Društvo| Hronika| Politika| Sport| Život

Zvižduk u 8 (i trideset)

Unfuckable RSS / 19.06.2009. u 21:01

  (Mali razgovor dva sredovečna blogera koji u slobodno vreme, između ostalog, vole i fudbal) 
Razgovarali : reanimator i Unfuckable

- Meni ovo baš ide na živce, sigurno si primetio pa te zato i pitam. Vidi vest, a vidi ovde šta su Španci uradili na sličnu temu. A genije naš – utišava ton, da se deca ne štresiraju? Šta mi ovo radimo, malo „glava – pesak“? Ja sam na Repku nekako osetljiv, pratim bre ta SP od '74, imam tikove od svega toga, bilivmi, i baš bih voleo da ovi klinci nešto naprave, ali ovo je blam.

- Pazi.zviždanje tudjoj himni je uvek postojalo - tj, mi smo uvek bili “nekako posebni”, samo što je ranije toga bilo u manjoj meri, a zvanično je dobilo legitimitet onog trenutka kada je krenulo masovno da se zviždi našoj himni, pa su onda svi oni, koji bi i inače vrlo rado zviždali tudjim, dobili legitimno pravo da se seljače, bez konkretnije osude domaće i svetske javnosti, jer, bože moj...pa vidite da su ludi...oni zvižde i svojima. Plus...ovde se ne zviždi samo tudjoj himni : ovde se zviždi kad udju panduri, pa se zviždi kad se najavi protivnička ekipa...pa se zviždi sudijama..delegatu...loži...apsolutno svima... 
zato što smo mali ( i znamo da smo mali)...zato što smo slabi (i znamo da smo slabi)...generalno, zato što ne možemo nikome ništa, osim što možemo da zviždimo. Posledicama se niko i ne bavi, osim što zadnjih par nedelja kao provejava kroz medije. Prvi put, posle 20 godina.

- Primeti kako se bave tj snimi kako Umetnik dela : - odmah u glavu, imamo prekršaj i pretnju. Oštro, muški. To što će se, samo malo dalje ispostaviti da Press loše saznaje, tj - laže, ne menja genijalnu ideju – vodilju da do kolena ukaki vaskolikog džibera ako samo i pomisli na nepodopštine. Tak' se to dela? Jer - famoznog Dopisa u stvari i - nema. Nihil. Zero. Press je loše saznao, ali bez grča na licu nastavlja da vaspitava izmišljenim posledicama. Blic je nešto odmerenije javio, ali 'leba ti – hajde me podseti da li si bilo gde video tu kampanju koju Ovaj navodi, ja nešto nisam?

-Koja kampanja? „Svi na stadion“? Pa da Inače, ta bolest nacionalne nemoći ima dva simptoma...prvi je taj....laješ iz nemoći, a drugi je opštenarodno qrčenje, kad u nečemu i postigneš nešto, a onda se toliko qrčiš, da se lagano smučiš celom svetu. , ti bukvalno nikada, ni u jednom mediju, nisi imao, ne osudu, nego nisi imao pominjanje da se ta vrsta primitivizma dešava, jer se to valjda proglašavalo za vapaj napaćenog srpskog naroda, izloženog svim nepravdama sveta, koji eto nema drugi način da istrese svoju muku. Što možda u nekom mini delu i jeste istina, ali daleko od toga da može da bude opravdanje. Recimo : tenis i basket, remember? Npr - naslov u novinama "SRPSKI VIMBLDON"! Preko cele strane. A povodom toga što učestvuje 5 naših. I nema veze što niko od naših ne može na Vimbldonu da pridje polufinalu...i nema veze što Rusa ima jedno 4 puta više...i nema veze što čak i Hrvata ima 6...Vimbldon je srpski. Basket ? Sećaš se .."Evropo, nastavi da treniraš!", "Planetarni fenomen", "Ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine" i sl...Može i fudbal & ostalo: Evropski brazilci...najludja atmosfera...najvatreniji navijači...nepresušni izvor talenata...nikome nije svejedno u grotlu Marakane...niko nema navijače kao Partizan...nigde na svetu nije atmosfera kao u Čairu kad igraju rukometaši ...publika u Areni zna...čuvaj se svete plave čete...etc..itd.
Toliko mitova, koji se uz tresak (zvižduk) ruše onog trenutka kada ti dodje bilo ko (Austrija, Apoel, Liberec...) i gde znaš da čak i oni mogu da te olade, pa ti ne preostaje ništa drugo, nego da preventivno zviždiš i kao pokažeš im da se ne bojiš. A bojiš se.

 - Ja sam snimio malo šta pričaju navijači, svačega tu ima, i ne traje od juče.  Primeti da sport sa politikom veselo miksuje upravo deo onih koji se inače veoma protive uplivu politike u taj isti sport. Možda fudbal u Srbiji postoji blizu 100 godina, ali definitivno – nečije razmišljanje o tom istom fudbalu magično se rasteže na preko 600 godina. Kome bre zaista pomažu svojim „ovo je jače od mene & ko im hebe mater - uzeli nam Kosovo“ ispoljavanjem i traženjem motiva / opravdanja za tako nešto svuda, samo ne u – sportu, misle li o tome ?

 - Hm, da - Prosečni Navijač : Ne računam tu nas, koji imamo po 40 godina i teška smo manjina, kako po stavovima, tako i fizički, na samom stadionu. Dakle, današnji klinac navijač : 15-25 godina. Kada su počinjali ratovi i nepravedne i ničim izazvane sankcije, taj današnji navijač je imao od -3 do 7 godina. Kada su ratovi i sankcije završeni, imao je 1 - 11 godina. Ej...najstariji od tih nije još dobio fiziku u školi!
Hoću da kažem da mislim da zviždanje nema veze sa bližom prošlošću, već sam generalnom atmosferom nemoći u društvu i gotovo opipljivim u vazduhu osećajem da samo totalno...ali totalno abitni za bilo kakav svetski politički kontekst.
 

- Pa ok, ali ima na Fejsbuku (primeti ovacije na Blogu kad ovo vide!) baš zanimljiva, manjinska grupa od 2000 duša, a btw snimi šta o svemu tome misli jedan jako poznati Francuz (njega Press- ov Izvor nije konsultovao, čudo jedno?!?)
Pazi, Ja mislim da ne treba zviždati ni jednoj himni. Jednostavno: nepristojno je, bre. Ni ja ne volim kada neko zviždi mojoj. Nije ni zabavno, ni lepo, a ni pametno : osim što daje vetar u jedra onima koji o nama misle sve najgore, pa preko mogućih kazni – što novčanih, što igranja pred praznim stadionom, takvo „ponašanje“ može da motiviše protivničku ekipu bolje od bilo kakvog trenera ili nagrade, a skoro pa sam siguran da smo demonstraciju toga upravo videli na Marakani, 6. juna, gde je – realno – rezultat bio za remi,sreća na našoj strani, a Austrijanci igrali - preko svojih mogućnosti.
 Osim toga, stadioni bi najzad jednom trebalo da postanu mesto gde će moći da dolaze svi koji to žele, a naročito na utakmice Reprezentacije, gde će Brajović moći da dovede svog klinca, Ti svoju devojku, Peđica svog dečka a ja svoju Babu (kao u Engleskoj) i gde će se osećati prijatno i uživati, pa ma ko bio protivnik i ma kakav bio krajnji ishod meča.
Želimo Kult Reprezentacije ? Pa nemojmo ga graditi „pouzdanim izvorima“ i Dopisima Koji Ne Postoje, lažnim kampanjama i spekulacijama da li će ili ne Protivnik napustiti teren. I bez tih fantomskih dopisa – imamo problem...problem koji definitivno i najzad ne može da reši Policija, problem koji nanosi veliku štetu kakvom – takvom ugledu ove sirote Zemlje i svih Nas - i koji može katastrofalno da unazadi jednu sjajnu generaciju momaka odličnog potencijala. Želimo li to ?  
Možemo li, i kako – a pre nego što budemo prinuđeni opet nekom kaznom - da budemo Navijači i Patriote - a da poštujemo Protivnika ?
 
 



Komentari (641)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:09 20.06.2009

Re: Frekvencija zvižduka u osam i trideset

Srbija im je - svetinja, a ponašaju se ovako u ime te iste Srbije ?

nista njima nije svetinja jer nista ni ne znaju. a imaju ogroman strah od saznanja, jer bi tada shvatili koliko je velika i duboka rupa koja im zjapi iz mozga i stomaka. edukacija bi nas spasla...
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:36 20.06.2009

Re: Frekvencija zvižduka u osam i trideset

Pošto mi je teško da bilo šta komentarišem kada su u pitanju fudbalski navijači, a naročito kada se (slučajno) desi zviždanje prilikom sviranja tudje himne, da bar prokomentarišem ove reči Vojislavljeve, jer me njegovi komentari uvek zaintrigiraju, uglavnom u pozitivnom smislu, te ne mogu da ostajem ravnodušan.
Vojislav Stojković
Odbačeni smo od svih. I od dojučerašnje braće, sada novih komšija, i od starih prijatelja.
Džaba nam Peti oktobar, džaba smo Hagu izručili sve predsednike i komandante - ne vredi. Niko nas ne voli, niko nas ne ceni. Mi s njima hoćemo, ali oni neće s nama. Neće s nama da trguju, ne dozvoljavaju nam ni da uđemo u njihove lepo uređene demokratske zemlje.

Možda se Vojislav samo šalio kada ovo ističe
Niko nas ne voli, niko nas ne ceni. Mi s njima hoćemo, ali oni neće s nama. Neće s nama da trguju, ne dozvoljavaju nam ni da uđemo u njihove lepo uređene demokratske zemlje.

ali meni padaju na pamet reči F. M. Dostojevskog: "Vi nikoga ne vredjate, a vas svi mrze; vi na sve gledate kao na sebi ravne, a vas se svi plaše... Vama niko neće prići da vas potapše po ramenu. Vi ste strašan aristokrat".

Možda te takve emocije drugih (medju našom bivšom braćom) prema nama postoje zato što smo mi - aristokrate, he, he, he... A na aristokrate se često gleda sa - zazorom... Da smo mi živi i zdravi.
Unfuckable Unfuckable 19:19 20.06.2009

Re: Frekvencija zvižduka u osam i trideset

"Vi nikoga ne vredjate, a vas svi mrze; vi na sve gledate kao na sebi ravne, a vas se svi plaše... Vama niko neće prići da vas potapše po ramenu. Vi ste strašan aristokrat".

zanimljivo Pižone
reanimator reanimator 11:45 20.06.2009

200

Unfuckable Unfuckable 12:13 20.06.2009

Re: 200

reanimator 200

pajz' ovog...
reanimator reanimator 12:19 20.06.2009

Re: 200

Unfuckable
reanimator 200

pajz' ovog...

Ne mogu bre da se oduprem tim porivima da budem totalni...ali tooootalni ronMo :)
Mislim..kad vidim 199, ruka mi kreće sama :)
Unfuckable Unfuckable 12:22 20.06.2009

Re: 200

da,da...jače je od tebe, potpuno razumem
antioksidant antioksidant 12:45 20.06.2009

212

antioksidant antioksidant 12:46 20.06.2009

213

antioksidant antioksidant 12:47 20.06.2009

214

antioksidant antioksidant 12:47 20.06.2009

215

mara92 mara92 13:17 20.06.2009

...ВИДИ ОВЕ МАНГУПЕ...

Шта ли је са вама тројицом....
(удариле године у главу, а?)
NNN NNN 13:39 20.06.2009

Ovo mi se baš svidelo

stadioni bi najzad jednom trebalo da postanu mesto gde će moći da dolaze svi koji to žele, a naročito na utakmice Reprezentacije, gde će Brajović moći da dovede svog klinca, Ti svoju devojku, Peđica svog dečka a ja svoju Babu
A sad malo da trolujem Tunisom
U hotelu je uglavnom bilo Britanaca i igrale su se kvalifikacije za SP i naravno prenose se i Škotska i Irska i Engleska i pabovi puni, a ispred TV-a u prvom redu (strogo) babe od 70 i više godina sa pintom piva (neke i u dresu) navijaju! (nisam primetio da su žviždale)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:03 20.06.2009

Re: Ovo mi se baš svidelo

(nisam primetio da su žviždale)

pa kako će sa trajnom protezom?!

mara92 mara92 16:11 20.06.2009

Re: Ovo mi se baš svidelo

BebaOdLonchara
(nisam primetio da su žviždale)

pa kako će sa trajnom protezom?!



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:40 20.06.2009

Протеза

BebaOdLonchara
(nisam primetio da su žviždale)
pa kako će sa trajnom protezom?!

Са' ћу да ти кажем!

Година је 1990. Ту утакмицу, на Светском шамионату у Италији, која је одлучена пуцањем једанаестераца, сви памте: Југославија-Аргентина.

Гледала ју је, тада, и остарела Рада Милутиновић (1908-1999). Неко би је можда сврстао међу оне енглеске бабе које NNN спомиње: има протезу, страсно воли спорт а нарочито фудбал, и приде има још две додатне протезе, наместо оба кука. Свеједно, не користи штаке, иако једва може да хода, већ, како приличи госпођама, уместо њих употребљава два штапа, што јој ипак даје некакву аутономију кретања. (Мислим да је Рада, тетка моје жене, последњи пут изашла из куће 1996, када смо је кум и ја донели на братаничино и моје венчање.)

Као што је и обичај, утакмица се пратила у већем друштву. Резултат је био 0:0 и уследили су једанаестерци. Ређају се пеналџије, Пикси на почетку погађа само пречку, остали извиђачи су надаље прецизни. У трећој серији шутира Бог-Марадона. И... Ивковић успева да одбрани, а госпођа Рада скаче (!) са своје столице и, држећи се за њу, звижди и виче: "Уједи се за дупе, Марадона!!!"

Тек, све протезе су издржале!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:12 20.06.2009

Re: Протеза

Predrag Brajovic
BebaOdLonchara
(nisam primetio da su žviždale)
pa kako će sa trajnom protezom?!

Са' ћу да ти кажем!

Година је 1990. Ту утакмицу, на Светском шамионату у Италији, која је одлучена пуцањем једанаестераца, сви памте: Југославија-Аргентина.

Гледала ју је, тада, и остарела Рада Милутиновић (1908-1999). Неко би је можда сврстао међу оне енглеске бабе које NNN спомиње: има протезу, страсно воли спорт а нарочито фудбал, и приде има још две додатне протезе, наместо оба кука. Свеједно, не користи штаке, иако једва може да хода, већ, како приличи госпођама, уместо њих употребљава два штапа, што јој ипак даје некакву аутономију кретања. (Мислим да је Рада, тетка моје жене, последњи пут изашла из куће 1995, када смо је кум и ја донели на братаничино и моје венчање.)

Као што је и обичај, утакмица се пратила у већем друштву. Резултат је био 0:0 и уследили су једанаестерци. Ређају се пеналџије, Пикси на почетку погађа само пречку, остали извиђачи су надаље прецизни. У трећој серији шутира Бог-Марадона. И... Ивковић успева да одбрани, а госпођа Рада скаче (!) са своје столице и, држећи се за њу, звижди и виче: "Уједи се за дупе, Марадона!!!"

Тек, све протезе су издржале!





E zato volim fudbal. Sve je dozvoljeno, tih 90 min. nisi gospodja, vec samo navijac i to kakav. Taj ventil manje kosta nego seansa kod psihijatra.
Unfuckable Unfuckable 20:00 20.06.2009

Re: Протеза

podseća jako na moju Babu koju sam spominjao negde na blogu skoro, ta je gledala tekme k'o da je selektor lično, sve tamaneći "505 s crtom" na radost nas okolo.
Kada damo gol ona samo trepne, pa raščisti nepostojeću prašinu na stolu ispred sebe, a kad primimo samo prevrne očima, ne menjajući izraz lica, a potom joj iz očiju krenu nekakve munje, tačno vidiš da prži televizor i sve u njemu
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:02 20.06.2009

Re: Протеза

505 s crtom

mimi09 mimi09 01:23 21.06.2009

Re: Протеза

NNN NNN 00:05 22.06.2009

Re: Протеза

Kad smo već kod Maradone...
Nana Vida je umrla u kasnim 80-im, pre neku godinu, a prvo finale SP koje sam gledao je bilo 1986. i gledala ga je i ona sa nama i navijala je "za Maradonu!"
Черевићан Черевићан 17:26 20.06.2009

лоптаје бушна

Захваљујући нашем слободарском духу, доспели смо у ситуацију у којој је све допуштено . . . . вели афоризам г Баљак Алекасанда
Unfuckable Unfuckable 19:26 20.06.2009

Re: лоптаје бушна

hvala na poseti Če, dobro reče Baljak - malo smo se zaneli
gorio92 gorio92 17:41 20.06.2009

Ne znam zašto, ali

"Možemo li, i kako – a pre nego što budemo prinuđeni opet nekom kaznom - da budemo Navijači i Patriote - a da poštujemo Protivnika ?"

Teško.
mimi09 mimi09 18:55 20.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen



Firenca, 1555.
Unfuckable Unfuckable 19:28 20.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

pa nije poenta ni da bude otmen, nema više neke otmenosti u fudbalu, pa ni u navijanju - ali malo elementarne pristojnosti nije na odmet.
Mene zviždanje himni podseća na one situacije kada nam poklone aut posle nekog prekida, pa im mi posle ne vratimo loptu, otprilike je to blam te kategorije, pa još puta 100
antioksidant antioksidant 21:05 20.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

nema više neke otmenosti u fudbalu

gresis

Unfuckable Unfuckable 21:14 20.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

grešim
mada meni je pao na pamet Zidan
mimi09 mimi09 00:18 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Vidi Unf, ja imam musko cedo od sedamnaest leta koje nikad nije bilo na utakmici, ever, a ni njegovi drugovi. Tekma u gradu je nesto sto cekas da protutnji, kao najezda varvara. Ti dotle sedis u kuci, spustis roletne, kao kad je bilo ono pomracenje sunca.
Unfuckable Unfuckable 00:39 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

potpuno mi je jasno : kao da si opisala gostovanja Manchester Uniteda sredinom '80 bilo gde ...elementarna nepogoda sa kataklizmički otvorenim opcijama, skoro pa - Moleban
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:43 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Tekma u gradu je nesto sto cekas da protutnji, kao najezda varvara. Ti dotle sedis u kuci, spustis roletne, kao kad je bilo ono pomracenje sunca.

kao za serbiše novaka, da te ne opali zalutali metak.
Manchester Uniteda sredinom '80 bilo gde ...elementarna nepogoda sa kataklizmički otvorenim opcijama, skoro pa - Moleban

da li smo čitali Stadionsku groznicu Nika Hornbia, o Aresnalu? o spec vozovima za navijace? to je sve bilo pre tačerke i zakona...
mara92 mara92 06:35 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Tekma u gradu je nesto sto cekas da protutnji, kao najezda varvara. Ti dotle sedis u kuci, spustis roletne, kao kad je bilo ono pomracenje sunca.
kao za serbiše novaka, da te ne opali zalutali metak.


Бебо,
Тамо код мене у Бгд-у, "у крају", ни седење у кући са или без ролетни, за дочек српске НГ није сигурно... то се пуца не само из личног наоружања, него и лаХког пешадијског (кажу да је негде неко од комшија ономад изаш'о на терасу, са све АК-47, па пуца ли пуца, три оквира је измењао)...па ти види...сва срећа па зоље нису у моди...
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:03 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Unf
kao da si opisala gostovanja Manchester Uniteda

Ako govoriš o Mimi09 pitam se kako znaš da je - ženskog roda?

Na profilu nema oznake. A ja znam jednog muškarca koga svi zovu Mimi.

Vladimir The Radoznao
Unfuckable Unfuckable 11:59 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Ako govoriš o Mimi09 pitam se kako znaš da je - ženskog roda?

ih bre Pižone pa mimi09 ti je žemsko od glave do pete, vidi se po fontu, ništa ne paziš !
mimi09 mimi09 14:14 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Vladimire, trazio si me?

vishnja92 vishnja92 14:20 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Vladimire, trazio si me?

znate onaj blogerski sindrom "daseklonirampadapreporucim"? e imam ga upravo sad :)))))
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:21 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Mimi09
Vladimire, trazio si me?

Lepo. I elegantno.

Što bi rekli Francuzi: Fin de siecle.

Ali šta da kažem onom mom drugu što se (takodje) zove Mimi?
antioksidant antioksidant 15:24 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Ali šta da kažem onom mom drugu što se (takodje) zove Mimi?

pa zar ovo nije on?
mimi09 mimi09 15:42 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Ali šta da kažem onom mom drugu

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:56 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

moram da prijavim žbun:
mimi09 sam mislila da je ona nekadasnja mimi sa starog bloga. jel nije? neka mimi(nekibroj) je pominjala ovde na blogu (ili na nekom drugom) da ima 17-godisnjeg sina, sto Ona prva Mimi - nema. vrlo sam sad zbunjena, ugurana u žbun tek tako, bez pitanja
i sad se pominje jos neka mimi kao musko?!?! pa kako ja to sve da pohvatam?!
mimi09 mimi09 20:48 21.06.2009

Re: kad je fudbal bio otmen

Bebo, ja sam skroz druga mimi, ne ona stara, puno novija i drugacija -zato imam broj
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:17 20.06.2009

a rasizam?

Uf, zamisli da si Francuz, ( bez zezanja) iz zapadnog dela (salim se), ali npr, ne iz kolonija, deda bivsi degolovac, Provansa, gledas tekmu, i svoju reprezentaciju, klince do 17.g. a ono , svi k`o Tsonga, od njih sto trce u prvom timu, zalutao jedan zapadni. Sta reci?
Unfuckable Unfuckable 21:21 20.06.2009

Re: a rasizam?

pa znaš kako, već smo imali prilike da vidimo tamnopute Belgijance, Hrvate, Austrijance pa i - Nemce.
Interes da reprezentacija bolje igra ruši rasne barijere, meni se mnogo svidža to
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:39 20.06.2009

Re: a rasizam?

Unfuckable
pa znaš kako, već smo imali prilike da vidimo tamnopute Belgijance, Hrvate, Austrijance pa i - Nemce.
Interes da reprezentacija bolje igra ruši rasne barijere, meni se mnogo svidža to




P.S. Bese zaigra jedan i kosarku za drugo oko u glavi,( ali ne moje) t.j. MNE.
Ajde sad ovako... gledala prenos, na tv, traje nasa himna, ide "oko" kamere, svi kamene face, tri prsta na srcu, peva li peva Miralem Sulejmani, jedini on bez gledanja u semafor. NAPAMET, zna covek i vidi se, drago mu.
(Jadan udarili ga u glavu.) Da li ovi kad cute,znaju himnu, ili se prave da znaju
Blade Runner Blade Runner 00:46 21.06.2009

A opravdano huliganstvo?

Strelac iz publike bolji nego oni na terenu.

Unfuckable Unfuckable 01:10 21.06.2009

Re: A opravdano huliganstvo?

svaka časss' strelcu, sećam se tekme, Skot nas je ponižavao izlazeći sa terena i uzvraćeno mu je svim raspoloživim sredstvima,
pa to se dešava i dan -danas svud okolo - mada je malo drugačija municija u pitanju
Blade Runner Blade Runner 01:18 21.06.2009

Re: A opravdano huliganstvo?

svim raspoloživim sredstvima

taj pogodak je bio takva zadovoljstina kao da smo dobili utakmicu
Unfuckable Unfuckable 01:31 21.06.2009

Re: A opravdano huliganstvo?

Blade Runner
svim raspoloživim sredstvima
taj pogodak je bio takva zadovoljstina kao da smo dobili utakmicu

Očigledno su tog tužnog nedeljnog popodneva Strelci bili u publici, a ne na terenu, mada je Musa Hatunić zavukao golčinu sa preko pola - naravno, posle prekida igre, jbg poništeno - ali, carski gol
Kazezoze Kazezoze 09:49 21.06.2009

himna, chemu?

shto se tiche himne, na svetskom prvenstvu ' 66 u engleskoj, severna koreja, koja se plasirala spletom chudnih okolnosti, je morala, na zahtev domacina - engleske, da promeni himnu, jer zvanichna himna nije odgovarala osetljivim engleskim ushima, i to samo 10 godina nakon korejskog rata. mali koreanci su se revanshirali ovoj demokratskoj odluci, tako shto su se, izbacivshi talijane, plasirali u chetvrt finale. tu ih je zaustavio 'strashni euzebio', koji im je, nakon vodstva koreanaca od 3 : 0 u prvom poluvremenu, u drugom poluvremenu uvalio 4 gola i poslao ih kuci, a sebi obezbedio slavu.
btw amateri iz severne koreje su se ponovo, nakon 44 godine, plasirali na SP i, ukoliko ih ne bombarduju ili na neki drugi nachin eliminishu, mozhemo ochekivati da celi zapad zvizhdi njihovoj nacionalnoj himni na ovom SP.
Unfuckable Unfuckable 11:56 21.06.2009

Re: himna, chemu?

odlično podsećanje, Kaz
I mene zanima šta će se desiti povodom nastupa SK u Južnoj Africi, tj da li će publika reagovati na njihovu himnu - što bi eventualno pokazalo da je u pitanju planetarni fenomen, a ne domaći specijalitet
btw, koji paradox : u Južnoj Africi ?!?
sečam se kada se, svojevremeno neki sfrj teniseri "pozivani na raport" jer su učestvovali na turnirima na kojima su bili i takmičari iz - tada bojkotovane - Južne Afrike
4krofnica 4krofnica 14:40 21.06.2009

Re: himna, chemu?

bas me zanima ko ce kako proci na tom zvizdanju...
mislim, zna se ko je ludji...
dj dj 15:49 21.06.2009

300 komentara..



.. nezvizdaca. a da svi kupite karte i odete da ih ispostujete tamo manja mi bruka pukla.

bio protiv austrije. posle jedno 10 godina otisao na fudbal. smor zesci, necu ni sledecih 10 da idem

njihova hima - zvizdao iz sveg glasa. prestacu kad mi neko objasni u cemu je problem. sta kao volim ih i postujem i bas su mi dragi. zelim da se osecaju ko kod kuce. voleo bih i da pobede i da im ceo izlet u bgd stane u najlepsoj uspomeni. ovde mora jedan trol. igrala zvezda basket sa nekim raspadima negde iz recimo svajcarske. njihov plej bio visok jedno 160cm. a malo i bucko. ovacije u pioniru kad on uzme loptu. kad je dao kos delirijum. zvizde nasem kad napravi faul nad njim.... mislim da je tom coveku to bio najmucniji trenutak u karijeri. 21. vek je, sport je zamena za rat, lopta je zamena za pusku. testosteron i adrenalin jos uvek nisu zakonom zabranjeni. fifa razmatra opciju sa bensedinom koji se obavezno konzumira na ulazu na stadion ali se ceka stav svetske zdravstvene organizacije

nasa himna - bruku sa tekstom na semaforu. sta je sledece, pravila fudbalske igre? predlazem i kareoka verziju, da se zazuti rec koja trenutno ide, ovako smo malo neuskladjeni

kosovo - ***** vas kosovo. kosovo je analni otvor srbije ono ubi siptara.. sve sa sulejmanijem na klupi.. decko ce celu karijeru da igra samo kad gostujemo. mnogo smo jadni.

uros - na severu pravda za njega transparent. mozda da mu daju TV u celiji, da moze da gleda zvezda-javor kad rts prenosi

stadion - marakanu srusiti i napraviti normalan stadion na kome covek moze da ode i kupi recimo pivo, makar i bezalkoholno, a da posle moze da ode i da piski ako mu se piski. ili da kaki. mozda i parking da se smisli, to bi bila bas smekerica. autokomanda je vise predvidjena za saobracaj, kao parking prostor ima svoje nedostatke

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:57 21.06.2009

Re: 300 komentara..

a da svi kupite karte i odete da ih ispostujete tamo manja mi bruka pukla.

narocito onih bar 200 komada dijasporaca
dj dj 16:13 21.06.2009

Re: 300 komentara..

oni narocito, u znak zahvalnosti sto im je omogucen ulaz u raj. ovi lokalni, sto ako oce (imaju, neki cak i posteno zaradili) da potrose recimo soma evra za sedam dana skijanja u inzbruku moraju da izvade brs iz guze.. pa, cenim da postovanje za austrijance izgube negde u trecem-cetvrtom satu cekanja ispred ambasade. a da austrijanci.. oni nas jako vole i cene i pokazuju nam to u svakoj prilici. sto se mene tice bolje da zvizde nasoh himni a kad im dodjemo u goste da nas docekaju ko ljude. necu da generalizujem ali bar 99% onih koji zvizde ce, kad im neki hans dodjena gajbu da ga ugoste ko niko
Unfuckable Unfuckable 16:42 21.06.2009

Re: 300 komentara..

njihova hima - zvizdao iz sveg glasa. prestacu kad mi neko objasni u cemu je problem. sta kao volim ih i postujem i bas su mi dragi. zelim da se osecaju ko kod kuce. voleo bih i da pobede i da im ceo izlet u bgd stane u najlepsoj uspomeni.

hvala za centaršut.
Ko je spominjao ljubav, pobedu Austrijanaca i gostoprimstvo ?
Ispoštuješ himnu, odćutiš tih minut - dva, a posle sleduje sve što treba da sleduje kada neko dođe na naš teren sa namerom da nam uzme bodove.
Hajde ozari me sa uverljivom pričom da je prepuna Marakana 1976. volela tu nemačku himnu koja se svirala, pa se ipak muva nije čula ?
I, kakve veze ima soma evra skijanja u Inzbruku ili čekanje ispred ambasade sa zviždanjem himni?
dj dj 17:21 21.06.2009

Re: 300 komentara..

ma evo ti i penal :)

a sta to posle sleduje? u cemu je razlika u zvizdaju himne i psovanja majke? ah da.. nisi spominjao psovanje..jbg druze, i sviranje himne je deo utakmice, inace bi je svirali u svlacionici. a 76. protiv nemaca. ne znam, a eto ti i potencijalna veza, 76. si mogao da odes na revans (dopbro, znam da nije bilo revansa, al ajde da zamislimo) i da licno cujes kako oni ne zvizde. ne kazem da je sve u vizama, ja cu da zvizdim i kad nam ih ukinu. da se razumemo, samo na utakmici, kad zavrsi idemo svi u kafanu, mogu i da je narucim od trubaca ako ce gostima biti lepse. kazem da je licemerno ocekivati dobrodoslicu i postovanje za svoje nacionalne simbole u zemlji cije gradjanje tvoja drzava tretira kao stoku.

sto se tice veze izmedju skijanja i zvizdanja ako je nisi nasao iz prve neces ni iz druge
niccolo niccolo 17:29 21.06.2009

Re: 300 komentara..

u zemlji cije gradjanjetvoja drzava tretira kao stoku.

Kakve veze ima to kako te tretira neko drugi sa tvojom kulturom? Šta, kao kad već oni misle da smo nekulturni hajde da im potvrdimo...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:29 21.06.2009

Re: 300 komentara..

kazem da je licemerno ocekivati dobrodoslicu i postovanje za svoje nacionalne simbole u zemlji cije gradjanje tvoja drzava tretira kao stoku.

moze pitanje? nadam se da moze. evo: ako oni nas tretiraju kao stoku, zasto mi onda moramo da se Spustamo na njihov nivo i onda mi Njih tretiramo kao stoku? po tom rezonu, mi smo isti kao i oni - stoka. ja bih volela da mi ne budemo stoka, i da onda njih bude sramota sto nas tretiraju kao stoka. si razmisljao nekad tako na tu temu?
Unfuckable Unfuckable 17:31 21.06.2009

Re: 300 komentara..

Šta, kao kad već oni misle da smo nekulturni hajde da im potvrdimo...

da, kao onaj pubertetlija iz Jeremijinog komentara
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:37 21.06.2009

Re: 300 komentara..

Jeremijinog komentara

ps. ne moze da se linkuje tacno na koment kada imas dve strane kometara, kopiraj text pa ga pejstuj, ne znam ni ja na sta mislis.
fala.
Unfuckable Unfuckable 17:40 21.06.2009

Re: 300 komentara..

jbg, meni baca tačno tamo - ali evo c/p za blogokolezinice ometene Mac-om :

Odbačeni smo od svih. I od dojučerašnje braće, sada novih komšija, i od starih prijatelja.
Džaba nam Peti oktobar, džaba smo Hagu izručili sve predsednike i komandante - ne vredi. Niko nas ne voli, niko nas ne ceni. Mi s njima hoćemo, ali oni neće s nama. Neće s nama da trguju, ne dozvoljavaju nam ni da uđemo u njihove lepo uređene demokratske zemlje.

Kad okolina (roditelji, nastavnici...) kritikuje svaki potez pubertetlije, kad mu stalno ponavlja da je najgori, da ništa ne zna, da sve što uradi ne valja, njemu jednom pukne film i kaže: Pa, dobro, pizda vam materina, kad vi tako kažete. E, sad ću da budem najgori, sada ću da vam pokažem šta znači biti najgori. I, onda krene sa nepodobštinama svih vrsta.

Sadašnji klinci nisu ni najmanje odgovorni za ono što su njihovi roditelji i društvo u kome su se rodili, učinili. Oni se čak mogu i složiti da su stariji odgovorni za sve za šta ih svet optužuje, ali ne mogu prihvatiti da oni ispaštaju i trpe kaznu. A, i kažnjeni su i ispaštaju.

U zvižducima himnama evropskih zemalja na našim stadionima nije teško uočiti i frekvenciju jednog strašnog razočaranja i nezadovoljstva Evropm koja nas ne prihvata. Na stadionima, između ostalog, odzvanja i eho naše, srpske, sveopšte frustriranosti.
Treba samo pažljivije slušati.
niccolo niccolo 17:49 21.06.2009

Re: 300 komentara..

ometene Mac-om

Eh, Bebo, trebala si ko ja da otkucaš Vojislav u find i da nađeš taj komentar, vidiš da će sad da se naslađuje...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:56 21.06.2009

Re: 300 komentara..

Има у том Војислављевом коментару, у тој изјави за Дневник, једна пасивна нота која ми смета. Штошта је у њој тачно, али нисмо ми 5. октобар правили збох њих, него, ваљда, због нас. У ствари, уколико је његова анамнеза српског друштва тачна, а јесте, погрешна је дијагноза: та фрустрираност, општедруштвена огорченост, како сам то назвао код Дејана Тијага Станковића на последњем блогу, одраз је и незрелости српског друштва, некакве окаснеле митоманије да ће нас волети и да треба да нас воле. Не бива. Нема тога. Само ће нас поштовати уколико ми будемо умели да поштујемо себе, и тако се понашамо. Не требају они нама, не требамо ми њима, ми, они најбољи ми, требамо нама самима.

Него, ово ми стоји, од пре, у глави, али нико са Дневника ме није питао, па да сада кажем.
vishnja92 vishnja92 17:56 21.06.2009

Re: 300 komentara..

pajz kad ga ne baca ni meni....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:59 21.06.2009

Re: 300 komentara..

blogokolezinice ometene Mac-om

aha....vidim maksa83,5 izvrisio dodatni uticaj...samo pazi: kad pocnem da trolujem na Tu temu, nema kraja (to radim i na svoj blogu )
nije Mac, vec Safari, a zaboravila sam pass na blogu pa ne mogu da se logujem sa Opere...hocureci, nisu bas Uvek krivi comp, OS i browser...

@topic: mislim da je krajnje vreme da pocnemo da se zanimamo za Nas kaotakve:
- da li smo nevaspitani i nepristojni Zbog Nas a ne zbog onog kome je to upuceno
- da li smo bahati zbog Nas a ne zbog nekog drugog

kad pocnemo da razmisljamo tako da smo Okrenuti Sebi, onda ce nesto da se promeni. dokle god smo Mi samo u Odnosu na Duge, mi cemo se drati, tuci, pljuvati, mlatiti profesorke, silovati drugarice iz razreda, bacati djubre sa terase...
alo! pristojna sam zbog Sebe, jer mi je tako Lepse. a onda ce sigurno tako biti i onom drugom koji kod mene dodje ili kod koga ja odem, iz bilo kod razloga...
Unfuckable Unfuckable 18:01 21.06.2009

Re: 300 komentara..

pravo zboriš Predrage, meni se u tom komentu nekako najviše "lepi" ta pubertetska nezrelost i nerealnost u sagledavanju sebe i okoline, uostalom, Pižon je veoma dobro replicirao i upotpunio taj sindrom :

"Vi nikoga ne vredjate, a vas svi mrze; vi na sve gledate kao na sebi ravne, a vas se svi plaše... Vama niko neće prići da vas potapše po ramenu. Vi ste strašan aristokrat".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:02 21.06.2009

Re: 300 komentara..

Vojislav

pa Vojislav nije Jeremija? to je ono, da ti pola informacije i onda ceka da se spotaknes...tztztz, to je to blogersko drugarstvo. mislim, covek je na windowsu, sta ocekivati drugo?

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:03 21.06.2009

Re: 300 komentara..

dobrodoslicu i postovanje za svoje nacionalne simbole u zemlji cije gradjanje tvoja drzava tretira kao stoku.

A, pošto nas i ova država tretira kao stoku, je l' zvizdiš i našoj himni?
P.S.
Brajoviću,
niccolo niccolo 18:03 21.06.2009

Re: 300 komentara..

alo! pristojna sam zbog Sebe, jer mi je tako Lepse


да ће нас волети и да треба да нас воле

Ovo ni meni nikada nije bilo jasno. Mene baš briga za Austrijance recimo, niti ih volim niti ih ne volim. Niti očekujem da neki tamo Austrijanac voli mene (eventualno bi mogla neka Austrijanka, ako dobro izgleda ) a zabole me čak i ako me ne bi voleo...

Edit:
mislim, covek je na windowsu, sta ocekivati drugo?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:05 21.06.2009

Re: 300 komentara..

Не требају они нама, ми, они најбољи ми, требамо нама самима.



i to mitomaniji ja rekla u jednom vecem kometaru ovde na blogu (linkovao ga Unf u postu).
Unfuckable Unfuckable 18:10 21.06.2009

Re: 300 komentara..

pa Vojislav nije Jeremija?

Vojislav će uvek biti Jeremija a.k.a. - Džeremaja
Uvek, pa čak i Nobela za književnost kad zabode
dj dj 18:11 21.06.2009

Re: 300 komentara..

po tom rezonu, mi smo isti kao i oni - stoka.


apsolutno. mi smo isti kao i oni. u necemu bolji, u necemu losiji. ucili smo, ucimo i ucicemo jedni od drugih i postacemo bolji. nekad naucimo nesto lose nekad nesto dobro, lako usvajamo ono sto nam sve svidja i prija, lako odbacujemo ono cemu nismo skloni. i obrnuto,

kao sto je aplauz na kraju predstave. makar ona bila i dosadna i losa, deo odlaska u pozoriste tako je zvizduk na himnu, driblig ili gol protivnika, deo utakmice. da vas iznerviram jos vise, smatram da je i ono kad kao oponasaju majmuna bas gotivno. ne zato sto mislim da su ljudi cren boje koze majmuni, daleko bilo, nego bre sto igraju protiv. a dokone tetke i tece iz nekog komiteta za moral i statijaznam ne kapiraju nijanse, jbg. sto se neko ne doseti pa npr kad budemo igrali protiv francuza, da svim belcima u njihovom timu "unkunkuunkujemo", za crnu bracu samo aplauz,

o nekulturi srba moga bih vam pisati danima (bio sam na adi juce, isto posle 10 godina, i kolicina smeca koja je ostala na plazi je NEVEROVATNA, kao da je neko namerno donosio, nema sanse da je ono samo ostalo iza "kupaca" ali to sto zvizdio himni protivnika.. ma dajte ljudi, jel vi to ozbiljno???
niccolo niccolo 18:18 21.06.2009

Re: 300 komentara..

da vas iznerviram jos vise

Niko se ne nervira, samo diskutujemo o jednoj pojavi u društvu. U tom smislu napiši neki tekst o tom smeću na adi pa javi nekom od nas da ga objavi kod sebe ili da da samo link ka tvom blogu, pa da onda diskutujemo i o toj pojavi...
Unfuckable Unfuckable 18:21 21.06.2009

Re: 300 komentara..

tako je zvizduk na himnu, driblig ili gol protivnika, deo utakmice.

pa ok, mene ne nerviraš uopšte, drago mi je da se čuje i druga strana.
Ali da li ovo što kažeš znači da se utakmice igraju samo kod nas, a da je sve ostalo - pozorište ?
Samo mi kapiramo šta je pravi fudbal, uzavrela atmosfera i pravo navijanje ?
I otkuda opravdanje nekom džiberu (hajde sada ja malo tebe da nerviram) da blamira moju zemlju i mene zviždeći nečijoj himni ? Oteli mu Kosovo ? Uveli sankcije? Bombardovali ga ?
Kako bi taj isti džiber reagovao da zvižde našoj himni?
Zašto oni ljudi na Marakani '76 nisu zviždali nemačkoj himni, pa to je samo 30 godina posle II rata ? Jesu li oni bili malo budale a ti si malo - pametan ?
antioksidant antioksidant 18:34 21.06.2009

Re: 300 komentara..

Kako bi taj isti džiber reagovao da zvižde našoj himni?

do skoro se i zvizdalo nasoj himni...

dj dj 18:57 21.06.2009

Re: 300 komentara..

e ovo za smece. ko ima volje i vremena, nek proseta oko 8 uvece adom i nek slika. stvarno je sramota.. ja bih recimo snimio prilog tamo i pustio kao prvu vest u dnevniku. i tako svaki dan, valjda bi posle par godian nekom doslo iz dupeta u gvalu .

aj jos ovo o zvizdanju pa ne mogu vise. razumem ja vas ljudi, kapiram da vas to muci i da zato pisete o tome. ja se javih da kazem sta mislim, to kao diskutujemo. sigurno ljudi zvizde iz raznih razloga, najvise zato sto i drugi zvizde, pa kad ih pitas onda prosipau fraze tipa bombardovanja, kosova, nebuloze neke...

postoji nesto sto je specificno za odredjene kulture. primer jedan, najlakse uzeti pojedinca pa primenis na "kolktivnu svest". jel vam gotivan n. velickovic.. kulturan decko, vrhunski sportista..uzor, za pozeleti za sina i zeta... al taj novica, sa svojim drugarima iz tima i 20k ljudi u areni peva posle majstorice nesto tipa "jebemo cigane, la, la" i to ide na TV i sta sad? zamislite nekog tamo tomasa brolina u slicnoj pric (ako vec pitas da li se i kako ljudi bave sportom i navijaju i sve to. a prave i oni sranaj i blamiraju se samo tako, da ti ne nabrajam).. mi smo narod koji ima nizak prag za psovku, zvizduk, uvredu.. laki smo na tome., i ja se nekad ljutim i sramotim i crvenim zbog toga i slicnih stvari, kao i vi u ovom slucaju. Ne kazem da je to lepo ali sa siguran da je korisno, da zbog ovakvih "mana" imamo i neke "vrlike", kao narod. negde, sve ovo mi je vise deo lokalne kulture, nego lokalne nekulture ako razumete sta zelim da kazem. znate ono i guca i exit, i marakana i bemus.. taj neki fazon :)
Unfuckable Unfuckable 19:09 21.06.2009

Re: 300 komentara..

ma meni je razumljiva lokalna nekultura, dešava se.
Nevolja je samo kada to pošaljemo preko tv-a u svet kao - nacionalnu kulturu.
Ispadamo gori neg' što jesmo, u tome je problem i to je poenta cele priče.
Moje mišljenje je da nismo baš toliki mentoli, ali kako u to ubediti nekog Hansa tamo koji sve to gleda na tv ?

ps : osim toga, nikakva kampanja da se to suzbije - ne postoji. Mediji, a naročito javni servis, utrkuju se u uvlačenju u bulju navijačima, a sve radi "građenja kulta reprezentacije"
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:16 21.06.2009

Re: 300 komentara..

mi smo narod koji ima nizak prag za psovku, zvizduk, uvredu.. laki smo na tome.

i zato bi po tebi bilo ok kada ucenik u skoli opali dva samara profesorici koja je em starija, em profesorica, em manja od njega duplo? mislim, sto, ako je to deo nase kulture kako kazes, i ako i on, kao deo naseg naroda, ima nizak prag za psvku, zvizduk, uvredu...?
nisi u pravu. kako da pre 30 godina sve to nije vazilo? sta, jel smo onda bili neki drugi narod, sa nekom drugom kulturom?
i joas nesto: ti i dalje poredis, nas u odnosu na njih. sto je to bitno toliko? treba da nam je bitno da bacimo djubre u kantu jer ako to svi uradimo onda ce NAMA biti lepse. u TOME je ceo problem. mi ne mislimo na NAS. mi mislimo samo o tome kako ONI nas vide ili tretiraju.

znas, i na zapadu postoje fešte kao exit i guca (sve je to sustinski isto, dear), ali su WC-i sredjeni, imaju papir, papirne ubruse, sapun i mirisu. u nasim i dalje pliva voda do kolena. to nema veze sa drugima. to smo mi. ta voda do kolena u WC-u. ja ne zelim to da budem, a ti? ovo je bilo pitanje.
antioksidant antioksidant 19:32 21.06.2009

Re: 300 komentara..

zato bi po tebi bilo ok kada ucenik u skoli opali dva samara profesorici koja je em starija, em profesorica, em manja od njega duplo?

pomesali ti se blogovi...
ovde se prica o zvizdanju. to o cemu ti pricas je kod stosica (mada ni tamo nema nikog ko kaze da je ok kada ucenik u skoli opali dva samara profesorici)
antioksidant antioksidant 19:34 21.06.2009

Re: 300 komentara..

.
Ispadamo gori neg' što jesmo
ne kapiram... zar je cela prica o tome kakvim nas vide???
Unfuckable Unfuckable 19:37 21.06.2009

Re: 300 komentara..

cela priča je - da ako smo uvaljeni do guše, ne znači da treba da se zagnjurimo, ok ?
Takođe, a piše i u postu gore - ima ih zilion koji jedva čekaju tako nešto eda nam ga uvale sa dijagnozom "heh - pa takvi su vam ti Srbi!"
Je l' nam to treba ?
Je l' nešto loše graditi o sebi pozitivan image ?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:39 21.06.2009

Re: 300 komentara..

antioksidant
zato bi po tebi bilo ok kada ucenik u skoli opali dva samara profesorici koja je em starija, em profesorica, em manja od njega duplo?

pomesali ti se blogovi...
ovde se prica o zvizdanju. to o cemu ti pricas je kod stosica (mada ni tamo nema nikog ko kaze da je ok kada ucenik u skoli opali dva samara profesorici)

a ti kad bi me zaobisao danas bar jednom bilo bi super. da si procitao ceo koment a i njegov na koji sam ja odgovorila, shvatio bi o cemu govorim. ili ne bi? whatever...
dj dj 19:40 21.06.2009

Re: 300 komentara..

uh, nikad krajua diskusiji.

poredjenje sa drugima zato sto je neko trazio. ja isto mislim, ne treba nama evropa zbog kesa nego zbog stanja svesti. znaci .manimo se istoka i isvojenih navika i usvojimo nove zapadne navike koje ce nas i nase okruzenje uciniti boljim evoluirajmo konacno iz srednjeg u dvaesprvi vek. zbog nas, drugi nece ni primetiti. najmanje hans koji gleda fudbal na tv.. po mogucstvu zadrzati par osobenosti i ne stideti ih se. ne biti robot, biti covek od krvi i mesa,


zvizdimo tudjoj himni, so what?? zbog toga moroni, varvari, bruka i sramota....? opusteno bre, nije to tako strasno
Unfuckable Unfuckable 19:44 21.06.2009

Re: 300 komentara..

opusteno bre, nije to tako strasno

jeste strašno i jeste sramotno.
To je nečiji nacionalni simbol, c'mon.
Mnoge zemlje vole i poštuju svoje i tuđe nacionalne simbole, to što nama ne predstavljaju izgleda baš ništa - nije kriterijum
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:48 21.06.2009

Re: 300 komentara..

pa zapocetak, prestanemo da zvizdimo tudjoj himnu, pa onda krenemo da bacamo djubre u kantu posla plaze, pa da ne bijemo uciteljice, pa da ustanemo u prevozu starijoj osobi...
nije tesko
a i onda, na kraju, mnogo je lepse kad posle toga odes u tu austriju na skijanje, oni ti se osmehnu a ne pogledaju te mrko.
ps. jako mi je drago da si dosao na blog jer je dobro cuti drugu stranu!
antioksidant antioksidant 20:03 21.06.2009

Re: 300 komentara..

jeste strašno i jeste sramotno.

preterrujes u reakciji veruj mi...

ali nadam se da shvatas da jesve to deo jednog paketa. a ne mozes gasirati na jednoj strani (srbija majka, svi smo sa kosova, oni su nas bombardovali, platis za kovacevica milion dolara...) a na drugoj ocekivati da ljudi budu frendli raspolozeni prema "zapadu". ksenofobija je na ovim prostorima uzgajana decenijama i ovo zvizdanje je samo mala posledica...
Je l' nešto loše graditi o sebi pozitivan image ?
i stvarno mislis da nam je imidz jedini problem? (znam da ne mislis samo da naglasim dokle vodi briga o tome da li neko zvizdi austrijskoj himni)

@ beba

da ti citas bar sta pises lakse bi se zaustavila da coveku stavljas u usta da podsrzava batinjanje.

ali ti samo nastavi, mene tvoje pisanije razveseljava
dj dj 20:04 21.06.2009

Re: 300 komentara..

strasna i sramotna je srebrenica, vukovar, ubistvo djindjica, milosevic, legija i arkan i tigrovi i svasta nesto...

dosao sam na utakmicu. sta ko voli i postuje ne znam i ne zanima me, najmanje protivnik sta voli i sta bi mu godilo. ako ne vicem nasima zvizdim njihovima, inace nisam morao ni da dolazim, sto uglavnom i cinim.
dj dj 20:08 21.06.2009

Re: 300 komentara..

ah, vidim novo..

bolje vas nasao bebo, mnogo sam lepog cuo o ovom blogu pa reko da posetim. jel treba da se izujem? ocu reci, ne znam kakav je bonton ovde..znam za stadion, tamo ne mora..

i da..zasto starije osobe ne ulaze na prva vrata gde imaju rezervisana mesta?
Unfuckable Unfuckable 20:22 21.06.2009

Re: 300 komentara..

ok, ja sad idem malo da gledam Olju B.
budite dobri
vishnja92 vishnja92 20:47 21.06.2009

Re: 300 komentara..

budite dobri

prazna gajba
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:57 21.06.2009

Re: 300 komentara..

prazna gajba


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:58 21.06.2009

Re: 300 komentara..

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:01 21.06.2009

Re: 300 komentara..

da ostanem u tjunu
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:15 21.06.2009

Re: 300 komentara..

Uuuu, pa on gleda emisiju gde gostuju Đoka Vukadinović i Vuk Jeremić, a protivteža je Nened Prokić!
Kad se vrati, biće žuraja do...
mimi09 mimi09 21:23 21.06.2009

Re: 300 komentara..

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:25 21.06.2009

Re: 300 komentara..

dobrosavljevic_m
Uuuu, pa on gleda emisiju gde gostuju Đoka Vukadinović i Vuk Jeremić, a protivteža je Nened Prokić!
Kad se vrati, biće žuraja do...

ja nemam stomak za neke goste. vecinu...sve.

@mimi: ja imala pitanje jedno za tebe, ali ne viđu odgovor
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:28 21.06.2009

Re: 300 komentara..

BebaOdLonchara
dobrosavljevic_m
Uuuu, pa on gleda emisiju gde gostuju Đoka Vukadinović i Vuk Jeremić, a protivteža je Nened Prokić!
Kad se vrati, biće žuraja do...

ja nemam stomak za neke goste. vecinu...sve.

@mimi: ja imala pitanje jedno za tebe, ali ne viđu odgovor

EDIT: videla odgovor!!!!!
mimi09 mimi09 21:32 21.06.2009

Re: 300 komentara..

imas gore
niccolo niccolo 22:25 21.06.2009

Re: 300 komentara..

Pa i niste napravile neku žurku, mislim di vam je pivo?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:42 21.06.2009

Re: 300 komentara..

Pa i niste napravile neku žurku, mislim di vam je pivo?

Hik...pojma nemam, al' ako sedneš u nešto mokro, pivo je 100%

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana