred sve do prve policiske stanice, jer ne znas ko te zaustavlja..... i da ne nabrajam. Zaista grozno i strasno. Bila sam ubedjena da se ovo vise ne desava pogotovo otkako su postali clanovi Evropske zajednice. Prosto da ne poverujes. A nas ostale maltretiraju i traze neznamvisestajos samo da bi nam pristup odlozili . Uf ne mogu vise povraca mi se od cele price... odoh da procitam nesto lepo a vi polemisite.
Bojane hvala na informacii,
hajkula1 hajkula1 18:26 25.06.2009

Re: Samo sto sam procitala naslov pomislih

Ni po koju cenu ne zaustavljajte vozilo ukoliko vas zaustavi policija, vec punom parom produzite napred sve do prve policiske stanice, jer ne znas ko te zaustavlja....



Da, vidim sada ovaj post. Jeste, takve savete sam i ja cula, pa odustala.
hajkula1 hajkula1 18:25 25.06.2009

ovo nije novost


Slusala sam o drumskim razbojnistvima u Bugarskoj jos pre, hm pa sigurno ima 10 godina To je nesto sto se desava, ne znam samo koliko je ucestalo. Znam da ljudi putuju zajedno, nekoliko porodica, automobilima u neprekinutoj koloni, izbegavajuci noc u Bugarskoj. Ovako nesto se desavalo pre nego sto je Bugarska primljena u EU, pretpostavljala sam da ce se to srediti. Ali nije. Znam da moji poznanici i prijatelji uglavnom izbegavaju taj nacin putovanja na letovanje (u Turskoj, pa i Grckoj).

Znam da i sami Bugari upozoravaju turiste na ,,pripadnike,, (ne smem da pomenem veliku etnicku grupaciju, ne zelim da navucem gnev clanova, narocito jer nisam sigurna da je to bas tako) iz susedne zemlje.

Ranije je bilo slicnih desavanja u Madjarskoj, na parkinzima. Takodje i u vozovima kojima se putovalo za Rusiju.

Bojan Budimac Bojan Budimac 18:46 25.06.2009

Re: ovo nije novost

Ovako nesto se desavalo pre nego sto je Bugarska primljena u EU, pretpostavljala sam da ce se to srediti.

I ja, zapravo o tome se radi, a još više što niko ne trči da obaveštava o tome... Mislim, ako možemo da saznamo o čudnoj saobraćajnon nesreći (i sreći u istoj) koja se desila u Šanliufri, onda što ne bi saznali i o ovome?

BBC NEWS | Special Reports | CCTV of Turkish boy's 'miracle' escape
leopold_lady leopold_lady 18:36 25.06.2009

Dragi moj Budimac....

i ja bi u hajduke,ali .... Nema ko da ide sa mnom....
niccolo niccolo 18:53 25.06.2009

Bugari....

Za ovakve stvari sam čuo u više navrata...
radojicic92 radojicic92 19:03 25.06.2009

...

nema stvarno nigde vest o hajducima
al' sam nasao da se krimosi masovno kandiduju na izborima da izbegnu zatvor

Running for parliament the new escape route for prisoners

na kraju teksta i kod brace Rumuna se pobunio coban trnd biznismen sto mu ne daju da sedne u Evropski Parlament ispred svoje Greater Romania Party jer je kidnapovao otimace Mercedesa

Not a man used to refusals, Becali has promised to put on the “mother of all shows” if anyone tries to stop him going to Strasbourg and Brussels.

edit
evo ga Gigi, clan Evropskog Parlamenta
Bojan Budimac Bojan Budimac 19:47 25.06.2009

Re: ...

al' sam nasao da se krimosi masovno kandiduju na izborima da izbegnu zatvor

Running for parliament the new escape route for prisoners

Da, toga se ne stide i ne mora se ići u "Irsku" da se nađe informacija o tome. Naime, sami o tome pišu:
Alleged Bulgarian Mafia Boss Confirmed as Election Candidate

Podseća me na naslov knjige Grega Palasta
The Best Democracy Money Can Buy
Unfuckable Unfuckable 20:06 25.06.2009

Re: ...

ček , pa je l' njima kontraverzni biznismen Sreten Jocić nudio plaćanje spoljnog duga tijekom onog utamničenja što su mu smestili oni zemunski umijetnici ?
radojicic92 radojicic92 21:18 25.06.2009

Re: ...

Da, toga se ne stide i ne mora se ići u "Irsku" da se nađe informacija o tome. Naime, sami o tome pišu:

pa i o hajduciji pisu sami, ja ne nalazim u stranim

sprema se izlozba Totalitarian Art u Sofiji
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:19 25.06.2009

Ijao, vidi

Brka!
drug.clan drug.clan 21:28 25.06.2009

Re: Ijao, vidi

Jelica Greganović
Brka!


dok je brka bio ziv nije bilo razbojnika i hajduka

kod bradonje je stopa kriminala skoro nula al posto bradonja posustaje razbojnici trljaju ruke
Unfuckable Unfuckable 21:34 25.06.2009

Re: Ijao, vidi

dok je brka bio ziv nije bilo razbojnika i hajduka

naravno, kad je on bio vođa najveće i jedine ekipe, to se zove monopol
drug.clan drug.clan 21:37 25.06.2009

Re: Ijao, vidi

Unfuckable
dok je brka bio ziv nije bilo razbojnika i hajduka

naravno, kad je on bio vođa najveće i jedine ekipe, to se zove monopol



Bas sam taj odgovor ocekivao!

A jel to vazi i za bradonju?
Unfuckable Unfuckable 21:40 25.06.2009

Re: Ijao, vidi

A jel to vazi i za bradonju?

nema trolovanja, rekli smo !
drug.clan drug.clan 21:44 25.06.2009

Re: Ijao, vidi

Unfuckable
A jel to vazi i za bradonju?

nema trolovanja, rekli smo !


ja se izvinjavam, ovo je ozbiljna tema sa ozbiljnim postovima.

Nego da pitam jel ti bug(k)arski hajduci imaju brcine kao oni pravi

Unfuckable Unfuckable 21:46 25.06.2009

Re: Ijao, vidi

izgleda da je bitnije šta imaju u rukama a ne na faci, koliko kapiram
Bojan Budimac Bojan Budimac 22:08 25.06.2009

Re: ...

pa i o hajduciji pisu sami, ja ne nalazim u stranim

Promaših taj članak hvala, ali nađoh zanimljivost o PRAVIM policajcima

Bulgaria Vidin Police Breaks into Wrong House, Beats Residents

EDIT: otprilike svode se na isto ko i hajduci...
radojicic92 radojicic92 22:28 26.06.2009

Re: ...

Bojan Budimac Bojan Budimac 23:23 26.06.2009

Re: ...

a dobri su i u IT sektoru

One of them told the police he was an accountant in Bulgaria while the other said he was a taxi driver with "huge cash flow problems."



Ove novinite sve biser do bisera...
Unfuckable Unfuckable 23:24 26.06.2009

Re: ...

pa bilo je negde oko nekog duvanja u staračkim domovima tamo, ono je bio vr'
zna radojicic, a kobi drugi (kobi brajant)
radojicic92 radojicic92 23:45 26.06.2009

Re: ...

Unfuckable
pa bilo je negde oko nekog duvanja u staračkim domovima tamo, ono je bio vr'
zna radojicic, a kobi drugi (kobi brajant)


nije samo duvanje vec proizvodnja i lepi dinari i to na strateski povoljnim lokacijama,
novinite i pomalo Sofia Echo se prate uredno
evo linkova
pop sa 5 kila
starija gospoda 160 pa jos 150 kila
ovde par tona, ne umem ni da saberem, bratko 73 godinice
Samples were taken from all plants seized to be tested for drug properties; it was discovered that they were marijuana, the Interior Ministry said.
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:02 27.06.2009

Re: ...

evo linkova
pop sa 5 kila
starija gospoda 160 pa jos 150 kila
ovde par tona, ne umem ni da saberem, bratko 73 godinice

SJ-AJ-NO!!!
Unfuckable Unfuckable 00:14 27.06.2009

Re: ...

evo trojke Kobea sa 10 metara
mali savet neiskusnim blogerima :
radojicic voli prave teme, i pri tome - zna, hendluje, rula, pušta čudnu muziku i kači još gore zezalice...
& linkuje, što je još gore !

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:34 27.06.2009

Re: ...

evo trojke Kobea sa 10 metara
mali savet neiskusnim blogerima :
radojicic voli prave teme, i pri tome - zna, hendluje, rula, pušta čudnu muziku i kači još gore zezalice...
& linkuje, što je još gore !

a sto kuva?!

da nije radojcica ja ne bih imala Onaj softver.
drug.clan drug.clan 19:16 25.06.2009

hajducija

Secam se i laznih konduktera u vozovima kroz bugarsku koji naplacuju rezervacije idoplatne karte u praznim vozovima!

A sto se hajducije tice toga ima svuda: u zapadnoj Evropi se zove kamata evropskoj banci za obnovu i razvoj u svetu se zove IMF i WTO .....
trener92 trener92 19:57 25.06.2009

Pa dobro Budimac

Nije valjda da si za ovo tek sada čuo???( nisam pročitao komentare pa se zbog toga čudim)
To se dešava u Bugarskoj, da si ti živ i zdrav, već (najmanje ) petnaestak godina,
Unfuckable Unfuckable 20:07 25.06.2009

Re: kontinuitet

Bugarite - našite drugarite
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:36 25.06.2009

Re: Pa dobro Budimac

trener92
Nije valjda da si za ovo tek sada čuo???( nisam pročitao komentare pa se zbog toga čudim)
To se dešava u Bugarskoj, da si ti živ i zdrav, već (najmanje ) petnaestak godina,

Ma znam ja za fenomen (stoga nikad nisam vozio noćom tamo), ali sam zaista, krajnje naivno moram priznati, pomislio da će se to srediti ulaskom u EU. A druga poenta je da niko o tome ne izveštava. Stide se, šta li?
Unfuckable Unfuckable 20:47 25.06.2009

Re: Pa dobro Budimac

to je nestandardni deo turističke ponude, maybe

ps : šta sam propustio u ovaj i prošli utorak ?
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:55 25.06.2009

Re: Pa dobro Budimac

Unfuckable
to je nestandardni deo turističke ponude, maybe

ps : šta sam propustio u ovaj i prošli utorak ?

Ništa bitno... a sada dva meseca nećemo ići uživo... (letnji raspust), mada ćemo napraviti neke emisije da ovi to emituju... će obavestim...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:58 25.06.2009

Re: kontinuitet

Bugarite - našite drugarite

matele butele


maksa83 maksa83 20:53 25.06.2009

stara vest

Ljudi obučeni u uniforme saobraćajne policije zaustavljaju auto na autoputu, opljačkaju putnike, vežu ih za banderu i zapale automobil.

Kao što napisa ti već, a i ostali primetili, ovo je poprilično poznato, drumske pljačke u Bugarskoj su redovna pojava otpr. od početka njihove tranzicije.

ne želim da budem član kluba koji bi imao mene za člana – naravno, radi se o Gručo Marksu.

Je suis Marxiste, tendance Groucho (Žan Lik Godar)
rankot rankot 07:42 26.06.2009

Re: stara vest

maksa83
Ljudi obučeni u uniforme saobraćajne policije zaustavljaju auto na autoputu, opljačkaju putnike, vežu ih za banderu i zapale automobil.

Kao što napisa ti već, a i ostali primetili, ovo je poprilično poznato, drumske pljačke u Bugarskoj su redovna pojava otpr. od početka njihove tranzicije.

ne želim da budem član kluba koji bi imao mene za člana – naravno, radi se o Gručo Marksu.

Je suis Marxiste, tendance Groucho (Žan Lik Godar)

А биле су и пре тога, само на други начин - нигде горе полиције није било него у Бугарској.
drug.clan drug.clan 21:45 25.06.2009

uskoci

A sta cemo mi ako nam se ovde kod nas pojave hajducka braca rodjena USKOCI ?
Kazezoze Kazezoze 22:41 25.06.2009

hajduci...

'ebiga ovi su rumuni i mnogo su zanimljiviji

miloradkakmar miloradkakmar 00:03 26.06.2009

Da li

bugarska hajdučija uleće i u susedne zemlje?
Da nam ne pokvari imidž .
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:06 26.06.2009

Hajdučija

U kojoj zemlji se dešava sledeća priča?

Grupa građanki i građna (obično 20 do 120) izađe oko 13.00, opremljena stolicama na rasklapanje, suncobranima, sokovima, sendvičima, pivom... i sedne ili legne nasred glavne gradske raskrsnice ili magistralnog međunarodnog puta ili pruge. Kordon policije, ponekad brojniji od grupe građanki i građana, ih štiti, dođu tv ekipe, predstavnik gupe izjavi da se neće pomeriti dok im se ne isplate plate koje nisu primili od 1991.g.
Naravno, saobraćaj je blokiran, hiljade njihovih umornih sugrađana ne mogu kući sa posla, deca iz škole, bolesni kod lekara, putnici svojim putem, stoje teretni vozovi, simplon ekspresi, kamioni, autobusi...i tako danima.

Hteo sam da kažem da drumske i pružne hajdučiije ima razne.

NNN NNN 01:17 26.06.2009

Re: Hajdučija

Ček, ček, to mi nešto poznato...
wukadin wukadin 09:04 26.06.2009

U članici Evropske Unije

kojoj susednoj zemlji se dešava sledeća priča? Ljudi obučeni u uniforme saobraćajne policije zaustavljaju auto na autoputu, opljačkaju putnike, vežu ih za banderu i zapale automobil.


Toliko o tome...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:29 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

Ovo cudjenje kako se hajducija desava u Bugarskoj i nakon sto je ova zemlja usla u EU i nada da ce to automatski nestati pokazuje bas naivno razmisljanje nekih ljudi o EU. To odrazava cini mi se nerealno ocekivanje nekih da cim Srbija udje u EU postace kao Nemacka, a svak ce imati po jedan mercedes pa makar to bio i mali Smart. Sta stvarno za Vas znaci EU?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:27 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

Neues aus der Nachbarschaft
Ovo cudjenje kako se hajducija desava u Bugarskoj i nakon sto je ova zemlja usla u EU i nada da ce to automatski nestati pokazuje bas naivno razmisljanje nekih ljudi o EU. To odrazava cini mi se nerealno ocekivanje nekih da cim Srbija udje u EU postace kao Nemacka, a svak ce imati po jedan mercedes pa makar to bio i mali Smart. Sta stvarno za Vas znaci EU?

nije niko naivan ni ovde ni tamo u EU. ako pogledas polozaj Bugarske, bice ti jasnije zasto su preko reda uzli u tu prestiznu (ili ne?), zajednicu. manje tu ima veze ekonomija i imam utisak da se, bar do sada, niko iz EU posebno ne osvrce na te gangove koji pljackaju po Bugarskoj
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:55 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije


nije niko naivan ni ovde ni tamo u EU. ako pogledas polozaj Bugarske, bice ti jasnije zasto su preko reda uzli u tu prestiznu (ili ne?), zajednicu. manje tu ima veze ekonomija i imam utisak da se, bar do sada, niko iz EU posebno ne osvrce na te gangove koji pljackaju po Bugarskoj


Ne znam odakle dobijate informacije o odnosu EU prema Bugarskoj ali bas suprotno. Bugarskoj i Rumuniji nije bilo dozvoljeno da udju u EU 2004 kada su usle druge ex-komunisticke zemlje vec su primljene tek 2007, a i to uz nekoliko strogih uslova. Sta mislite zasto nisu primljene 2004? Zbog korupcije i dogadjaja slicnih ovome koji navodi Budimac. Nema tu protekcija i ulaska preko reda, kad je ocenjeno da su uslovi u dovoljnoj meri ispunjeni primljene su. Ali Bugarska, iako clanica EU, i danas zbog pomenutih problema ne moze koristiti EU fondove kao druge zemlje clanice. Znaci, to neko ipak prati. Ali, vise mi se cini da se Bugarska pojavljuje ovde kao povod da se pokaze kako je EU nepravedna prema Srbiji, jer je Srbija eto bolja i ispred i Bugarske i Rumunije a zla EU nece da je primi. Srbija, na zalost, neke od uslova za clanstvo nije ni pocela da ispunjava pa je tu gde je.
drug.clan drug.clan 14:03 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

Nema tu protekcija i ulaska preko reda, kad je ocenjeno da su uslovi u dovoljnoj meri ispunjeni primljene su.


A Island? Koje on to kriterijume zadovoljava? Mali budzetski deficit? Nisku inflaciju? Malu zaduzenost?....
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:37 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

A Island? Koje on to kriterijume zadovoljava? Mali budzetski deficit? Nisku inflaciju? Malu zaduzenost?....


Vi verovatno neki specijalista za Island, oder? Ja govorim o principima koje je definisala EU kao organizacija. Ako ona proceni da u te principe ne spada stanje budzeta ili velika zadusenost pa ima pravo na to, a kome se ne dopadaju ustanovljeni principi pa nek ni ne pokusava da aplicira i kraj. Uopstalom, o ulasku Islanda u EU tek pocinje rasprava a vidim Vi vec znate da je to resena stvar. Ali, Island ce sigurno lakse uci nego Hrvatska ili Srbija, kao sto je Svedska lakse usla nego Slovacka i to ne zato sto neko vise voli prve nego druge nego jer je politicki, sudski, obrazovni i ekonomski sistem na Islandu slicniji onom EU nego u slucaju Hrvatske i Srbije.
drug.clan drug.clan 15:13 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

Neues aus der Nachbarschaft
A Island? Koje on to kriterijume zadovoljava? Mali budzetski deficit? Nisku inflaciju? Malu zaduzenost?....


Vi verovatno neki specijalista za Island, oder? Ja govorim o principima koje je definisala EU kao organizacija. Ako ona proceni da u te principe ne spada stanje budzeta ili velika zadusenost pa ima pravo na to, a kome se ne dopadaju ustanovljeni principi pa nek ni ne pokusava da aplicira i kraj. Uopstalom, o ulasku Islanda u EU tek pocinje rasprava a vidim Vi vec znate da je to resena stvar. Ali, Island ce sigurno lakse uci nego Hrvatska ili Srbija, kao sto je Svedska lakse usla nego Slovacka i to ne zato sto neko vise voli prve nego druge nego jer je politicki, sudski, obrazovni i ekonomski sistem na Islandu slicniji onom EU nego u slucaju Hrvatske i Srbije.


I ja govorim o principima koje je sama EU propisala. Uslove ulaska u EU mozete naci za 0.6 sekundi uz pomoc googla. Jedni od najvaznijih uslova su bas oni koje Island ne zadovoljava. Istina je da ce Island uci pre ostalih mimo svih pravila. Turska npr. zadovoljava mnogo vise uslova ali nikada nece postati clanica. To samo govori da je EU politicko-keristicko-rasisticka organizacija a ne ono za sta se pokusava predstaviti. Bugarska i Rumunija su usle u EU samo da bi se ostvario teritorijalni kontinuitet sa grckom, rusija potisnula iz Evrope i zaobisla Srbija koja nikada nece postati clan ma sta uradila.

Srbija treba da iskoristi svoju poziciju i proda svoj dobar geostrateski polozaj u stomaku EU.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:11 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

Uslove ulaska u EU mozete naci za 0.6 sekundi uz pomoc googla. Jedni od najvaznijih uslova su bas oni koje Island ne zadovoljava.


A da ih se procita treba malo vise, sto mi se ne cini da ste uradili. Da ne trollujemo vise. pozz
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:13 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

A da ih se procita treba malo vise, sto mi se ne cini da ste uradili. Da ne trollujemo vise. pozz

mozda covek procitao odavno
ps. najlakse je pobeci
drug.clan drug.clan 16:20 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

Govoriti o principijelnosti EU je kao govoriti o nevinosti prostitutke!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:56 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

mozda covek procitao odavno
ps. najlakse je pobeci


Govoriti o principijelnosti EU je kao govoriti o nevinosti prostitutke!


Pa sta reci na ovo, da se i ja isplazim kao 'kontraargument' ili da prihvatim da je covek procitao samo zato sto kaze da jeste i kao dokaz nudi poredjenje EU sa prostitutkom? Smesno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:11 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

Pa sta reci na ovo, da se i ja isplazim kao 'kontraargument' ili da prihvatim da je covek procitao samo zato sto kaze da jeste i kao dokaz nudi poredjenje EU sa prostitutkom? Smesno.

pazi, nemam pojma da li je drug.clan procitao sve to i kad (ako je procitao).
a kako bi reagovali kada bih vam rekla da madjarski carinici uzimaju reket po autobusima u dilu sa nasim, i sa nasim vozacima? kad je ono bese madjarska usla u EU?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:24 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije


pazi, nemam pojma da li je drug.clan procitao sve to i kad (ako je procitao).


pa vas odgovor na moju sumnju je bio kao da znate.

a kako bi reagovali kada bih vam rekla da madjarski carinici uzimaju reket po autobusima u dilu sa nasim, i sa nasim vozacima? kad je ono bese madjarska usla u EU?


2004, i sam imam slicno iskustvo i to je odvratno. Kao sto sam rekao za Rumuniju i Bugarsku, tamo a i u drugim novim EU zemljama korupcija nije nestala odmah cim su te zemlje usle u Uniju, a i vi ste rekli da niste naivni da verujete da to automatski nestaje. Ali to ne znaci da one nisu po nekim procenama ispunile zadate im kriterijume. A hajde da zanemarimo EU na momenat i postavimo jednostavno pitanje: da li ste vi ili neko koga znate pokusali da obavesti bilo koju nadleznu sluzbu da se to radi? Necu da opravdam te korumpirane kretene ali znam da je to vec odavno razvijena igra izmedju njih i domacih gastarbeitera. Ovima se isplati da uvek svi daju po jedan ili kolko vec eura da im ne bi gledali kofere u kojima nose ko zna sta, a prvi ne moraju da se naprezu a usput zarade jos cetvrtinu mesecne plate. Ja njima nikad ni feninga nisam dao.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:39 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

Ja njima nikad ni feninga nisam dao.

nisam ni ja. jedan pored mene je dao i za mene i za drugaricu jer je njemu bilo Vazno da mu ne pregledaju kofere. ne, nisam prijavila. ne znam ni ko me bih prijavila madjarske carinike? uostalom, zar ne bih morala da znam koja je smena bila i bar njihova imena?
drug.clan drug.clan 18:00 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

Neues aus der Nachbarschaft
mozda covek procitao odavno
ps. najlakse je pobeci


Govoriti o principijelnosti EU je kao govoriti o nevinosti prostitutke!


Pa sta reci na ovo, da se i ja isplazim kao 'kontraargument' ili da prihvatim da je covek procitao samo zato sto kaze da jeste i kao dokaz nudi poredjenje EU sa prostitutkom? Smesno.


Iscitavao i potom citao opet sazvakano od strane drugih ali nije ovde pitanje sta pise u pravilima vec da li ih se pridrzava.
Bugarska, rumunija primljeni hrvatska i turska nisu. Gde to ima vise korupcije u bugarskoj i rumuniji ili hrvatskoj i turskoj? Ko to ima bolju ekonomiju, veci standard...

Island samo napomenuo da razmislja o tome i odmah ga priglise cak im nude evro bez clanstva a ne zadovoljava osnovne kriterijume

I vi pricate o pricipijelnosti EU!
Birokratska imperija ko svaka druga
Unfuckable Unfuckable 19:36 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije

a da se vas dvojica nađete malo nasamo...?

šala, šala...
drug.clan drug.clan 19:44 26.06.2009

Re: U članici Evropske Unije


Unfuckable
a da se vas dvojica nađete malo nasamo...?

šala, šala...



bi ja ali odavna nisam ziveo u zemlji gde se nemacki govori pa se bojim da bi se malo zbunio
Черевићан Черевићан 12:35 26.06.2009

и даље у игри

читам . . . . .Oduzeto im je 3.500 evra . . . . . па ми присет призва афоризам г Баљак Александра

- Ваш новац је наша брига. Можете слободно да заборавите на њега.

Unfuckable Unfuckable 23:36 26.06.2009

mali troll

meni je apsolutno fantastično kako smrt jednog čoveka na medijima ume da "pokrije" smrt ...stotina i hiljada...ma, bezbroj... ljudi na ulicama ______________
a- pso - fakin' - lu - tno !
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:00 27.06.2009

Re: mali troll

Unfuckable
meni je apsolutno fantastično kako smrt jednog čoveka na medijima ume da "pokrije" smrt ...stotina i hiljada...ma, bezbroj... ljudi na ulicama ______________
a- pso - fakin' - lu - tno !

Događaj dušu dao da se pokriju neprijatnije informacije...
Unfuckable Unfuckable 00:10 27.06.2009

Re: mali troll

neprijatnije informacije.

imam problem sa pojmom "informacije" u opsegu :
proverene / neproverne / čuli smo / priča se / neki kažu
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:15 27.06.2009

Re: mali troll

Unfuckable

imam problem sa pojmom "informacije" u opsegu :
proverene / neproverne / čuli smo / priča se / neki kažu


Ha, baš o tome napisah jedan tekstić na private blogu, koliko juče...
Unfuckable Unfuckable 00:23 27.06.2009

Re: mali troll

mora da će biti čitan ...(sorry za surovost ) - a i link, mošmisti ko će da se pati...
a bez gledanja :
je l' o medijima ?

ps : ispravka -
o licemernim medijima ?
radojicic92 radojicic92 00:31 27.06.2009

Re: mali troll

Budimac
evo ti tekst mog prijatelja Babaka iz DCja, juce poslao i ja sad tek citam
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:56 27.06.2009

Re: mali troll

radojicic92
Budimac
evo ti tekst mog prijatelja Babaka iz DCja, juce poslao i ja sad tek citam

Pročitah "dijagonalno" malo više od pola i mogu samo da kažem da je sjajan tekst i da ću mu se vratiti odmoran i bistre glave (imam nekoliko piva u sebi ) Mnogo ti hvala za ovaj link.
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:57 27.06.2009

Re: mali troll

o licemernim medijima ?

otkud znaš?
Unfuckable Unfuckable 01:08 27.06.2009

Re: mali troll

ponekad ćitam linkove, priznajem skrušeno
Bojan Budimac Bojan Budimac 10:54 27.06.2009

Re: mali troll

mora da će biti čitan ...(sorry za surovost ) - a i link, mošmisti ko će da se pati...


BebaodLonchara i Gordana(c) ostaviše trag... a fakat čitanost patetična (36 u ovom trenutku)...
Unfuckable Unfuckable 11:05 27.06.2009

Re: mali troll

ma ok, ali jasno ti je šta sam hteo da kažem.
Tekst je odličan i ne znam uopšte zašto se nalazi tamo a ne i ovde.
dragoljub92 dragoljub92 11:46 27.06.2009

Re: mali troll

BebaodLonchara i Gordana(c) ostaviše trag... a fakat čitanost patetična (36 u ovom trenutku)...

ja probam al brzo dignemruke(oči) od onih znakova pitanja koja menjaju naša slova,neznam kako ti je to kodirana strana ali više ne čitam one koji pišu cc,zz,cth ch,i ostala glupa preslovljavanja srpskog na srpski,kolko čovek treba da bude nepismet da nume da pritisne ALT+bilo koja kombinacvija i da piše sa našm tastaturom .
ovde te pojedu kad progutaš neki zarez ili tačku a kad pišeš nekim marsovskim preslovljavanjem onda si cool

a sad aj na temu
to sa drumskim razbojnicima su moje komšije počele oma po padu mrskog nam-njim komunizma,prvi znak slobode štali?
elem tih kasnih osamdesetih moj prijatel sas famniliju rešio da ide u blgariju na more i jasiga pitam a štaćeš sa drumski razbojnici...pa ništa sleže sramena i ode a sitna deca dva komata i pogolema žena,ja nisam baš za tu vrstu rizika nikad raspolpžet.
uostalom jes da mi blgarija bliža od prestonicu al sam samo jednom bio tamo i reko.. sg ste me videli i jok više..doduše morao sam još jednom da pređem njiovu granicu i uniđem jedno stotinak metra al dalje ni makac.
braća bulgari daleko vi lepa kuća,nije po moj ukus.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana