.

Aleksandar Vasović RSS / 11.06.2009. u 00:01

.



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:12 11.06.2009

u aps

mene samo zanima kada ce sv ovi ljudi, recimo sa svadbe da budu pohapseni zbog pomaganja optuzenom, kako se to pravnicki zove, udruzivanje u zlocinu? Lepo uzmes snimak pa krenes od jednog do drugog, pa po godinu dve mardelja pa da vidimo ko ce sledeci da cuti...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 00:41 11.06.2009

Re: u aps

mozda moze da ima elemenata dela potpomaganja. nesto mi se javlja da je "radna organizacija" odavno (od kako im je receno da pocnud a se bave poslom za koji su placeni) intervjuisala sve dostupne... stare su ono slike.... odavno se taj trag ohladio
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:49 11.06.2009

Re: u aps

od kako im je receno da pocnud a se bave poslom za koji su placeni

opasan ovaj nas ivica, ha :)
libkonz libkonz 00:13 11.06.2009

Svaka čast Aleksandre

na jednoj objektivnoj analizi. Na jednom drugom blogu, gde se skupljaju blogeri po principu "ja tebi serdare, ti meni vojvodo" čovek je svašta mogao pročitati.
ivana23 ivana23 00:15 11.06.2009

***

Ergo, ovo (sto je linkovano na B92) nece da moze jer je Ana Mladic prosle godine bila mrtva vec 14 godina.

Htedoh da napisem to kod Miletica na blogu, ali sam shvatila da nema svrhe nista reci u toj naelektrisanoj atmosferi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:28 11.06.2009

Re: ***

Htedoh da napisem to kod Miletica na blogu, ali sam shvatila da nema svrhe nista reci u toj naelektrisanoj atmosferi.

to nije tačno.
na snimku nije ana mladić, već snaja mladićeva.
ako misliš na grudvanje.

i šta znači naelektrisana atmosfera?
jel možda treba da se brani mladić koji se, kao što se vidi na klipovima,
provodi i zeza, nije ni u kakvom bunkeru jadan i bedan, dok je cela srbija njegov
talac.
talac, kapiraš?!?!
ivana23 ivana23 12:39 11.06.2009

Re: ***

Exitus Letalis
Htedoh da napisem to kod Miletica na blogu, ali sam shvatila da nema svrhe nista reci u toj naelektrisanoj atmosferi.
to nije tačno.na snimku nije ana mladić, već snaja mladićeva.ako misliš na grudvanje.i šta znači naelektrisana atmosfera?jel možda treba da se brani mladić koji se, kao što se vidi na klipovima,provodi i zeza, nije ni u kakvom bunkeru jadan i bedan, dok je cela srbija njegovtalac.talac, kapiraš?!?!

U svim vestima, pa i na B92, sto je Vasovic linkovao sinoc, pisalo je da se grudva sa cerkom!

Drugo, sto se obracate meni, a ne autoru bloga cije reci samo potvdjujem. Nije logicno.

Ko je ovde branio Mladica? Upravo je ovaj vas post slika te naelektrisane atmosfere.

Na vase komentare vise necu odgovarati, ma sta da napisete.

libkonz libkonz 12:45 11.06.2009

Re: ***

šta znači naelektrisana atmosfera?

Možda je to govor mržnje voditelja i njegovog gosta. Nisam hteo o tome da ne skrećemo sa teme, ali kako očekivati jedinstvenu Bosnu kada voditelj vrlo gledane političke emisije na NACIONALNOJ televiziji pokazuje toliku mržnju prema Srbiji?
Ovo je pitanje samo za EL.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:53 11.06.2009

Re: ***

i šta znači naelektrisana atmosfera?
jel možda treba da se brani mladić koji se, kao što se vidi na klipovima,
provodi i zeza, nije ni u kakvom bunkeru jadan i bedan, dok je cela srbija njegov
talac.
talac, kapiraš?!?!

alo, jasna! polako...ne moramo svi da se svadjamo da bi izneli svoje argumente, i meni smeta naelektrisana atmosfera pa to ne znaci da cu da branim mladica!
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:44 11.06.2009

Re: ***

Ovo je pitanje samo za EL.

ja sam odgledala svih osam klipova.
nisam primetila govor mržnje.
valjda sam postala optporna slušajući ga ovde najmanje 20 godina.

komentar ispod jednog klipa.
misliš da to niko ne čita?


scklan (2 minutes ago) Show Hide
0
Marked as spam
Reply
кољи ратко кољи и све их помори
кољи ратко кољи и све их помори
кољи ратко кољи и све их помори
кољи ратко кољи и све их помори
кољи ратко кољи и све их помори
кољи ратко кољи и све их помори


kako ti se ovo čini?
patriotski?
libkonz libkonz 15:02 11.06.2009

Re: ***

kako ti se ovo čini?
patriotski?

Opet krećeš sa manipulacijama.
komentar ispod jednog klipa.
misliš da to niko ne čita?
Ja odavno ne čitam komentare na jutjubu. Pa pogledaj bilo koju pesmu sa ovih prostora, pa ćeš videti najgnusnije komentare. Oj četnici, ustaše, balije... biraj, svega ima. Na jutjubu komentariše najgori talog, sve nacije su prisutne. Ako su ti komentari sa jutjuba argumenat, šta da ti kažem onda?
ja sam odgledala svih osam klipova.
nisam primetila govor mržnje.

Kako nisi ? Da nije i tebe mržnja zaslepila pa ne vidiš najgore pljuvanje pre svega po Dodiku (premijeru RS), ali i Borisu Tadiću, Vladi Srbije, Srbiji kao državi i Srbima uopšte. Sa koliko omalovažavanja su razgovarali sa predstavnikom Vlade Srbije zaduženim za saradnju sa haškim sudom. Kako su sve nazivali Dodika? Indirektno optuživanje B. Tadića za skrivanje Mladića. Možda nismo gledali istu emisiju.
Bili Piton Bili Piton 15:11 11.06.2009

Re: ***

libkonz
Na jutjubu komentariše najgori talog


Ovo je svakako tacno, i mene je isprva pogadjalo sta pisu i kojekakve Tate Kroate i vojvode Sindjelici, ali, ogugla covek. Komentari se tamo upravo i pisu da bi se ljudi slatko ispickarali, sto izgleda da veoma vole, to namerno jedni drugima rade s najmanjim povodom. Tome nema leka, i to ne treba uzimati kao ozbiljan argument, mada je naravno zanimljivo za posmatranje u socioloskom smislu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:32 11.06.2009

Re: ***

Indirektno optuživanje B. Tadića za skrivanje Mladića.

pa, možda je trebalo direktno, jerbo je on bio ministar vojske tada.
to jest sada reče rasim ljajić da se do 2003. krio u tri kasarne.
vipše ga je optužio rasim, ako se slažeš.
jes da nije hteo.

edit: izvini, šta nije tačno?
da se nije krio?
da je optužen?
da je živeo u bg?
da se krio u kasarnama vj?
napisah da su ga videli u "bevandi" tri vrlo poznata lika od kojih je jedan
prethodni ministar kulture i prijavili mućunoviću koji nije repom mrdnuo.
naprotiv, rekao da oni nemaju takva saznanja.
kakva saznanja kad su ga pola sata pre toga ovi videli de ladno ruča u bevandi.
ivana23 ivana23 15:36 11.06.2009

Re: ***

pa, možda je trebalo direktno, jerbo je on bio ministar vojske tada.
to jest sada reče rasim ljajić da se do 2003. krio u tri kasarne
.

Ministar odbrane - Slobodan Krapovic (SNP) 2000.- 2002.
Ministar odbrane - Velimir Radojevic (SNP) 2002.-2003.

* Min. obrane u tom periodu je postojalo samo na saveznom nivou.
libkonz libkonz 15:48 11.06.2009

Re: ***

rasim ljajić

danas izjavio da su te snimke oni predali tribunalu i da su stari barem 8 godina. Ko objektivan može da pretpostavi da je bilo moguće uhapsiti Mladića 2002, kada je DB zahvaljujući Koštunici imala kontinuitet.
Na TV BIH su optužili SADAŠNJU vlast u Srbiji da dobro znaju gde je Mladić i da NE ŽELE da ga isporuče, takvim tonom koji propagira mržnju prema Srbima.
napisah da su ga videli u "bevandi" tri vrlo poznata lika od kojih je jedan
prethodni ministar kulture i prijavili mućunoviću koji nije repom mrdnuo.

jesi to čula kod prijateljice na kafi ili imaš neke dokaze da je to istina?
filantrop filantrop 16:06 11.06.2009

Re: ***

DB zahvaljujući Koštunici imala kontinuitet.


Jeste.
Posto je Kostunica izjavio da nema revansizma, koliko je jos Rade Markovic bio direktor DB i imao vremena da pocisti g.? A sta je sve pocistio verovatno samo on zna.
Mada je malo izgleda ispao glup, da je znao da ce da dopadne zatvora ovoliko dugo, verovatno bi pretrcao u DS, sad bi mogao biti mistar policije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:18 11.06.2009

Re: ***

jesi to čula kod prijateljice na kafi ili imaš neke dokaze da je to istina?

ne, nego od jednog od nazočnih tom prilikom.
i nisam bila sama.
bilo nas je desetak kada sam to čula.
međutim, i nune je pisao u novinama, mislim tadašnjoj borbi,
da ga je video kod obućara i da su mu se svi divili i da je preko reda
uslužen.
ivana23 ivana23 16:37 11.06.2009

Re: ***

sada reče rasim ljajić da se do 2003. krio u tri kasarne


Exitus Letalis
Ministar odbrane - Slobodan Krapovic (SNP) 2000.- 2002.
Ministar odbrane - Velimir Radojevic (SNP) 2002.-2003.

Beograd, 04.08 2003 -Delegacija Ministarstva odbrane Srbije i Crne Gore na čelu sa ministrom Borisom Tadićem završila je službenu posetu Izraelu potpisivanjem ugovora o vojnoj saradnji dve zemlje, dok će tehnički detalji i konkretni potezi biti utvrđeni od strane eksperata. Nesumnjivo, to je dobar potez Beograda, jer od Izraela SCG ima šta da nauči. Ne samo da je geostrateška pozicija Izraela u potpunom okruženju interesantna za proučavanje, već je i stvaranje, oblikovanje i upravljanje lobijem u SAD nešto što bi SCG trebalo da nauči od Izraela.

vracarac92 vracarac92 17:32 11.06.2009

Re: ***

Kako nisi ? Da nije i tebe mržnja zaslepila pa ne vidiš najgore pljuvanje pre svega po Dodiku (premijeru RS), ali i Borisu Tadiću, Vladi Srbije, Srbiji kao državi i Srbima uopšte.

I BRISANJE poslednjeg intervjua naseg premijera Zorana Djindjica...Doduse, mozda je za exitus i on postao nepodoban. Nikad se ne zna.
vracarac92 vracarac92 17:35 11.06.2009

Re: ***

* Min. obrane u tom periodu je postojalo samo na saveznom nivou.

Nema veze...Srbija je kriva! I Tadic...svi osim njenih pulena.Sa'ce exitus to da ti objasni...
Ukolko to spada u spektar aktivnosti placenih boraca za ljuCka prava!
Ukoliko ne spada onda nista.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:44 11.06.2009

Re: ***

Nema veze...Srbija je kriva! I Tadic...svi osim njenih pulena.Sa'ce exitus to da ti objasni...
Ukolko to spada u spektar aktivnosti placenih boraca za ljuCka prava!
Ukoliko ne spada onda nista.

ma znam ja da se teško uči lepo ponašanje na futbalskim terenima.
nisi ti kriv.
al ipak malo poradi na sebi.

p.s. koji su to moji puleni?
dasupoznam...
nako pitam.
vidim da tvojih nema.
mora da su na zasluženom odmoru.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:46 11.06.2009

Re: ***

ivana23
sada reče rasim ljajić da se do 2003. krio u tri kasarne


Exitus Letalis
Ministar odbrane - Slobodan Krapovic (SNP) 2000.- 2002.
Ministar odbrane - Velimir Radojevic (SNP) 2002.-2003.

Beograd, 04.08 2003 -Delegacija Ministarstva odbrane Srbije i Crne Gore na čelu sa ministrom Borisom Tadićem završila je službenu posetu Izraelu potpisivanjem ugovora o vojnoj saradnji dve zemlje, dok će tehnički detalji i konkretni potezi biti utvrđeni od strane eksperata. Nesumnjivo, to je dobar potez Beograda, jer od Izraela SCG ima šta da nauči. Ne samo da je geostrateška pozicija Izraela u potpunom okruženju interesantna za proučavanje, već je i stvaranje, oblikovanje i upravljanje lobijem u SAD nešto što bi SCG trebalo da nauči od Izraela.


ovo znači šta?
znam da ne odgovaraš na moje postove, kao što reče,
al zamili vračarca il tako nekog da mi objasni.

ako je poenta do 2003.... znaš šta...
samo čeko da prođe ovo sa mladićem pa se privatio...
kad bi se zezali...
vracarac92 vracarac92 17:57 11.06.2009

Re: ***

ma znam ja da se teško uči lepo ponašanje na futbalskim terenima.
nisi ti kriv.
al ipak malo poradi na sebi.

Draga exitus,
oprostite i molim vas nemojte mi zameriti, ali smatram da je kultura, civilizovanost i lepo ponasanje nesto sto dolazi "iz kuce". Probajte da se setite sta su vas vasi roditelji, baka i deka ucili...Nije tesko.
Ukoliko pronadjete makar jednu rec koju sam ja izgovorio a koja ne moze da nadje mesto u bilo kom bon-tonu ili ukoliko pronadjete jednu recenicu kojom sam ja pozivao na bilo kakvu vrstu linca neistomisljenika ili na linc (vase omiljene kategorije) pripadnika drugih nacionalnih manjina bio bih vam veoma zahvalan da me opomenete tim konkretnim primerom.
Ukoliko takav primer ne postoji t.j. ukoliko je sve plod vase razuzdane maste, ne ocekujem izvinjenje.
Dzentlmen sam i znam kako da se postavim pa da se dama (ili osoba koja iz nekih razloga sebe smatra damom) ni u jednom trenutku ne oseti posramljeno.

Hiljadu pusa i srdacni zagrljaj salje vam vas navijac i salonski desnicar

Vracarac
vracarac92 vracarac92 18:55 11.06.2009

Re: ***

Exitus Letalis

Pojela maca jezik???
Nema veze, nemoj se srditi.
Druzenje nastavljamo sutra.
Moze?
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:42 11.06.2009

Re: ***

Sa'ce exitus to da ti objasni...
Ukolko to spada u spektar aktivnosti placenih boraca za ljuCka prava!
Ukoliko ne spada onda nista.


Sa'ce exitus to da ti objasni...
Ukolko to spada u spektar aktivnosti placenih boraca za ljuCka prava!
Ukoliko ne spada onda nista.


dear vračarac,
da ne idemo dalje, uzmi samo ovaj komentar.
plaćeni borci za ljudska prava.
to nije prvi put da spominješ.
da izjednačavaš obraz i nevladine organizacije.

mislim da sam ti nekoliko puta napisala da malo zvirneš na neki sajt
nevladinih organizacija.
možda nađeš neke odgovore.
nisam govorila o netrepeljivosti prema drugim nacijama.
ali dovoljno je i ovo.

meni lično ne smeta nikavo prepucavanje.
lično me ne može da uvredi neko koga ne poznajem il ko ne znam mene.
pisali su svašta i o meni, mada smatram da je to bačeno vreme, jer sam ja
marginalna osoba u svakom pogledu.

slažem se da vaspitanje dolazi od kuće.
al to nije urezano tako da ne može da izbledi.
znam toliko finih roditelja čija su deca očajna, neobrazovana and so on.

viđam ih svakodnevno u autobusu i napamet im ne pada da ustanu ni trudinicama ni starima.
najčešće šalju smsove ili gledaju kroz prozor.
onda ih ja dižem da bi smestila nekog.

mislim, mogli bi do sutra ali nije tema.

sorry što nisam odmah odgovorila.
ne visim baš 24 sata na netu.
mada visim 22:)))

take care

jasna
vracarac92 vracarac92 22:03 11.06.2009

Re: ***

dear vračarac,
da ne idemo dalje, uzmi samo ovaj komentar.
plaćeni borci za ljudska prava.
to nije prvi put da spominješ.
da izjednačavaš obraz i nevladine organizacije.

dear vračarac,
da ne idemo dalje, uzmi samo ovaj komentar.
plaćeni borci za ljudska prava.
to nije prvi put da spominješ.
da izjednačavaš obraz i nevladine organizacije.

mislim da sam ti nekoliko puta napisala da malo zvirneš na neki sajt
nevladinih organizacija.
možda nađeš neke odgovore.
nisam govorila o netrepeljivosti prema drugim nacijama.
ali dovoljno je i ovo.

meni lično ne smeta nikavo prepucavanje.
lično me ne može da uvredi neko koga ne poznajem il ko ne znam mene.
pisali su svašta i o meni, mada smatram da je to bačeno vreme, jer sam ja
marginalna osoba u svakom pogledu.

slažem se da vaspitanje dolazi od kuće.
al to nije urezano tako da ne može da izbledi.
znam toliko finih roditelja čija su deca očajna, neobrazovana and so on.

viđam ih svakodnevno u autobusu i napamet im ne pada da ustanu ni trudinicama ni starima.
najčešće šalju smsove ili gledaju kroz prozor.
onda ih ja dižem da bi smestila nekog.

mislim, mogli bi do sutra ali nije tema.

sorry što nisam odmah odgovorila.
ne visim baš 24 sata na netu.
mada visim 22:)))

Ne znam zasto bih virio(nisam Stosic), nicega se ne stidim pa cak ni toga sto sam svojevremano i ucestvovao u toj placenoj NVO zavrzlami....cak mi je i moja NVO devojka otisla u Cile i tamo se udala...par godina posle naseg raskida. Nista ruznije i odvratnije od nekoga ko se toboz zalaze za prava drugih uz finansijsku nadoknadu.


vracarac92 vracarac92 22:05 11.06.2009

Re: ***

take care

Da li ovo treba da shvatim kao pretnju?
Moderacijo, reaguj, otvoreno mi se preti.
Legijini istomisljenici ponovo jasu!
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:51 11.06.2009

Re: ***

vracarac92
take care

Da li ovo treba da shvatim kao pretnju?
Moderacijo, reaguj, otvoreno mi se preti.
Legijini istomisljenici ponovo jasu!

vračarac,
mi mora da ne govorimo isti jezik.
ne znam šta te je povredilo u mom prethodnom postu.
zbilja ne znam.
osuo si paljbu ko da si seo za veber a ne za lap top il šta već.

pokaži deo koji je uvredljiv?

Ja tebe ne poznajem i iskreno se nadam da ce tako i ostati jer bi mi bilo tesko da deci objasnim eventualno poznanstvo sa nekim ko koristi rogobatan recnik u stilu narodnjackih pevaljki a ima sluha manje i od cetvrtfinalistkinje grand parade koje nose cuvenu kombinaciju trenerka i stikle.


šta ovo znači?
kakva grand parada, kakav sluh, koji rečnik...
totalno sam zbunjena.
ko da dva vračarca pišu pod istim nickom.


i dobro je da brineš o deci.
brinula sam i ja o svojoj.

da, i nisam rano otišla od kuće.
nisam ni odlazila.
bez obzira na metaforu.

a da ipak da završimo?
dosta je ovih umetničkih radova.
lepo rekoh da ne treba traćiti vreme na ove analize
jedne plaćene marginalke.
i da ne trolujemo.

budi pozdravljen per sempre.

jasna

p.s. šta bi tek napisao da me poznaješ:)))
ne mogu ni da zamislim:)))
maricacarica maricacarica 00:16 11.06.2009

Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Ratko Mladić se krio u Srbiji, ili tačnije, živeo u Srbiji pod zaštitom Srbije.
To nije nešto što je nepoznato javnosti. Ovom prilikom smo dobili mogućnost i da vidimo kako je Ratko Mladić provodio vreme svog života pod zaštitom Srbije. OK. Vidjali smo i mnogo bahatije i "narodskije" sekvence iz života ljudi koji su u ovoj državi predstavljali vlast. Neprilično je iz ovih snimaka izvlačiti estetske momente.
Ono što je činjenica je da je u poslednjih godinu-dve Srbija stavila na uvid i raspolaganje sve svoje resurse koji su nadležni da Mladića privedu u Hag. Čak i Holandija pravi izvesne kompromise pod činjenicama koje su sadržane u Bramercovom izveštaju. Da li postoji ikakva dilema da bi izveštaj o saradnji sa Hagom bio negativan da je Tužilaštvo imalo i najmanju indiciju da su snimci "sveži"? Da je, čak i posredno, navedena neka veza izmedju aktuelne vlasti i skrivanja Mladića.
Ono što ovde ne biva primećeno je sledeće:
Vršilac najvećeg nivoa vlasti BIH, Komšić, ne dvoumi se da snimke tumači kao da su snimljeni juče, da iznese niz veoma nediplomatskih, ostrašćenih konstatacija, koje će kao efekat imati samo podizanje tenzija izmedju BIH i Srbije. Stiče se utisak da je takva "diplomatija" postala više manir političkog ponačanja gosp. Komšića prema Srbiji, nego li izolovani incident na koji je morao da "odreaguje".
Da je Ratko Mladić u Srbiji, to je moguće. Da ga skriva aktuelna vlast - to je prilično neverovatno. Siguran sam da i Komšić to odlično zna ali iz nekog razloga on potpuno svesno pušta "duhove iz boce". Da je Komšić bar delom istinoljubiv i emotivan, kako nas u ovoj emisiji uverava, bar bi se politički založio da Orić u BIH ne bude dočekan kao heroj.



Saglasna.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 00:39 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

samo da vam postavim sledecu situaciju:

stanovanje:

1. koliko ima stanova samo na N. Beogradu?
2. koliko od njih idu u rentu?
3. kako se iznajmljuju stanovi, odnosno koliko od njih sa pravim ugovorom koji sadrzi podatke o vlasniku stana i stanaru?
4. za zitelje N.Beograda - koliko "privremenih" stanara koji su prosli kroz vasu zgradu poznajete?
5. da li je iko od vas rentirao stan, a da mu je gazda rekao "ako neko pita, reci da si mi rodjak" ili nesto slicno?
6. dok ste stanovali u iznajmljenim stanovima, koliko ste komsija upoznali, odnosno koliko je njih upoznalo vas?

prevoz:

1. koliko vas vozi automobile na ovlascenje?
2. koliko vam je puta policija napravila problem sto vozite vozilo na tudju saobracajnu dozvolu?

komunikacije:

1. koliko stanova u poslednjih 5 godina ima kablovski net?
2. koliko ima dial-up provajdera?
3. koliko stanova ima telefon?
4. kolika je penetracija mobilne telefonije od npr 2000-te godine
5. koliko ima mobilnih provajdera?
6. posto je najjeftiniji mobilni telefon i gde sve moze da se kupi bez ikakvih okumenata

hrana:
1. koliko ima malih prodavnica?
2. pijaca?
3. supermarketa?
4. da li je iko ikada zapamtio coveka koji je stajao pored, u redu na kasi i gledao svoja posla

novac:
1. koliko je komplikovano otvoriti bankovni racun i dobiti debitnu karticu
2. koliko ima bankomata
3. kad vam je neko poslednji put trazio licnu kartu da bi uporedio identitet ako kupujete na debitnu karticu? (uzgred, rece li onomad ministar ljajic da je djeneral dobio laznjak licnu kartu). znamo li kako se zove lice na toj licnoj karti, pa da obratimo paznju i inkasiramo one pare od nagrade?

identifikacija:

1. da li bi ste (da ne znate) mogli da pre godinu dana pretpostavite da je zivopisni dr. dabic = dr. karadzic
2. koliko vas je mladica videlo uzivo i ako jeste, kada poslednji put
3. koliko vas je videlo zdravka tolimira uzivo i ako jeste, kada poslednji put

itd...

sve u svemu, covek ako nije previse upadljiv, ako se ne razbacije parama, kolima, ako oko sebe ne okuplja neke mnogo cudne ljude i ako nije besan oko hrane, te ako nije mnogo bolestan (pa mora u bolnicu gde pacijenti pricaju svasta i znaju svasta), moze sasvim uspesno da nestane u beogradu ako bas hoce. i da ga niko ne nadje.
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:48 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Samo jedno pitanje, uz uvažavanje i sjajnu analizu sa kojom se slažem, dakle pitanje je koliko bi osoba x provela na slobodi da ukrade motorno vozilo tipa leksus komandiru policije u Beogradu (imaginarnom)?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 00:50 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Samo jedno pitanje, uz uvažavanje i sjajnu analizu sa kojom se slažem, dakle pitanje je koliko bi osoba x provela na slobodi da ukrade motorno vozilo tipa leksus komandiru policije u Beogradu (imaginarnom)?


kratko jer panduri znaju ko krade kola, a automobili imaju broj sasije, boju, marku, registraciju, itd... ako auto ode u garazu, a odatle odmah u delove, onda ko zna koliko. dok ne ukrade nesto drugo pa padne na glupost

p.s.
a leksus ne moze da klepi bilo ko... treba tu malo i zanata
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:51 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

uros_vozdovac
Samo jedno pitanje, uz uvažavanje i sjajnu analizu sa kojom se slažem, dakle pitanje je koliko bi osoba x provela na slobodi da ukrade motorno vozilo tipa leksus komandiru policije u Beogradu (imaginarnom)?

dva minuta. sam pogodila? sta je nagrada?
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:58 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Aleksandar Vasović
Samo jedno pitanje, uz uvažavanje i sjajnu analizu sa kojom se slažem, dakle pitanje je koliko bi osoba x provela na slobodi da ukrade motorno vozilo tipa leksus komandiru policije u Beogradu (imaginarnom)?


kratko jer panduri znaju ko krade kola, a automobili imaju broj sasije, boju, marku, registraciju, itd... ako auto ode u garazu, a odatle odmah u delove, onda ko zna koliko. dok ne ukrade nesto drugo pa padne na glupost


Svi zločini u ovoj zemlji, ukoliko nemaju najmanji politički ili nacionalni prizvuk bivaju rešeni efikasno. Sudstvo je druga priča, ali policija radi efikasno. Problem nije tehnički iako jeste teško, ali uz jasan motiv našli bi ga jako jako brzo... I da zanima ih ko krade kola, mogu da se ogrebu o nagradu, a u ovom slučaju svi se ponašaju oportunistički, da ne bude u mojoj smeni...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:59 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Ono što je činjenica je da je u poslednjih godinu-dve Srbija stavila na uvid i raspolaganje sve svoje resurse koji su nadležni da Mladića privedu u Hag.

da li sveps zna nesto vise od mene, da li on ima insajderska znanja koliko je uradjeno na tu temu,a i vi maricecarice posto ste saglasni. Da li bi mogao da nam da neke vesti iz prve ruke na osnovu cega tako cvrsto stoji iza ovog stava da je Srbija ucinila sve da se Mladic odvede u Hag?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:01 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

da ne bude u mojoj smeni...

cini mi se da ce mladic ipak biti uhapsen u Dlačićevoj smeni
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:03 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Ono što je činjenica je da je u poslednjih godinu-dve Srbija stavila na uvid i raspolaganje sve svoje resurse koji su nadležni da Mladića privedu u Hag.

right!

a ja sam veverica...i ti si aleksandre veverica.
filantrop filantrop 01:05 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

BebaOdLonchara
da ne bude u mojoj smeni...cini mi se da ce mladic ipak biti uhapsen u Dlačićevoj smeni


...cime bi se zaokruzio njegov rad:
prvo je potpomogao da se napravi sav onaj haos u regionu kao udarna pesnica SPS a sad bi bio mirotvorac.
Bas kao i njegov bivsi gazda: od balkanskog kasapina do mirotvorca .
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:05 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

.i ti si aleksandre veverica.

bebo, gde god nesto napisem, a ti na mene
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 01:07 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

cime bi se zaokruzio njegov rad:


to se zove real politika... uzgred, ne 'apsi mladica ivica, nego to rade zdruzeno vojna i civilna radna organizacija. ivica samo asistira dvama radnim organizacijama ili moze da ga capi ako ga slucajno nagazi mile policajac na redovnoj duznosti, a mladic ne pruzi otpor
filantrop filantrop 01:10 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

BebaOdLonchara
Ono što je činjenica je da je u poslednjih godinu-dve Srbija stavila na uvid i raspolaganje sve svoje resurse koji su nadležni da Mladića privedu u Hag.right! a ja sam veverica...i ti si aleksandre veverica.


Da, da
bas kao sto su licne dosijee otvorili tek kad su ih isprepravljali i obojili crnim.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:10 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Aleksandar Stosic
.i ti si aleksandre veverica.

bebo, gde god nesto napisem, a ti na mene

pa zipa gore, srbija ucinila sve da pronadje mladica
koji vitz!

ps. a dok oni rade Sve da ga posalju u aps, ja tebi lesnik, ti meni orah
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:12 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Da, da
bas kao sto su licne dosijee otvorili tek kad su ih isprepravljali i obojili crnim.

i to nakon one velike vatre...sto nisu stigli da zaloze, to su Obojili.
filantrop filantrop 01:14 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

BebaOdLonchara
Da, dabas kao sto su licne dosijee otvorili tek kad su ih isprepravljali i obojili crnim.i to nakon one velike vatre...sto nisu stigli da zaloze, to su Obojili.


Sto jes, jes
najbolji je SPS!!



Jesam filantrop al sam i zlopamtilo.
schweppes92 schweppes92 01:18 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Aleksandar Stosic
da li sveps zna nesto vise od mene, da li on ima insajderska znanja koliko je uradjeno na tu temu,a i vi maricecarice posto ste saglasni. Da li bi mogao da nam da neke vesti iz prve ruke na osnovu cega tako cvrsto stoji iza ovog stava da je Srbija ucinila sve da se Mladic odvede u Hag?

Stošiću, vidim sumnjičavost u tvojim "očima". Verovatno ćeš izaći sa nekim dosad neobjavljenim "argumentima"...
O saradnji Srbije sa Tužilaštvom zaključujem na osnovu mnogih vesti ( ne fokusiram se na Kurir i Pres) o "kontroli" rada "naših organa" koju vrše stranci (uključeni u istrage). Verovatno je da i sam znaš da "stranci" vrše paralelne istrage i da bi nesaglasnost ili "insajdersko/špijunska" informacija svaku eventualnu mahinaciju institucija Srbije odmah javno osudila i kaznila. Verujem da znaš i to da se Bramerc ne "kopča na ledja", da je njegov izveštaj sve samo ne "njegov", tj. sačinjen je od "operativnih podataka" mnogoljudne armije stranih islednika. Nemoj imati sumnju u to da je odlično upoznat i sa svim "informacijama" koje mu stužu od nekih domaćih NVO kojima nikakav nepočin vlasti ne može promaći...
I nije suština u tome da li ti ili ja imamo "informacije"... onaj ko ih ima (Bramerc), i ko je nadležan da ih saopšti i sačini "validnu procenu", kaže da postoji saradnja Srbije i Hag-a. Suvišno je, zlonamerno i kontraproduktivno, da "značajne" političke ličnosti izlaze sa svojim suprotstavljenim stavovima. Naročito ako je malicioznost toliko očigledna. " Verujemo više svojim očima nego vašim rečima..." kaže najvisi politički zvaničnik BIH, napominjući da je snimak Mladića i njegove pokojne ćerke napravljen krajem prošle godine.
Meni je od ove "izmišljene" i tempirane euforije oko nečega što svi znamo (da je Srbija do pre nekog vremena štitila Mladića) bitnija činjenica o reakcijama gosp. Komšića. Imam utisak da on ne priča "bez veze", tj. da mu neko, verovatno neko prilično moćan, "diktira u pero". Verujem da bi, bez moćnog zaštitnika, Komšić bio veoma "oštro upozoren" od strane EU, zbog svojih ispada koji su u osnovi nacionalno huškački, prilično u neskladu sa "integrativnim namerama" na ovom delu Balkana, što je deklarativni cilj EU političara/politike. To može da zanači da nam se priprema još neko "iznenadjenje". Da trenutna situacija nije konačana. Što ćemo, nažalost, platiti svi zajedno, kao uvek do sada...
Zaista je mučno gledati kako jedan broj obrazovanih ljudi "guta" sve što mu se ponudi, guta sa nekom nasladom, emotivnom i intelektualnom... "guta" i likuje nad masom "glupih, smrdljivih, krezavih..."
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:36 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Jel bilo dovoljno?...

od tebe - jeste, od njih - nije :)
schweppes92 schweppes92 01:39 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Aleksandar Stosic
Jel bilo dovoljno?...od tebe - jeste, od njih - nije :)

malo sam editovao prethodni komentar...pa pročitaj i reci šta misliš...
adam weisphaut adam weisphaut 07:19 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Imam utisak da on ne priča "bez veze", tj. da mu neko, verovatno neko prilično moćan, "diktira u pero".

Još jedna antisrpska zavera
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:33 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

sve u svemu, covek ako nije previse upadljiv, ako se ne razbacije parama, kolima, ako oko sebe ne okuplja neke mnogo cudne ljude i ako nije besan oko hrane, te ako nije mnogo bolestan (pa mora u bolnicu gde pacijenti pricaju svasta i znaju svasta), moze sasvim uspesno da nestane u beogradu ako bas hoce. i da ga niko ne nadje.

što je belodano u slučaju doktora dabića a evo vidimo i heroja mladića.
čuvaj ga srbijo, jbt. se za evropu i beli šengen.
Inner Party Inner Party 12:42 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Aleksandar Vasović

sve u svemu, covek ako nije previse upadljiv, ako se ne razbacije parama, kolima, ako oko sebe ne okuplja neke mnogo cudne ljude i ako nije besan oko hrane, te ako nije mnogo bolestan (pa mora u bolnicu gde pacijenti pricaju svasta i znaju svasta), moze sasvim uspesno da nestane u beogradu ako bas hoce. i da ga niko ne nadje.


Problem je u tome sto Srbija nema kredibilitet da kaze Mi ne mozemo da ga nadjemo!.

Jasno je da su SAD&EU u svojim odnosima sa Srbijom izabrali taktiku stapa i sargarepe i sto je najgore Srbija je taj odnos prihvatila pa i ona taktizira po svim tim pitanjima (uh, zvucim k'o Milicka sad)...

Vojska je do nekog momenta cuvala Mladica jer su ovi na vlasti verovali u postojanje pravog momenta za njegovo isporucivanje (za optimalno unovcavanje isporuke ili pak smanjenje stete kod tuzbe BiH). Mladic je izgleda u jednom momentu prozreo tu taktiku i otperjao, i od tog momenta ja ne verujem da se kao begunac pojavljivao na proslavama gde bi ga snimali i slikali...

Steta, jer bi isporuka Mladica Srbiji otvorila mnoga vrata, skratila EU integracije na najmanju mogucu meru... A sto je jos bolje zalupila bi se ta haska vrata konacno...
Jelena Milić Jelena Milić 12:49 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

"Jasno je da su SAD&EU u svojim odnosima sa Srbijom izabrali taktiku stapa i sargarepe i sto je najgore Srbija je taj odnos prihvatila pa i ona taktizira po svim tim pitanjima (uh, zvucim k'o Milicka sad)... "

<_<

sluzim narodu
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:45 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Jesam filantrop al sam i zlopamtilo.

dadada, mada je dovoljno samo da pamtimo.
i da beležimo.
vracarac92 vracarac92 17:42 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

čuvaj ga srbijo, jbt. se za evropu i beli šengen.

Osobe sa nedovoljno razvijenom elokventnoscu u nedostatku pravih, pristojnih reci cesto posezu za psovkama koje im sluze kao postapalica za iskazivanje svojih namera, zelja ili sklonosti.
NNN NNN 20:53 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

jbt. se za evropu i beli šengen
???
Zar je motiv hapšenja Mladića Evropa i "beli šengen"??
Ili zato što bi vlasti u Federaciji BiH to baš mnogo volele?
Ili zato što nam Amerika preti?
Ili zbog nagrade od x miliona dolara?

Ili, ipak, zbog toga što je odgovoran za smrt hiljada civila i što mu jednostavno nije mesto na slobodi!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:58 11.06.2009

Re: Komentar Švepsa sa Miletićevog bloga

Ili, ipak, zbog toga što je odgovoran za smrt hiljada civila i što mu jednostavno nije mesto na slobodi!

naravski.
napisala hiljadu puta.
al mislim da ne delimo te vrednosti... još...
bar ne svi.
za šta ima hiljadu primera...
Boris Drenca Boris Drenca 00:26 11.06.2009

Malo mi je....

...muka od ovakvih priča. Te objavljujemo delove dnevnika, te snimke i kao hvalim o se kao radimo. Niko me ne može ubediti da je sve ovo slučajno....

Da je priprema hapšenja ne bi bilo ovoliko buke...

Da je priprema opravdanja za "zle Holanđane"...liči

Da je bilo kakav promišljen potez (da se ne lažemo i ICTY i BiH i Srbije) ne verujem....

Još jedna stvar o kojoj će se danima raspredati u medijima...možda naprave komisuju da istraži, recimo ko je držao kameru...A videli smo to već i svi rezultati behu isti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:28 11.06.2009

ma

sta ti je?
Deda izgleda kao da je nabacio najmanje 15 kila u odnosu na formu u kojoj sam ga posledjni put video 1995 na nekoj vojnoj proslavi u RS.

pa tad jos nije u'vatila SEKA. bolje se zivelo
sad je stoposto smrsao! katikazem.

Uzgred (kolega pisac izvestaja, sedi jedan!): ako je snimak "zadnji", a koji je onda"prednji"? Moze li se covek grudvati cime drugim sem snegom? CCC ... Gde su urednici? Lektori?

Ergo, ovo (sto je linkovano na B92) nece da moze jer je Ana Mladic prosle godine bila mrtva vec 14 godina. Mladic ima jos sina Darka, snaju Aidu, unuka, te suprugu Bosu.

eee, ako si dokon, samo 'vataj greske iz office-a niko se ne sekira preterano oko toga...vec neko vreme...duze.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 00:55 11.06.2009

Re: ma

niko se ne sekira preterano oko toga...vec neko vreme...duze.


vidim
jaksa scekic jaksa scekic 09:00 11.06.2009

zanimljiv mi je tajming

Elem, kao svaki dobar pripadnik balkanske sorte humanoida koji zive na ovim prostorima, sklon sam teorijama zavera. So, zasto Federalna TV bas sad izlazi sa ovim snimcima, za koje je A. V. lepo dokazao da niti su exclusivne, niti mogu da bace jos vise sumnje na ovdasnju drzavu da ne cini nista na hvatanju Mladica, vec ga tobozi i dalje stiti.
Cini mi se da ako je i tacno sto juce rece Tadic, Holandjani polako reteriraju, da je to krik ocajnika da se ponovo otvore neke knjige i strane i teme, za koje je svet (citaj US) izgubio interesovanje.

JS

PS:Normalno i preporuka
laluza laluza 09:39 11.06.2009

Re: zanimljiv mi je tajming

da je to krik ocajnika da se ponovo otvore neke knjige i strane i teme, za koje je svet (citaj US) izgubio interesovanje.


Eto, ne treba vise.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:53 11.06.2009

Re: zanimljiv mi je tajming

Cini mi se da ako je i tacno sto juce rece Tadic, Holandjani polako reteriraju, da je to krik ocajnika da se ponovo otvore neke knjige i strane i teme, za koje je svet (citaj US) izgubio interesovanje.


Ti ocajnici su postali ocajnici zato sto ih je takvim napravila politika zemlje Srbije. Da je imalo moralnosti kod ljudi na polozajima u Srbiji ne bi morali Bosnjaci da traze svoje dzelate vec bi to uradili sunarodnici ovih. Interesovanje za zlocine svet (citaj kako hoces) nije izgubio, niti ima pravo na to. To je utisak samo autisticne Srbije. Izgleda ce Bosnjaci morati da urade sa Mladicem ono sto su Jevreji sa Eichmannom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:55 11.06.2009

Re: zanimljiv mi je tajming

jaksa scekic
Elem, kao svaki dobar pripadnik balkanske sorte humanoida koji zive na ovim prostorima, sklon sam teorijama zavera. So, zasto Federalna TV bas sad izlazi sa ovim snimcima, za koje je A. V. lepo dokazao da niti su exclusivne, niti mogu da bace jos vise sumnje na ovdasnju drzavu da ne cini nista na hvatanju Mladica, vec ga tobozi i dalje stiti.
Cini mi se da ako je i tacno sto juce rece Tadic, Holandjani polako reteriraju, da je to krik ocajnika da se ponovo otvore neke knjige i strane i teme, za koje je svet (citaj US) izgubio interesovanje.

JS

PS:Normalno i preporuka

jakša,
ne ulazeći u motive federalne televizije, da li misliš da ne treba pučanstvo da zna kako su ih lagali, ma kad to bilo?
jer, uvek su znali.
uvek.
nisu hteli da ga hapse.
kao što neće ni hadžića.
samo ako baš budu jakoooo pritisnuti.

usput, federalna televizija neće sprečiti stavljanje srbije na belu listu.
al kad jednom odu, ovi koji nemaju sreću da dobijaju šengen dok si reko keks il omražene
hrvatske pasoše a da ne pričam o američkim etc. moraju da znaju šta da kažu kad ih tamo
budu pitali ponešto.
jer u protivnom, lagaće ko i naši političiri.
već sam napisala da je mićun mogao da ga uhapsi ali ne uradi to.
why?
ja mislim da znam. mislim da svi znaju.
zarad ljubavi biračkog tela.
umesto da prosvećuju biračko telo, oni mu se udvaraju.
nikad nigde nije napisano za šta se mladić smatra odgovornim.
sem na b92, koliko ja znam.
samo najkraće info da je optužen i basta.
ne valja da mnogo znaju.
možda će da progovore i o svojim vojevanjima prisilnim ili dobrovoljnim.
jaksa scekic jaksa scekic 18:39 11.06.2009

Re: zanimljiv mi je tajming

Exitus Letalis
jaksa scekic
Elem, kao svaki dobar pripadnik balkanske sorte humanoida koji zive na ovim prostorima, sklon sam teorijama zavera. So, zasto Federalna TV bas sad izlazi sa ovim snimcima, za koje je A. V. lepo dokazao da niti su exclusivne, niti mogu da bace jos vise sumnje na ovdasnju drzavu da ne cini nista na hvatanju Mladica, vec ga tobozi i dalje stiti.
Cini mi se da ako je i tacno sto juce rece Tadic, Holandjani polako reteriraju, da je to krik ocajnika da se ponovo otvore neke knjige i strane i teme, za koje je svet (citaj US) izgubio interesovanje.

JS

PS:Normalno i preporuka

jakša,
ne ulazeći u motive federalne televizije, da li misliš da ne treba pučanstvo da zna kako su ih lagali, ma kad to bilo?
jer, uvek su znali.
uvek.
nisu hteli da ga hapse.
kao što neće ni hadžića.
samo ako baš budu jakoooo pritisnuti.

usput, federalna televizija neće sprečiti stavljanje srbije na belu listu.
al kad jednom odu, ovi koji nemaju sreću da dobijaju šengen dok si reko keks il omražene
hrvatske pasoše a da ne pričam o američkim etc. moraju da znaju šta da kažu kad ih tamo
budu pitali ponešto.
jer u protivnom, lagaće ko i naši političiri.
već sam napisala da je mićun mogao da ga uhapsi ali ne uradi to.
why?
ja mislim da znam. mislim da svi znaju.
zarad ljubavi biračkog tela.
umesto da prosvećuju biračko telo, oni mu se udvaraju.
nikad nigde nije napisano za šta se mladić smatra odgovornim.
sem na b92, koliko ja znam.
samo najkraće info da je optužen i basta.
ne valja da mnogo znaju.
možda će da progovore i o svojim vojevanjima prisilnim ili dobrovoljnim.


Odgovaram pod utiskom emisije "Oko" gde su umne glave raspravljale da li Tuzilastvo za ratne zlocine treba ili ne da procesuira novinare za ono koje su pisali devedesetih godina.

Elem, da odgovorim:
1. Ovo kako je objavila FTV je cista manipulacija i zloupotreba novinarske profesije.
2. Razlozi su jasni i suvise jednostavni. samo pogledaj sta se i ko srece, raspravlja ovih dana do sastanka sefova EU.
3. Da su uradili sledece:
a)Ovo je snimak iz te i te godine,tog i tog meseca a srbijanski (to je izraz koji se upotrebljava na FTV) rekli tad to i to i tako isli snimak po snimak-ja bi im skinuo kapu.

Ovako, zao mi je zloupotrebljena stvar zarad dnevne politike stvar i za mene licno vise nema vrednost.

J

PS:A da ne govorim o tome kako i na koji nacin su snimci "iscureli" iz Tuzilastva, to je tek posebna prica, kao i Mladicev dnevnik.I to se vec zna
sima2000 sima2000 10:00 11.06.2009

mart 2006

1. Najzanimljiviji je snimak br 1 (iz onoga sto se moze videti na YouTube) jer su tu Mladic i unuk mu Stefan koji je rodjen 2 marta 2006.


Moje skromno znanje o hvatanju zločinaca, koje uglavnom potiče iz američkih filmova, mi govori da je glavna stvar praćenje rođaka i prijatelja. Ako hoćeš da uhvatiš Mladića treba pod stalnom prismotrom da držiš sina, snaju, ženu i ostatak ekipe koja se na ovom snimku pojavljuje.

Ne mogu da verujem da su se svi skupili u nekom Beogradskom stanu, u martu 2006, pili, veselili se, šenlučili, puštali glasnu muziku, možda su i pripucali koji put u vazduh (ipak je rođenje unuka u pitanju).. dakle ne mogu da verujem da ljudi koji su trebali da znaju za ovo okupljanje nisu bili obavešteni.

Ako su znali, a ništa nisu preduzeli, znači da su ga štitili. Nema druge.

Nije me mrzelo da prekopam arhivu vesti iz marta 2006. Evo šta su govorili oni koji su znali:



8.3.2006

Beograd -- Zoran Stanković je rekao da haški optuženik Ratko Mladić ima obezbeđenje koje čini uski krug ljudi, koji se često menjaju.

Ministar odbrane SCG je, gostujući sinoć na Radio-televizji Srbije, rekao da su pripadnici državnih službi koje tragaju za generalom Mladićem bile u stanovima u kojima se on krio i da se ispostavilo da se on krije u uslovima koji su ispod svakog ljudskog dostojanstva.

"Mladić ima obavezu da odgovara za zločine koji se pripisuju Vojsci Republike Srpske, na čijem je čelu bio. Država i narod su iznad svakog od nas, iznad svakog pojedinca, i svi moramo da se stavimo u funkciju države i naroda", rekao je Stanković.

Zoran Stanković je danas ponovio da je nalaženje i hapšenje Ratka Mladića u nadležnosti Vlade Srbije i da bi iznošenje detalja o tom poslu moglo da oteža rad na lociranju tog haškog optuženika, a da bi podaci iz izveštaja Vojno-bezbednosne agencije o pomagačima Ratka Mladića trebalo da imaju oznaku tajnosti sve dok podaci koji su u njemu navedeni ne budu potvrđeni u postupcima tužilaštva. "Sada se tim izveštajem pokreće krivična odgovornost oni h koji su pomenuti u tom izveštaju, predviđene kazne dostižu i 10 godina zatvora, a vi mislite da mi te podatke treba da iznesemo u javnost pre nego što one na zakoniz način budu verifikovane", kaže Stanković.

30.3.2006.

"Ljudi iz službi bezbednosti znaju gde je"

Ministar spoljnih poslova Srbije i Crne Gore Vuk Drašković smatra da Vojislav Koštunica veruje da službe bezbednosti ili njihove mreže znaju gde je Ratko Mladić. "Verujem kada premijer kaže da ne zna gde je Mladić, ali mislim da i on veruje da upravo te službe ili njihova mreža znaju gde je Mladić", rekao je Drašković Radio-televiziji Srbije, prenosi Beta.

"Kako da otkriju Mladića oni koji su s njim ratovali. Dovoljno je da u timu koji traga za Mladićem samo jedan član tog tima bude na vezi s Mladićem, pa da akcija hapšenja Mladića ne bude uspešna", rekao je Drašković.

31.3.2006

Koštunica: Približava se kraj saradnje

Kako navodi štampa, Karla del Ponte tražila je tokom posete Beogradu, od predsednika Srbije Borisa Tadića da DS ne ruši Vladu Srbije, a Tadić je obećao Karli del Ponte da DS neće rušiti kabinet Vojislava Koštunice zbog saradnje s Haškim tribunalom. Premijer Vojislav Koštunica ponovo uverava javnost da će Srbija ispuniti sve svoje međunarodne obaveze. Koštunica je u Rimu za RTS izjavio da se Srbija približava završetku saradnje s Haškim tribunalom, ali nije izneo druge detalje. Upitan da li će biti ispunjena i poslednja obaveza prema Hagu, Koštunica je odgovorio: "Mora biti".

Simić: Vojska i BIA ne čuvaju Mladića

Savetnik Borisa Tadića za pitanja saradnje s Haškim tribunalom Jovan Simić ne veruje da ljudi iz službi bezbednosti znaju gde se krije Ratko Mladić. "Ne verujem u to. Da neki bivši pripadnici službi daju podršku Mladiću, u to ne sumnjam, ali naprosto nije tačno da ga vojska, policija ili BIA prikrivaju ili obezbeđuju", rekao je Simić. On je rekao i da se ne može govoriti o organizovanoj pomoći Mladiću. "Možda se radi o ljudima koji su nekada bili u sistemu bezbednosti, i dalje su u vezi, imaju svoj način komunikacije i još se nešto trse da zaštite Mladića. Međutim, uveren sam da je antihaški lobi bivša priča", ocenio je Simić

5.4.2006.

"Realno očekivati rešenje problema Mladić"

Novi rok da se Ratko Mladić nađe u Hagu je kraj meseca, u suprotnom pregovori sa EU ponovo mogu biti dovedeni u pitanje. Predsednik Nacionalnog saveta za saradnju sa Tribunalom, Rasim Ljajić, nije želeo u Kažiprstu radija B92 da odgovori da li o Mladiću ima novih informacija.

"Načelno smo dogovorili sa predstavnicima Tribunala da se što manje informacija iznosi u javnost, imajući u vidu ozbiljnost situacije i činjenicu da curenje informacija može da spreči napore, akcije, operativne metode koje se izvode, a imaju za cilj da Mladić bude lociran. Čini mi se da je ovo prvi put da Tribunal izražava otvoreno zadovoljstvo nakon razgovora i prema tome realno je očekivati da bi ovaj problem mogao uskoro biti rešen", kaže Ljajić.

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:09 11.06.2009

Re: mart 2006

Moje skromno znanje o hvatanju zločinaca, koje uglavnom potiče iz američkih filmova, mi govori da je glavna stvar praćenje rođaka i prijatelja. Ako hoćeš da uhvatiš Mladića treba pod stalnom prismotrom da držiš sina, snaju, ženu i ostatak ekipe koja se na ovom snimku pojavljuje.

Ne mogu da verujem da su se svi skupili u nekom Beogradskom stanu, u martu 2006, pili, veselili se, šenlučili, puštali glasnu muziku, možda su i pripucali koji put u vazduh (ipak je rođenje unuka u pitanju).. dakle ne mogu da verujem da ljudi koji su trebali da znaju za ovo okupljanje nisu bili obavešteni.


pa ljajic i kaze da vlasti imaju podatke do 2007... sto ga nisu u'apsili? pa tak'o vreme bilo... sad 'oce... sad je to politicki oportuno... tad nije bilo iz gomile razloga, reci ce vlas' ako je pritisnete da prizna. kako su klepili tolimira, zupljanina i dr. davida? sto reko'o moj tata "vidis kako znaju kad treba." dalje, da citiram jedno "lice" koje mi je na pitanje zasto ih ne 'apse reklo sledece: "cinjenica da on bezi podrazumeva da je korak ispred mene, ja moram da ga stignem i prestignem da bi ha uhvatio."
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 11:06 11.06.2009

Re: mart 2006

u martu 2006, pili, veselili se, šenlučili, puštali glasnu muziku, možda su i pripucali koji put u vazduh (ipak je rođenje unuka u pitanju)..


dakle (pogledati blog, update 1) još je raniji snimak

april 2001. rodila se Anastazija
rayzippo rayzippo 11:33 11.06.2009

Re: mart 2006

vi bas hocete da sve pokvarite..pustite ljude neka uzivaju u svojim verzijama
gorran2 gorran2 11:45 11.06.2009

Re: mart 2006

"lice" koje mi je na pitanje zasto ih ne 'apse reklo sledece: "cinjenica da on bezi podrazumeva da je korak ispred mene, ja moram da ga stignem i prestignem da bi ha uhvatio."
Ok, kapiram - da bi ga uhapsili u 2009, moraju da imaju njegov snimak iz 2010... Logično...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:03 11.06.2009

Re: mart 2006

Ok, kapiram - da bi ga uhapsili u 2009, moraju da imaju njegov snimak iz 2010... Logično...


ima logike. ajde razmisli - oni dobiju dojavu da je čovek bio negde. dodju, on više nije tamo jer menja mesta po šemi koju sam pretpostavio gore u grubim crtama. njega ne čuva 100 ljudi jer mnogo ljudi mnogo priča. čuva ga par njih koji to ne rade za pare nego iz ubedjenja. kintu dobija odnekud sigurno jer stanovi i sve ostalo koštaju, ali za to barem u srbiji ima resursa.

koliko sam ga poznavao 1990-ih kad je bio medijska ličnost, djeneral nikad nije bio alav na materijalna dobra.
ako ima krov nad glavom, nešto hrane i lekova i jednog čoveka da sa njim igra šah on je ko beba u jastukluku.

uhvatiće ga kad mu shvate rutinu jer je nemoguće kriti se bez greške. ovo je možda dobro što je objavljeno jer će neko videti sumnjivog čoveka. pa od 500 sumnjivaca jedan će možda biti on. ili pak država zna nešto što mi ne znamo ali čekaju dobar momenat...

onda će to, barem što se mog posla tiče izgledati ovako:

ako se trefi da ga uapse u sezono godišnjih odmora, kad nema većih vesti onda IH radosti!!! eto posla. barem deset dana dok on sedi u bajboku, dok utvrdjuju identitet, čobani budale demonstriraju, mi slikamo njegovo skrovište, intervjuišemo komšije, itd... i sve dok ne odleti. onda preuzima hag do prvog pojavljivanja pred sudom.

početak sudjenja je priča još recimo tri dana.

onda se povremeno ponešto čuje sa sudjenja.

presuda je takodje priča ali recimo dva dana (i možda još jedan kad ga pošalju na izdražavanje kazne)...

i to je to, sve u nekoliko godina.

mož biti da ovo deluje grobarski, ali to je to... pos'o je takav, ni ja ga ne volim...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:20 11.06.2009

Re: mart 2006

ili pak država zna nešto što mi ne znamo ali čekaju dobar momenat...

kladim se na taj momenat
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:26 11.06.2009

Re: mart 2006

kladim se na taj momenat


RTS:

Европски комесар за проширење Оли Рен изјавио је, коментаришући снимке Ратка Младића, да у потпуности верује да су Влада и председник Србије предани да доврше сарадње с Хашким трибуналом.

"Био бих веома изненађен кад би се показало тачним да су снимци из 2008. године. У редовном сам контакту с Хашким трибуналом и последње извесне претпоставке о кретању Младића говоре о периоду из 2006. и ранијим годинама, а не о 2008. години, када је нова влада Србије била формирана", рекао је Рен после разговора с шефом српске дипломатије у Бриселу.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:48 11.06.2009

Re: mart 2006

Ok, kapiram - da bi ga uhapsili u 2009, moraju da imaju njegov snimak iz 2010... Logično.

ima nekoliko vrlo poznatih ličnosti, među njima i prethodni ministar kulture, koji su se zadesili u restoranu "bevanda" kada je upao mladić sa obezbeđenjem.
naravski, svi gosti su bili prikovani za stolove. niko nije smeo da šušne.
restoran je pretražen od poda do plafona.
najeli su se, napili i otišli.
narečeni likovi odu u ds i kažu mićunoviću gde su bili i šta su doživeli.
na šta mićun kaže - mi nemamo takva saznanja.
kakav carski odgovor.
prikladan.
nune ga je video kod obućara i napisao to u novinama.
ko pamti.
i opet nikom ništa.
neće da se pretržu, čak i ako ga ne podržavaju.
čuvaju sebe a imaju diplomatske pasoše i lovu i boli ih za srbiju.
kako tada, tako sada.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:52 11.06.2009

Re: mart 2006

mož biti da ovo deluje grobarski, ali to je to... pos'o je takav, ni ja ga ne volim...

možda si u pravu. al bio je toliko blizu a toliko daleko zahvaljujući "spremnosti" onih koji imaju moć.
danas da napraviš poštenu anketu na terazijama, pijaci, kafićima i kafanama - dal bi ga neko prijavio - odgovor bi u 90 posto bio ne.
gaston92 gaston92 13:01 11.06.2009

Re: mart 2006

dal bi ga neko prijavio - odgovor bi u 90 posto bio ne.


???

Sta je iz ovog naravoucenije?
rayzippo rayzippo 13:14 11.06.2009

Re: mart 2006

posten svet ne zalazi na takva mesta..
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:16 11.06.2009

Re: mart 2006

posten svet ne zalazi na takva mesta..


nemoj da si takav. to je fina kafana (bila onda) ... uvek sveža riba i školjke
ludvig92 ludvig92 14:52 11.06.2009

Re: mart 2006

ako se trefi da ga uapse u sezono godišnjih odmora, kad nema većih vesti onda IH radosti!!!


mislim da će tad izrežirati akciju hapšenja (spadam u one koji veruju da je svih ovih godina u dometu službi).
leto je idealno.
proba sa dabićem je solidno prošla, pa nema razloga da ne ponove.
onda ide ostatak scenarija kako ste već opisali, slažem se potpuno.
samo je sve to dosta jeftino, i providno i već mučno i tužno i kako god.






Exitus Letalis Exitus Letalis 15:01 11.06.2009

Re: mart 2006

Sta je iz ovog naravoucenije?

da je vlast, režim, ko god, odradio good job.
zaludeli naciju.
ne zna narod zašto bi se mladić trebalo da isporuči hagu
kad je već nakon bune na dahije poklonio srpsku srebrenicu
srpskom narodu.
pa zar to nije samo za orden i pohvale?
kakav hag, kakvi bakraći.
samo bulevar ratka mladića itajrad.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 15:15 11.06.2009

Re: mart 2006

onda ide ostatak scenarija kako ste već opisali, slažem se potpuno.
samo je sve to dosta jeftino, i providno i već mučno i tužno i kako god.


kao što rekoh, pos'o je takav ni ja ga ne volim. i ne pravimo scenario mi (srbija) nego networks i klijenti. mladić ih zanima samo ako nema većih vesti. mi davno nismo priča... nakon 20 godina meni nit' je mučno, niti tužno nego je posao. mučno mi je i tužno bilo kad sam onomad prevrtao leševe i brojao izbeglice diljem bivše li nam majke domovine... posle me to prošlo... meni su sad veća priča (ako ovo već nisam rekao) oni što ležu po šinama u lapovu...
gorran2 gorran2 14:02 11.06.2009

Postoji problem opšteg tipa

sa teorijom "zavere prikrivanja", po kojoj bi vlasti bile umešane u prikrivanje Mladića.

Naime, osvedočili smo se mnogo puta da oni ne rade ništa iz ubeđenja - isključivo iz KORISTI - lične ili političke. Od prvog do poslednjeg, sa sve koalicionim i kohabitacionim partnerima.

S obzirom na to, ne vidi se jasno kakvu bi korist vukao danas neko iz vlasti iz skrivanja Mladića.
Nacionalna integralistička ideologija, pokazalo se, može da se sačuva i posle žrtvovanja određenih pojedinaca. (Doduše u malo sasušenom stanju.)
Pogotovo pošto je hapšenje Karadžića prošlo tako glatko.

Ili možda nije? Možda deo pada popularnosti vladajućih potiče odatle, i oni su toga svesni?
Čini se da napredovanje popularnosti Dačića i SPSa protivreči tome.
ivana23 ivana23 14:18 11.06.2009

Snimci Mladića već predati Hagu

11. jun 2009. | 00:26 -> 12:55 | Izvor: B92, Tanjug

Beograd -- Snimci Ratka Mladića objavljeni na bosanskoj Federalnoj televiziji su stari i predati Hagu, kažu nadležni u Srbiji. Snimci poznati tužilaštvu, kažu u Tribunalu.


B92
schweppes92 schweppes92 15:40 11.06.2009

Re: Snimci Mladića već predati Hagu

ivana23
11. jun 2009. | 00:26 -> 12:55 | Izvor: B92, Tanjug Beograd -- Snimci Ratka Mladića objavljeni na bosanskoj Federalnoj televiziji su stari i predati Hagu, kažu nadležni u Srbiji. Snimci poznati tužilaštvu, kažu u Tribunalu. B92


Čitava priča oko emitovanja snimaka je više nego karikiran pokušaj da se Srbiji u ovom trenutku nanese određena politička šteta.
Izručena su 44 optuženika medju kojima su dva predesnika države, tri načelnika generalštaba, policijski vrh ... ali ne damo Gorana Hadžića... Zaista smešno, i zaista neverovatno da Komšić eksploatiše takvu vrstu argumentacije...
Komšić je od 2001-2003 bio ambasador u Beogradu i svakako je znao da je tada bilo moguće sresti Ratka Mladića u piljarnici, kafani, utakmici... Znao je odlično da tadašnja vlast nije imala nameru da ga hapsi. Neobična je njegova sinoćna reakcija na osnovu koje bi se moglo pomisliti da prvi put čuje (i vidi) da se Mladić slobodno kretao po Beogradu. Još je neobičnija, ali tim informativnija, njegova diplomatska retorika koja ne pravi razliku izmedju vremena Miloševića, Koštunice i sadašnjeg vremena.Direktna aluzija na ministra vojnog iz doba 2001-2003 za njega je krunski dokaz da Boris Tadić i sadašnja vlada neće da hapse Mladića i Hadžića. Lično mi je neverovatno da postoji iko ko u njegovim rečima neće videti jedan jedini cilj - pokušaj, veoma maliciozan ali i veoma providan, da se Srbiji upravo dan pred odlučivanje o viznoj liberalizaciji nanese politička šteta.
Ne znam kako EU namerava da,sa takvim političarima u vrhu vlasti, od Balkana napravi miran i stabilan region.
gorran2 gorran2 15:44 11.06.2009

Re: Snimci Mladića već predati Hagu

Još je neobičnija, ali tim informativnija, njegova diplomatska retorika koja ne pravi razliku izmedju vremena Miloševića, Koštunice i sadašnjeg vremena.
Bojim se da nije jedini kome izmiče ta razlika.
Evo i ja pokušavam da se prisetim u čemu bi bila ta razlika, al mi nešto ne ide...
Bili Piton Bili Piton 15:50 11.06.2009

Re: Snimci Mladića već predati Hagu

schweppes92

Lično mi je neverovatno da postoji iko ko u njegovim rečima neće videti jedan jedini cilj - pokušaj, veoma maliciozan ali i veoma providan, da se Srbiji upravo dan pred odlučivanje o viznoj liberalizaciji, nanese politička šteta.


Problem je u tome sto jedan Komsic nazalost ima prostora za manevrisanje i eksploataciju cinjenice da Srbija ima putera na glavi (makar i "retrogradno" - to sto sada "cini sve u njenoj moci da Mladica posalje u Hag" ne potire cinjenicu da joj je donedavno za to "bridela patka", cemu je Komsic bio svedok iz prve ruke kao ambasador).

Jeste vrlo maliciozna igra, stavise, djonom - ali, zar je iko mogao biti naivan pa ocekivati da do nje nece doci, valjda iz razloga "fer pleja"?
schweppes92 schweppes92 15:51 11.06.2009

Re: Snimci Mladića već predati Hagu

gorran2
Još je neobičnija, ali tim informativnija, njegova diplomatska retorika koja ne pravi razliku izmedju vremena Miloševića, Koštunice i sadašnjeg vremena.Bojim se da nije jedini kome izmiče ta razlika.Evo i ja pokušavam da se prisetim u čemu bi bila ta razlika, al mi nešto ne ide...


Razlika je, ako ne u nečem drugom ono bar u tom što sadašnja vlast ima neuporedivo veći stepen strane kontrole u odnosu na prethodne vlasti. Možda im je "želja" da uhapse Mladića podjednaka ali sadašnja vlast je primorana mnogo više (direktnije i neposrednije) nego prethodne da da radi i protiv svojih "želja".
O razlici izmedju prethodnih i ove vlasti možemo polemisati i na osnovu činjenice da je uhapšen Karadžić.
schweppes92 schweppes92 15:59 11.06.2009

Re: Snimci Mladića već predati Hagu

Bili Piton
Jeste vrlo maliciozna igra, stavise, djonom - ali, zar je iko mogao biti naivan pa ocekivati da do nje nece doci, valjda iz razloga "fer pleja"?


Naravno, nije racionalno očekivati da Komšić u odnosima sa Srbijom ne koristi đon, ali ako se pretpostavi (moja pretpostavka) da njegova emotivno-diplomatska epizoda neće imati nikakav realni efekat u nanošenju štete Srbiji (prvenstveno mislim na vlast u Srbiji), već će se sve iscrpsti u emotivnoj reakciji naroda (prvenstveno nesrpskog u BIH) i podizanju medjunacionalne tenzije. Mogu da zamislim da je i to legitiman cilj, ali se nekako bojim da to nikom dobra neće doneti, naročito gradjanima BIH.
gorran2 gorran2 16:21 11.06.2009

Re: Snimci Mladića već predati Hagu

već će se sve iscrpsti u emotivnoj reakciji naroda (prvenstveno nesrpskog u BIH) i podizanju medjunacionalne tenzije. Mogu da zamislim da je i to legitiman cilj, ali se nekako bojim da to nikom dobra neće doneti, naročito gradjanima BIH.
Ovo mi zvuči kao da u Srbiji vlada ekipa koja je raskrstila sa nacionalističkim ekspanzionizmom koji nas je gurnuo u ratove i energično se obračunala sa njegovim nosiocima.

Samo ja nikako da se setim kad se to dogodilo? Mora da je bilo jednom pred zoru, dok sam spavao...
schweppes92 schweppes92 16:43 11.06.2009

Re: Snimci Mladića već predati Hagu

gorran2
Ovo mi zvuči kao da u Srbiji vlada ekipa koja je raskrstila sa nacionalističkim ekspanzionizmom koji nas je gurnuo u ratove i energično se obračunala sa njegovim nosiocima.Samo ja nikako da se setim kad se to dogodilo? Mora da je bilo jednom pred zoru, dok sam spavao...


"Nacionalistički ekspanzionizam" - po mom mišljenju ovakav kvalifikativ je isuviše jak (netačan) u deskripciji vladajuće ekipe. Današnji "nacionalizam" je u izvesnom smislu kvalitativno različit od "nacionalizma" u vreme Miloševića. A ovo "ekspanzionistički" je tek poseban halucinogeni opažaj. Osim ako se pod ekspanzijom ne podrazumeva polaganje prava Srbije na Kosovo, Vojvodinu, Sandžak...
S druge strane, u čitavoj Evropi postoji trend osnaživanja nacionalističkih partija. Čini mi se da je to potpuno očekivana reakcija na globalističke namere liberalnog kapitalizma.
gorran2 gorran2 17:05 11.06.2009

Re: Snimci Mladića već predati Hagu

"Nacionalistički ekspanzionizam" - po mom mišljenju ovakav kvalifikativ je isuviše jak (netačan) u deskripciji vladajuće ekipe. Današnji "nacionalizam" je u izvesnom smislu kvalitativno različit od "nacionalizma" u vreme Miloševića. A ovo "ekspanzionistički" je tek poseban halucinogeni opažaj. Osim ako se pod ekspanzijom ne podrazumeva polaganje prava Srbije na Kosovo, Vojvodinu, Sandžak...
S druge strane, u čitavoj Evropi postoji trend osnaživanja nacionalističkih partija. Čini mi se da je to potpuno očekivana reakcija na globalističke namere liberalnog kapitalizma.
Sve ovo je sasvim na mestu.

Pod uslovom da su se devedesete dogodile nekom drugom, 5.000 km daleko.
Pa g. Komšić i g. Tadić mogu da polemišu i da se prepucavaju, onako, teoretski, do mile volje.

Ovako, to je priča između "promašenih ljudi" iz Sarajeva i onih koji kohabitiraju sa onima koji su pucali. A nikad se nisu eksplicitno distancirali od ciljeva. Pa čak ni sredstava. Osim najekstremnijih. Pa se do tada logično nikako ne mogu razumeti.
schweppes92 schweppes92 17:29 11.06.2009

Re: Snimci Mladića već predati Hagu

gorran2
Sve ovo je sasvim na mestu.Pod uslovom da su se devedesete dogodile nekom drugom, 5.000 km daleko.Pa g. Komšić i g. Tadić mogu da polemišu i da se prepucavaju, onako, teoretski, do mile volje.Ovako, to je priča između "promašenih ljudi" iz Sarajeva i onih koji kohabitiraju sa onima koji su pucali. A nikad se nisu eksplicitno distancirali od ciljeva. Pa čak ni sredstava. Osim najekstremnijih. Pa se do tada logično nikako ne mogu razumeti.


Ja sam sklon da proces "tranzicije", kako u ekonomskom, tako i u smislu tranzicije "svesti" (ideologije, vrednosnog sistema, precenjenih ideja...) posmatram kao kontinuiran proces, gde se minimalne promene (teško primetne) akumuliraju u vremenu dajući potpuno nov kvalitet. Nikako kao niz revolucionarnih promena koje se dogadjaju preko noći i sa jutrom postaju potpuno vidljive i delatne.
Sam 5. oktobar je potvrda za to. Srušeno je "nešto" da bi nastalo "nešto slično", ali sa kapacitetom za određeni stepen inklinacije od starog. Upravo nam se to dogadja. Pitanje je samo da li hoćemo da se fokusiramo na "sličnosti" ili na "razlike" u odnosu na staro. Svako može prikupiti sasvim dovoljno argumenata za svoj stav. Razlika je u ličnom optimizmu ili pesimizmu, ako izuzmemo one sa konkretnom materijalnom dobiti koji su u mogućnosti da revolucioni potencijal intenziviraju ili kompromituju - zavisno od stepena procenjene materijalne dobiti.

gorran2 gorran2 19:56 11.06.2009

Re: Snimci Mladića već predati Hagu

Sam 5. oktobar je potvrda za to. Srušeno je "nešto" da bi nastalo "nešto slično", ali sa kapacitetom za određeni stepen inklinacije od starog. Upravo nam se to dogadja.
Daj bože...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:58 11.06.2009

detronizacija mladica

meni ova akcija sa snimcima izgleda kao detronizacija mladica, il su ga u'vatili il samo sto nisu, pa da pokazu narodu kako nije mucenik za sta ga smatra vecina u srbiji, vec veseli hedonista, sto se bas dobro provodi sa svojtom, stolovi pucaju od klope...
schweppes92 schweppes92 17:03 11.06.2009

Re: detronizacija mladica

Vesna Knežević Ćosić
vec veseli hedonista, sto se bas dobro provodi sa svojtom, stolovi pucaju od klope...


Meni ga žao... Poslednji put jeo "pragnjetinu" pre osam godina, koliko su snimci stari...
Na ovim novijim, gde sa suprugom pije kafu, vidi se da su šoljice prazne... nema se ni kafe... a simulira da je pije, da bi narod umirio...

To je kao ona fora sa Čedom Jovanovićem, kada su ga pitali zašto živi u Banovcima, u vili sa bazenom koju mu je Krmivo Marković stavio na raspolaganje. "Ja sam siromašan čovek koji živi na periferiji, i to zahvaljujući pomoći prijatelja koji mi je omogućio da koristim deo njegove kućice. Zar mislite da ne bih voleo da živim u gradu?", odgovorio je Čeda mrtav/ladan.
Ili ono kad je Srbljanovićka tvrdila da je Nikolaj Velimirović svoje logoraške dane u Dahau u stvari provodio u luksuzu, ravnom današnjem hotelu sa 5 zvezdica.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:42 11.06.2009

Re: detronizacija mladica

To je kao ona fora sa Čedom Jovanovićem

stvarno ti je poređenje....
možeš da lažeš o svojoj lovi, da.
al čeda nije pucao po sarajevu 44 meseca.
nije bio u srebrenici 95.
mala ali bitna razlika.
troluješ po običaju...
filantrop filantrop 17:57 11.06.2009

Re: detronizacija mladica

al čeda nije pucao po sarajevu 44 meseca


Nije.
Zapravo je u pozno leto 1997. sam predvodio manji broj demonstranata po Beogradu, niko iz tadasnje opozicije nije hteo da ga podrzi.
maricacarica maricacarica 01:45 12.06.2009

Re: detronizacija mladica




nije bio sam
Doctor Wu Doctor Wu 08:20 12.06.2009

Re: detronizacija mladica

Zapravo je u pozno leto 1997. sam predvodio manji broj demonstranata po Beogradu, niko iz tadasnje opozicije nije hteo da ga podrzi.

E, ajde malo oladite sa tim Čedinim minulim radom. Bio je i Đilas jedan od predvodnika studentskog protesta 1992. pa šta? Da li ga to čini nešto manjim hohštaplerom danas? Na koncu i to što se Čeda pajtao sa Marijom Milošević (i koju je, na kraju, izneverio, zbog čega je ona potpuno nekažnjeno pucala u njega) i što ga policija nije ni takla svo vreme dok je po Beogradu likvidirala i proganjala koga je htela isto nešto govori.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana