Život

Šta smo naučili do sada?

Aleksandra Mitrovic RSS / 04.06.2009. u 19:24

I eto mene opet. Dosta je vemena prošlo i mnogo toga se dogodilo. Događaji su prestizali jedne druge. Nije bilo vremena da nađem sebi pet minuta mira kako bi analizirala sve. Mašina radi bez obzira da li ste prisutni ili ne. Bolje bi vam bilo da ste prisutni jer vrlo lako možete propustiti nešto i mašina vas može samleti pre nego što se probudite. A uvek se nešto bitno događa.....

Na kraju krajeva nije ni bitno šta se dogodilo, već šta sam ja naučila iz toga. I to je prva stvar koju sam naučila. Naučila sam još da  nije dovoljno samo verovati u nešto već i ozbiljno raditi na tome u šta verujete a ono što će vas očuvati na tom dugačkom putu je vera. Jedno bez drugog ne mogu da žive. Naučila sam da treba da verujete u svoje instinkte čak i onda kada vam oni daju signale koji vam se ne sviđaju. Sada takođe znam da je strah vaš najveći neprijatelj i da će vas često nagoniti da radite pogrešne stvari. To je onaj đavo koji živi u nama. Ime mu je strah.

Znam sada da je promena stava prema životu dovoljna da promenite svoj život a da je to upravo najteže uraditi. Ponekad je dovoljno samo da promenite ugao iz kojeg sebe posmatrate i nađete neki drugi iz kojeg sebe vidite boljima a ako i ne nađete taj ugao uvek možete da poradite na nekom od vaših uglova i to će vam biti dovoljan motiv da popravite i ostale ćoškove jer je tako dobro sebe gledati iz lepog ugla a još ako ih imate više…..pa toje pravi životni šareni ringišpil.  Shvatila sam da praštanjem drugima čistite sopstvenu dušu. Mržnja, podlost, osvetoljubivost, sebičnost, uskogrudost…..sve vam to prjla dušu. Praštanjem je čistite. Znam i da ako hoćete da promenite rezultat, morate da promenite nešto u jednačini koju radite ili sam način kojim joj pristupate. A sa druge strane nekim jednačinama je samo rezultat zajednički. Iste rezultate je moguće postići na različite načine.

Malo toga sa sigurnošću mogu reći o sutrašnjem danu ali vam sve mogu reći o današnjem i verujem da sutra može biti samo bolji dan. Možda sam danas bila svedok stvaranja istorije slušajući govor Baraka Obame u Kairu. O tome ću više znati u vremenu koje dolazi.....ali sam napisala blog. Za svaki slučaj.

Bitno je da prihvatite da možete da se menjate onako kako učite a morate da učite nešto svaki dan jer dan u kojem niste ništa naučili je protraćen dan. Dajte sebi mira nekoliko minuta na kraju svakoga dana da ponovite šta ste naučili. Zastanite ponekad, izmaknite se i pogledajte ponovo. Izborijte do deset pre nego što donesete zaključak. Nikada nemojte misliti da sve znate jer je život neobjašjniva magija koju još niko nije razmrsio. Čuvajte se ljudi koji misle da sve znaju. Zagorčaće vam život svojim neznanjem. Čuda se događaju. Naši životi su čuda nikada ponovljiva.

Svašta nešto sam ja tu još naučila……kao na primer da pravda nema veze sa onim što je fer, da se tuku ono koji ne znaju da razgovaraju, da većina ljudi koristi mozak za obavljanje samo osnovnih životnih funkcija. Ostatak ostaje neiskorišćen i nikada uključen. Vrlo često takvi ljudi donose odluke o našim životima. Demokratija je najbolje skrovište za tu populaciju. Nikada ne moraju da preuzmu odgovornost za svoje odluke jer-većina je tako odlučila. Demokratija predstavlja vladavinu osrednjosti. Vladavinu ljudi sa permanentno isključenim mozgovima. Ako se izdvajate iz proseka-nemojte se brinuti demokratija će se potruditi da vas podkreše prema kalupu većine. Proces može da bude bolan ali će vas više boleti ako se opirete.

I ono što sam na kraju shvatila je da je život vredan živeti samo ako se usudite da ga zaista živite. Onako kako vam je dat.

A ako vi živite u poslednje vreme? Učite li nešto?



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 19:42 04.06.2009

...

hej !
dobro došla nazad !
nedostajala si ovde
drug.clan drug.clan 19:47 04.06.2009

dobro a ti?

Dobro, hvala.

Uci se svaki dan nesto a sta se uci i kako to je vec tesko proceniti

A kod tebe? Pre neki dan je bila jedna ruzna vest iz Egipta a vezana za tvoj posao? Sta to bi? Vestima se neveruje vise.

Svašta nešto sam ja tu još naučila……kao na primer da pravda nema veze sa onim što je fer, da se tuku ono koji ne znaju da razgovaraju, da većina ljudi koristi mozak za obavljanje samo osnovnih životnih funkcija. Ostatak ostaje neiskorišćen i nikada uključen. Vrlo često takvi ljudi donose odluke o našim životima. Demokratija je najbolje skrovište za tu populaciju. Nikada ne moraju da preuzmu odgovornost za svoje odluke jer-većina je tako odlučila. Demokratija predstavlja vladavinu osrednjosti. Vladavinu ljudi sa permanentno isključenim mozgovima. Ako se izdvajate iz proseka-nemojte se brinuti demokratija će se potruditi da vas podkreše prema kalupu većine. Proces može da bude bolan ali će vas više boleti ako se opirete.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter. - Churchill


Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 06:21 05.06.2009

Re: dobro a ti?

Pre neki dan je bila jedna ruzna vest iz Egipta a vezana za tvoj posao? Sta to bi? Vestima se neveruje vise.

Dosta vesti se širi po svetu u vezi moga posla ovde tako da ne znam na šta konkretno misliš. Ako mi malo više podataka daš o čemu se radi, možda bih mogla da ti konkretnije odgovorim
drug.clan drug.clan 14:35 05.06.2009

Re: dobro a ti?

Aleksandra Mitrovic
Pre neki dan je bila jedna ruzna vest iz Egipta a vezana za tvoj posao? Sta to bi? Vestima se neveruje vise.

Dosta vesti se širi po svetu u vezi moga posla ovde tako da ne znam na šta konkretno misliš. Ako mi malo više podataka daš o čemu se radi, možda bih mogla da ti konkretnije odgovorim



Zenu napala ajkula.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 15:01 05.06.2009

Re: dobro a ti?

Da, znam za to. Desilo se, ali mi još nisu jasne okolnosti pod kojima se desilo. Upravo očekujem prijateljicu koja je bila na jednom od brodova koji su se zatekli na licu mesta sa potpunim izveštajem. Ono što za sada znam je da je nekoliko white tip oceanik ajkula počelo da se čudno ponaša iz još nejasnih razloga.......pun izveštaj bi trebalo da dobijem prekosutra...pa ako hoćete nešto više da saznate a vi pitajte.....ali malo kasnije....
drug.clan drug.clan 15:21 05.06.2009

Re: dobro a ti?

Aleksandra Mitrovic
Da, znam za to. Desilo se, ali mi još nisu jasne okolnosti pod kojima se desilo. Upravo očekujem prijateljicu koja je bila na jednom od brodova koji su se zatekli na licu mesta sa potpunim izveštajem. Ono što za sada znam je da je nekoliko white tip oceanik ajkula počelo da se čudno ponaša iz još nejasnih razloga.......pun izveštaj bi trebalo da dobijem prekosutra...pa ako hoćete nešto više da saznate a vi pitajte.....ali malo kasnije....


Ni meni nisu jasne okolnosti a medijima ne zelim da verujem ni rec pa reko ti verovatno imas bolje informacije!

hvala u napred
pnbb pnbb 16:35 05.06.2009

Re: dobro a ti?

Ono što za sada znam je da je nekoliko white tip oceanik ajkula počelo da se čudno ponaša iz još nejasnih razloga....


khm a jel to zarazno, hocu reci jel se prenosi s ajkule na ajkulu
anonymous_alcoholic anonymous_alcoholic 16:42 05.06.2009

Re: dobro a ti?

khm a jel to zarazno, hocu reci jel se prenosi s ajkule na ajkulu

ili je turistkinja samo htela da se igra "zajasi ajkulu"
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 18:23 05.06.2009

Re: dobro a ti?

khm a jel to zarazno, hocu reci jel se prenosi s ajkule na ajkulu

Kao neki oblik ajkulskog gripa? A?
Pa nije baš toooooliko neobašnjivo ponašanje
A takođe ne verujem da jedna drugoj raspričavaju šta se događa u kraju....
Znala sam da ne treba ni da pokušam da objasnim stvar...
pnbb pnbb 19:12 05.06.2009

Re: dobro a ti?

ili je turistkinja samo htela da se igra "zajasi ajkulu"

a sto si gadjao konja kamenom?
pa da ide brze...
drug.clan drug.clan 20:30 05.06.2009

Re: dobro a ti?

pnbb
Ono što za sada znam je da je nekoliko white tip oceanik ajkula počelo da se čudno ponaša iz još nejasnih razloga....


khm a jel to zarazno, hocu reci jel se prenosi s ajkule na ajkulu

anonymous_alcoholic
khm a jel to zarazno, hocu reci jel se prenosi s ajkule na ajkulu

ili je turistkinja samo htela da se igra "zajasi ajkulu"

pnbb
ili je turistkinja samo htela da se igra "zajasi ajkulu"

a sto si gadjao konja kamenom?
pa da ide brze...



A ja sam bas hteo da cujem nesto ali vi sve upropastiste. Sada je Aleksandra izgubila volju jer zna da cete da je za...

Sram vas bilo!
pnbb pnbb 21:18 05.06.2009

Re: dobro a ti?

Sada je Aleksandra izgubila volju jer zna da cete da je za...

ma daj, nije ona u tom fazonu..

mada sta ga znas, promenjena zivotna percepcija..
mozda se negde kao nuspojava manifestuje nedostatak neozbiljnosti?

da se zapita covek onda je li uopste uputno prckati po tim arhetipnim zivotnim stavovima, naime, buduci da su se oni primili, nasli plodno tle, ko garantuje da se neki delikatni balans nece negde drugde pomeriti, njihovom, jelte, promenom? sta ako se taj boljitak, napredak, svejedno, opciguje kasnije u nekoj manje primecenoj, ali bitnoj sferi opsteg nam odnosaja prema okolini?

i jel reverzibilno?
ako ti se ne svidja sta si postao/la, imas li 30 dana return policy?
vishnja92 vishnja92 21:24 05.06.2009

Re: dobro a ti?

aeee, AM, zakljucavaj blog, ovo sve odlepilo :)))))))
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:23 06.06.2009

Re: dobro a ti?

Sada je Aleksandra izgubila volju jer zna da cete da je za...

Ma sve je cool. Pa kako bi živeli ove živote ako bi zaboravili da se smejemo?
mada sta ga znas, promenjena zivotna percepcija..
mozda se negde kao nuspojava manifestuje nedostatak neozbiljnosti?

U to može da bude ozbiljna nus pojava....ne znam zašto mi pada na pamet mr. Flanders iz Simpsonovih...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:50 04.06.2009

wow!

Na kraju krajeva nije ni bitno šta se dogodilo, već šta sam ja naučila iz toga. I to je prva stvar koju sam naučila. Naučila sam još da nije dovoljno samo verovati u nešto već i ozbiljno raditi na tome u šta verujete a ono što će vas očuvati na tom dugačkom putu je vera. Jedno bez drugog ne mogu da žive. Naučila sam da treba da verujete u svoje instinkte čak i onda kada vam oni daju signale koji vam se ne sviđaju. Sada takođe znam da je strah vaš najveći neprijatelj i da će vas često nagoniti da radite pogrešne stvari. To je onaj đavo koji živi u nama. Ime mu je strah


aleksandra, da se poznajemo, tacno bi znala zasto bas Danas treba da napises ovakav post! o istim stvarima danas razmisljam, o strahovima koji ti daju/ne daju da probas da ostvaris neke stvari do kojih ti je stalo, stvari za koje smo rodjeni da uradimo.
bas danas sam ga imenovala, a vidim i ti si. strah.
tvoj post je kao flash mojih misli koji su kulminirali bas danas...te sam sela da doucim nikad nauceno, da se podsetim zaboravljenog, da ponovo ukljucim sve kablove koji su iskljuceni vec neko vreme.

ne znam da li Obama (koga nisam slusala...nakon sto sam procitala spisak ljudi njegovog kabineta), da li pun/prazan mesec, ali NESTO te prizvalo!

ne bih da zvucim romanticno ni pateticno, ali to nesto sto nas (bar nas zene) tera da neke stvari uradimo iako nam se u prvi momenat ucine pogresnim, je ustvari ono sto treba uvek da slusamo.

ovo za demokratiju ili 'demokratiju' je sasvim tacno. nauciti ziveti sa darom a ne odskakati previse je najteze. ko uspe, taj zna da zivi

dobro vece i welcome back!
sinergija92 sinergija92 00:49 05.06.2009

Re: wow!

BebaOdLonchara

strah.



Toliko je bilo stvari u zivotu kojih smo se bojali. A nije trebalo. Trebalo je ziveti. (Andric) .............

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 06:12 05.06.2009

Re: wow!

aleksandra, da se poznajemo, tacno bi znala zasto bas Danas treba da napises ovakav post! o istim stvarima danas razmisljam, o strahovima koji ti daju/ne daju da probas da ostvaris neke stvari do kojih ti je stalo, stvari za koje smo rodjeni da uradimo.
bas danas sam ga imenovala, a vidim i ti si. strah.

Jedna moja prijateljica po peru (kako ona voli da kaže) mi je nedavno rekla da treba da pišem o stvarima koje su zajedničke za sve ljude....pa eto ja prionula na pos'o. Verujem da većina nas često misli o svim ovim stvarima koje sam napisala. To je jednostavno život....a poznajući tvoj način pisanja i komentarisanja veoma sam ubeđena da si prilično imuna na patetiku i romantiku. Puno pozdrava
trener92 trener92 20:01 04.06.2009

"Cousteau" b92


Nedostajale sve one tajne koje si nam otkrivala, a i uovom tekstu ima dosta toga da se upamti
vishnja92 vishnja92 20:02 04.06.2009

dobrodosla nazad :)

nedostajala si .
margos margos 20:15 04.06.2009

Re: dobrodosla nazad :)

vishnja92
nedostajala si .

... eto, da ne ponavljam::)

Dajte sebi mira nekoliko minuta na kraju svakoga dana da ponovite šta ste naučili.

Pravo pitanje za pred san.
Kazezoze Kazezoze 20:35 04.06.2009

nauchio sam da

chim ljudi prihvate novac kao zamenu za zhivot, prodaja zhive aktivnosti postaje uslov njihovog fizichkog i drushtvenog opstanka. zhivot je zamenjen za prezhivljavanje… chovekova aktivnost je ‘produktivna’, drushtveno korisna, samo u obliku prodate aktivnosti. a sam chovek je produktivan chlan drushtva samo ako su njegove svakodnevne aktivnosti prodate aktivnosti. chim ljudi prihvate uslove ovakvog oblika razmene, njihova svakodnevna aktivnost poprima oblik opshte prostitucije.

zatim sam nauchio kako se pravilno reshava problem.

kad god postoji problem, mi ga ili porichemo govoreci da nema problema ili sednemo da reshimo problem i napravimo od toga veliku stvar. nijedno od toga ne pomazhe. problem ne nestaje kada ga porichesh. niti se reshi kada sednesh da ga reshish. pet koraka za reshavanje problema su:

- priznaj problem – ovde je.

- vidi ga kao mali problem, i ne govori da je velik.

- ako se tiche ljudi, budi u kontaktu s njima, umesto da ih izbegavash

- manje prichaj i daj shansu vremenu.

- druzhite se i slavite, veselite se. Kada slavish i stavish problem u pozadinu, videt’ cesh da ce se problem reshiti kroz neko vrijeme.

dakle, mudro je ne sesti kako bi reshio problem. vecina sastanaka na kojima se reshavaju problemi zavrshi katastrofalno.
ako nemash problema, stvarat cesh probleme drugima!
ako u dzepu imash mali problem za reshiti, to će dati fokus tvom umu. ako nemash nikakvih problema, mozhda si problem za druge. bolje je imati problem nego biti problem.

ima toga josh shto sam nauchio, al' mrzi me da tipkam
vishnja92 vishnja92 20:51 04.06.2009

Re: nauchio sam da

manje prichaj i daj shansu vremenu.

ova je moj favorit.
Unfuckable Unfuckable 21:01 04.06.2009

Re: nauchio sam da

ova je moj favorit.

potpuno razumljivo :

Muškarci su gluplji nakon priče sa ženom

drug.clan drug.clan 21:15 04.06.2009

Re: nauchio sam da

Kazezoze
chim ljudi prihvate novac kao zamenu za zhivot, prodaja zhive aktivnosti postaje uslov njihovog fizichkog i drushtvenog opstanka. zhivot je zamenjen za prezhivljavanje… chovekova aktivnost je ‘produktivna’, drushtveno korisna, samo u obliku prodate aktivnosti. a sam chovek je produktivan chlan drushtva samo ako su njegove svakodnevne aktivnosti prodate aktivnosti. chim ljudi prihvate uslove ovakvog oblika razmene, njihova svakodnevna aktivnost poprima oblik opshte prostitucije.


Ako sam shvatio: Radi da bi ziveo a nikako nemoj ziveti da bi radio!


Kazezoze Kazezoze 21:23 04.06.2009

Re: nauchio sam da

Ako sam shvatio: Radi da bi ziveo a nikako nemoj ziveti da bi radio!

da, krace recheno.
drug.clan drug.clan 21:30 04.06.2009

Re: nauchio sam da

Kazezoze
Ako sam shvatio: Radi da bi ziveo a nikako nemoj ziveti da bi radio!

da, krace recheno.

To je zivotna filozofija mediteranaca vec hiljadama godina!
mariopan mariopan 21:32 04.06.2009

Re: nauchio sam da

Divan ti je blog i danas, i meni, legao u parvi cas. Ne znam zasto.

Postupam po onom sto si rekla da oprastanje cisti dusu, rasterecuje donosi spokoj.
Ucim i dan danas i ovde na tvom blogu, svuda.
Jedan od strahova veceras je nestao, vidim, sasvim bez razloga me je drzao i kocio da krenem napred u necemu novom. Krenula, izgleda srecnom nogom
Pozdrav i preporuka.
ivana23 ivana23 21:44 04.06.2009

Re: dobrodosla nazad :)

vishnja92
nedostajala si .

I meni...

dragan7557 dragan7557 08:55 05.06.2009

Re: nauchio sam da

a sam chovek je produktivan chlan drushtva samo ako su njegove svakodnevne aktivnosti

Prodavanje političke magle
- vidi ga kao mali problem, i ne govori da je velik.

Što veći ,to i nagrada veća.

dragan7557 cerski
AlexDunja AlexDunja 21:18 04.06.2009

hej, am:)

lepo sto si tu...
cat's eye za tebe
dexter92 dexter92 21:51 04.06.2009

Uf

Ja sam tako mislio da sam nesto naucio u zivotu...
Ali...
Pomenula si jednu tezu , ono na mrznju ne treba odgovoriti mrznjom i slicno...
I sad zamisljam drustvo u kome je 90% ljudi plemenito, neosvetoljubivo i to je sjajno.Ali sta sa onih 10% koji su lazovi, manipulatori, pohlepnici? Da im se dozivotno smeskamo i ne sirimo 'bad vibes'?
Problem je u tome sto je njihov set verovanja drugaciji od tvoga ili moga. Oni misle da su bogom dani da budu glavni, da koriste druge.Dobrotu drugih ljudi oni tumace kao slabost. I sta ti tu mozes?
Dakle ok je biti dobar, ali nije ok biti budala ,a tanka je linija koja razdvaja.
Filip2412 Filip2412 22:23 04.06.2009

Re: Uf

I sad zamisljam drustvo u kome je 90% ljudi plemenito, neosvetoljubivo i to je sjajno.Ali sta sa onih 10% koji su lazovi, manipulatori, pohlepnici?
ma samo šakom u glavu, ali bez mržnje i nervoze, onako automacki
mariopan mariopan 22:29 04.06.2009

Re: Uf

Filip2412
I sad zamisljam drustvo u kome je 90% ljudi plemenito, neosvetoljubivo i to je sjajno.Ali sta sa onih 10% koji su lazovi, manipulatori, pohlepnici?
ma samo sakom u glavu, ali bez mrznje i nervoze, onako automacki

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 06:28 05.06.2009

Re: Uf

Mržnja je jedna vrlo otrovna supstanca koja utiče samo na onoga koji mrzi. Onaj koji mrzi je odabrao da to osećanje nosa svuda unaokolo sa sobom a to je težak teret koji ga na kraju skrši ako ga se čovek ne otarasi na vreme. Problem je u tome što mrzitelju često nisu svesni toga pa onda objekat svoje mržnje optužuju za svoje loše stanje i onda mrze još više što im se ponovo vraća kao bumerang a predmet njihove mržnje najčešće nema pojma o tome i živi svoj život kao da se ništa ne dogadja. I upravu su. Jer njima se ništa ne dogadja. Sve se događa onome koji mrzi
dexter92 dexter92 11:24 05.06.2009

Re: Uf

Mržnja je jedna vrlo otrovna supstanca koja utiče samo na onoga koji mrzi. Onaj koji mrzi je odabrao da to osećanje nosa svuda unaokolo sa sobom a to je težak teret koji ga na kraju skrši ako ga se čovek ne otarasi na vreme. Problem je u tome što mrzitelju često nisu svesni toga pa onda objekat svoje mržnje optužuju za svoje loše stanje i onda mrze još više što im se ponovo vraća kao bumerang a predmet njihove mržnje najčešće nema pojma o tome i živi svoj život kao da se ništa ne dogadja. I upravu su. Jer njima se ništa ne dogadja. Sve se događa onome koji mrzi]

Slazem se da je lose nositi mrznju u sebi. Ona je losa za zdravlje, to je dokazano :)
Ali desava se da moras da radis ili saradjujes sa ljudima koji ti se ni malo ne svidjaju.Onda imas tri opcije . Ili da im se smeskas , prastas, kako ti kazes sve dok se casa tvojih frustracija ne napuni , sto takodje nije dobro za zdravlje :)
Druga opcija je da im stavis do znanja da ti se ne dopada to sto ta osoba radi i vidis da li ce doci do neke promene.
Treca opcija je da se okrenes odes i pokusas nesto drugo.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 15:10 05.06.2009

Re: Uf

Onda imas tri opcije . Ili da im se smeskas , prastas, kako ti kazes sve dok se casa tvojih frustracija ne napuni , sto takodje nije dobro za zdravlje :)
Druga opcija je da im stavis do znanja da ti se ne dopada to sto ta osoba radi i vidis da li ce doci do neke promene.
Treca opcija je da se okrenes odes i pokusas nesto drugo.

E pa eto. I sam si rekao. Uvek imaš opcija. Ni jedna od ovih opcija koje si dao ne podrazumeva mržnju....ako sam dobro razumela. Eto još jedna stvar koju smo danas naučili. UVEK IMAŠ OPCIJE!!!!
mariopan mariopan 02:26 06.06.2009

Re: Uf

Aleksandra Mitrovic
Mržnja je jedna vrlo otrovna supstanca koja utiče samo na onoga koji mrzi. Onaj koji mrzi je odabrao da to osećanje nosa svuda unaokolo sa sobom a to je težak teret koji ga na kraju skrši ako ga se čovek ne otarasi na vreme. Problem je u tome što mrzitelju često nisu svesni toga pa onda objekat svoje mržnje optužuju za svoje loše stanje i onda mrze još više što im se ponovo vraća kao bumerang a predmet njihove mržnje najčešće nema pojma o tome i živi svoj život kao da se ništa ne dogadja. I upravu su. Jer njima se ništa ne dogadja. Sve se događa onome koji mrzi

Ma zeza se.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:06 04.06.2009

Nešto...

... mi se javlja da se, pored tog Obaminog istorijskig govora, u Egiptu dogodilo još ponešto značajno.
leopold_lady leopold_lady 23:35 04.06.2009

Ja svaki dan...

nešto novo o sebi naučim... Učim koliko sam jaka i koliko mogu da izdržim.... A izdržavam uz strpljenje.... Kad samo pomislim kako nekad nisam imala strpljenja ni za kakvu sitnicu.... Kako sam mislila da sam bolja,veća,važnija i da me čeka neki savršeni život - smejem se samoj sebi..... Mislim da sam se u poslednjih godinu ili dve poprilično spustila na zemlju.... Znaš - dok ne doživiš sam neke stvari - ne znaš kako sa njima da se nosiš i ne znaš ko te sve može ocrnjivati - kao što si ti nekoga ocrnjivao....
r0811n r0811n 00:01 05.06.2009

xxx

Ništa više (odavno) ne učim.
Poslednje što sam prihvatio od ućenja (greška) je da se služim ovom odvratnom mašinom.
Ipak za vas koji to volite, jedno saznanje- znanje ne menja stvari, naprotiv, čini ih gorim.
Kazezoze Kazezoze 00:05 05.06.2009

Re: xxx

Ipak za vas koji to volite, jedno saznanje- znanje ne menja stvari, naprotiv, čini ih gorim.

tachno, znanje ne menja stvari, to radi razumevanje.
MightyNora MightyNora 00:07 05.06.2009

Ja da se javim...

I da kazem da mi je bas drago sto jos neko ume tako lepo da gleda kroz zivot i da pri tome uhvati sustinu.

Evo i mene ubrzo sa mojim nekim ucenjem.

I ono što sam na kraju shvatila je da je život vredan živeti samo ako se usudite da ga zaista živite. Onako kako vam je dat.


Pozz & recomendation

Mighty

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:08 05.06.2009

.

lepo
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 06:06 05.06.2009

Hvala svima

na tako toploj dobrodošlici povratniku. Unapred se izvinjavam zbog nepotpune komunikacije sa vama u čemu me sprečava nepodnošljivo loša internet veza sa kojom se borim trenutno......
pointofview_gun pointofview_gun 09:28 05.06.2009

A joooooj

Stalno propustim diskusiju. Verovatno zbog toga sto vi ostali pricate dok ja spavam.
Ima li neko ovde ko zivi u istoj vremenskoj zoni, i funkcionise preko dana?

Ja ucim. MNOGO! S obzirom na moje 40-te godinice, kad kazem da ucim ..svi mi se smeju..
Pre neki dan me sreo kolega iz srednje skole. Kad sam rekla da sam upisala fakultet s 33 i zavrsila s 38 (drzavni, da ne bude zabune) smejao mi se. Kaze ponasam se nezrelo, kao da imam 20.
Uciti -pojam koji oznacava nezrelo ponasanje .

A i bojim se. Svacega. Sto me ne sprecava da uradim stvari kojih se bojim. Tresem se od straha i guram dalje. Osecam, nije sustina da prestanem svega da se bojim. Strah mora da postoji, da bih znala da nesto nije u redu. Strah mora da postoji, da bih bila osetljivija na tudje probleme. Oni koji se ne boje, obicno su arogantni.

I da! Dozivljavam sebe kao da imam 20 godina. Iako stari moje telo, ako se moji prioriteti menjaju, moja porodica povecava, moj duh jos uvek zeli da se vozi na ringispilu, penje na drvece i vozi rolere (sto i radim .)
mariopan mariopan 14:04 05.06.2009

Re: A joooooj

pointofview_gun
Stalno propustim diskusiju. Verovatno zbog toga sto vi ostali pricate dok ja spavam.
Ima li neko ovde ko zivi u istoj vremenskoj zoni, i funkcionise preko dana?

Ja ucim. MNOGO! S obzirom na moje 40-te godinice, kad kazem da ucim ..svi mi se smeju..
Pre neki dan me sreo kolega iz srednje skole. Kad sam rekla da sam upisala fakultet s 33 i zavrsila s 38 (drzavni, da ne bude zabune) smejao mi se. Kaze ponasam se nezrelo, kao da imam 20.
Uciti -pojam koji oznacava nezrelo ponasanje .

A i bojim se. Svacega. Sto me ne sprecava da uradim stvari kojih se bojim. Tresem se od straha i guram dalje. Osecam, nije sustina da prestanem svega da se bojim. Strah mora da postoji, da bih znala da nesto nije u redu. Strah mora da postoji, da bih bila osetljivija na tudje probleme. Oni koji se ne boje, obicno su arogantni.

I da! Dozivljavam sebe kao da imam 20 godina. Iako stari moje telo, ako se moji prioriteti menjaju, moja porodica povecava, moj duh jos uvek zeli da se vozi na ringispilu, penje na drvece i vozi rolere (sto i radim .)

BRAVO.
Moram da se osvrnem na tvoj komentar jer to jeste sutina zivota, ziveti ga bas tako, hrabro.
Moja cerka je isto upisala fakultet u 33-oj godini, mnogi su joj govorili da joj to ne treba. Redovan je student i radi. Zapravo nikada nije ni prestajala da nesto uci, upisivala je razne seminare, sve vezano za posao i tako je dobila sjajno radno mesto u jednoj velikoj medjunarodnoj firmi. Zato joj i kazu da joj te studije ne trebaju, ona vec radi to sto studira...ali ona hoce vise i bolje. To je sjajan stav, zasto da stane, pa njen zivot je i dalje njen i sa 38 moze da ga zivi najbolje sto moze samo sa jednom diplomom vise.Sada je na drugoj godini i lepo joj ide, bas ovih dana ima jedan ispit...navijam da sve svopje zelje ispuni pa i ovu. Zato i tebi zelim sve najbolje na svetu, samo napred i ja bih vozila rolere samo kada me ledja ne bi ubijala, da znas. Bravo za takav stav
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 15:25 05.06.2009

Re: A joooooj

Kad sam rekla da sam upisala fakultet s 33 i zavrsila s 38 (drzavni, da ne bude zabune) smejao mi se. Kaze ponasam se nezrelo, kao da imam 20.
Uciti -pojam koji oznacava nezrelo ponasanje .

Znači u TOM grmu leži zec! Znači, znak odrastanja je prestanak učenja. Kao......ja sam sada popio svu pamet sveta-znači ja sam zrela osoba. Pa koliko nezrelo to zvuči!!!!
A i bojim se. Svacega. Sto me ne sprecava da uradim stvari kojih se bojim. Tresem se od straha i guram dalje.
E pa vidiš da nije nemoguće suočiti se sa strahom. U tome i jeste kvaka. Naravno da strah treba da postoji ali ne da nas zaustavi već da da vrednost stvarima kojima težimo a ne možemo ih dobiti ako ne prebrodimo strah.
Lepo ti guraš slatka moja. Učenje MOŽE da bude super zabava....ako tako odlučite
sybil sybil 09:39 05.06.2009

problematicno

Demokratija predstavlja vladavinu osrednjosti. Vladavinu ljudi sa permanentno isključenim mozgovima. Ako se izdvajate iz proseka-nemojte se brinuti demokratija će se potruditi da vas podkreše prema kalupu većine. Proces može da bude bolan ali će vas više boleti ako se opirete.

u demokratiji je najmanje nepotizma i uopste negativne selekcije koja je sinonim prosecnosti.

p.s. aleksandra, svaka cast za posao, samo za hrabre i posebne. nema sanse da bih smela da se spustim medju ajkule ili neke opasne zivotinje u moru. najvise sto sam postigla je ronjenje na fi-fi ostrvu blizu tajlanda, ali su tamo samo sarene male ribe, nije opasno.
Unfuckable Unfuckable 10:26 05.06.2009

Re: problematicno

a ja mislio zeleni čaj štiti od napada ajkule
sybil sybil 10:28 05.06.2009

Re: problematicno

Unfuckable
a ja mislio zeleni čaj štiti od napada ajkule

sto bi to bilo dobro.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 15:44 05.06.2009

Re: problematicno

u demokratiji je najmanje nepotizma i uopste negativne selekcije koja je sinonim prosecnosti.
.....I dalje problematično. Naime, oblik vladavine ne obezbeđuje i kvalitet vladavine. Ima kraljevina na ovome svetu kojima su njihovi podanici apsolutno zadovoljni......a sa druge strane u demokratijama nikada na vrh neće doći neko ko je van proseka.......a svetu trebaju nadprosečni umovi. Prosečan glasač nije snabdeven oružijem da prepozna nešto što je izuzetno.
najvise sto sam postigla je ronjenje na fi-fi ostrvu blizu tajlanda, ali su tamo samo sarene male ribe, nije opasno.

A baš sam pre neki dan razgovarala sa mojim gostima nakon ronjenja na upravo jednom takvom mestu punoma malih šarenih ribica i korala preplavljenim plivačima i snorklijevcima. Baš smo se pitali šta bi se dogodilo kada bi im rekli da je 20 minuta ranije ispod njih proplivala jedna ajkulica . Ipak smo odlučili da održimo mir u masama ;-)
Filip2412 Filip2412 16:25 05.06.2009

Re: problematicno

a svetu trebaju nadprosečni umovi. Prosečan glasač nije snabdeven oružijem da prepozna nešto što je izuzetno.
ajd po drugi put da parafraziram RASMC-a:

glasacki listic je isuviše prost, može ga popuniti i onaj ko nije ni jednu knjigu u životu pročitao. treba reizajnirati glasački listić, učiniti ga dovoljno komplikovanim tako da ako nemate solidno srednjoškolsko obrazovanje nema šanse da ga pravilno popunite. Tako bi smo na jedan demokratski način eliminisali nekvalifikovane

OK to je duhovito, ali nisam siguran da je ispravno. Kod nas je devedesetih bilo puno ljudi koji poseduju formalno obrazovanje a glasali su ko kreteni.
Filip2412 Filip2412 17:56 05.06.2009

Re: problematicno

Unfuckable
a ja mislio zeleni čaj štiti od napada ajkule

ako ti priđe ajkula zapreti joj vrućim čajem - ajkule ne vole vruć čaj.... trnu im zubi
drug.clan drug.clan 18:43 05.06.2009

Re: problematicno

Filip2412
a svetu trebaju nadprosečni umovi. Prosečan glasač nije snabdeven oružijem da prepozna nešto što je izuzetno.
ajd po drugi put da parafraziram RASMC-a:

glasacki listic je isuviše prost, može ga popuniti i onaj ko nije ni jednu knjigu u životu pročitao. treba reizajnirati glasački listić, učiniti ga dovoljno komplikovanim tako da ako nemate solidno srednjoškolsko obrazovanje nema šanse da ga pravilno popunite. Tako bi smo na jedan demokratski način eliminisali nekvalifikovane

OK to je duhovito, ali nisam siguran da je ispravno. Kod nas je devedesetih bilo puno ljudi koji poseduju formalno obrazovanje a glasali su ko kreteni.



Fer brojanje glasova nije demokratija kako se to naveliko misli. Glasanje je samo poslednji i ne najbitniji deo u demokratskom procesu.
Filip2412 Filip2412 19:27 05.06.2009

Re: problematicno

Glasanje je samo poslednji i ne najbitniji deo u demokratskom procesu.
tako je, slažem se
sybil sybil 09:11 06.06.2009

Re: problematicno

A baš sam pre neki dan razgovarala sa mojim gostima nakon ronjenja na upravo jednom takvom mestu punoma malih šarenih ribica i korala preplavljenim plivačima i snorklijevcima. Baš smo se pitali šta bi se dogodilo kada bi im rekli da je 20 minuta ranije ispod njih proplivala jedna ajkulica . Ipak smo odlučili da održimo mir u masama ;-)

wow. glasam za jacuzzi.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:14 06.06.2009

Re: problematicno

a koliko puta sam pomislila...."Da ovi ljudi znaju ono što ja znam.....da li bi se tako bezbrižno brčkali unaokolo."?...Ja bih
pnbb pnbb 17:02 05.06.2009

stav

Znam sada da je promena stava prema životu dovoljna da promenite svoj život a da je to upravo najteže uraditi.

hm, reko bih da je dovoljno promeniti stav makar i prema malim stvarima, da bi promenili/popravili zivot..

odnos prema bilo kakvoj pojavi, problemu, situaciji... je njacesce opterecen, hm, htedoh reci subkjektivnoscu, ali cime bi drugo, ne, nego nekim vec u nama cvrsto utemeljenim skupom reakcija, zakljucaka.. posto ti je ta navik apostala priroda, i ne primecujes koliko te neke stvari bezrazlozno opterrecuju... ako te , npr, ujutro iznervira kolomna vozila gde niko nece da te propusti dok kasnis na posao, vremenom ce ta kolona da te nervira na bazi uslovnog reflesa, i kad nigd ene kasnis.. i to ond aizaziva lancanu reakciju
to je najcesce tesko provaliti, da postoji momenat, inicijalna reakcija, koja ti posle povlaci citav niz drugih posledicnih pojava, problema, situacija, kako rekoh na pocetku, i ta od toga kako ces inicijalno reagovati, s kakvim predznakom, predubedjenjem, posle zavisi daleko veci broj stvari.. na koje bi gledao iz potpuno drugog ugla , samo da na startu nisi po inerciji kvalifikovao pojavu, situaciju ..

sad vidim da sam gadno smutio, al ima tu nesto
Filip2412 Filip2412 17:49 05.06.2009

Re: stav

sad vidim da sam gadno smutio, al ima tu nesto
ma nisi smutio... tako je to, bes iskustva nema ucenja ali dobar deo naseg iskustva su zapravo pogrešna predubeđenja...

strah od nepoznatog sprečava svaku eventualnu promenu na bolje,
sto kaže Nietzsche - ne možes prvo naučiti da plivaš pa onda skočiti u vodu

ali strah od nepoznatog je potreban jer nas čuva od opasnosti...
treba pronaći srednji put, što kažu ovi budisti... oni traže srednji put vazda


Kazezoze Kazezoze 18:16 05.06.2009

Re: stav

pnbb

hm, reko bih da je dovoljno promeniti stav makar i prema malim stvarima, da bi promenili/popravili zivot..

ako sam te pravilno razumeo, hteo si da kazhesh, da svaka svesna promena navika svog nesvesnog mehanichkog je veliki napredak u svom psihichkom razvoju. tu se potpuno slazhem sa tobom samo se nesme dozvoliti da se te navike, kojih uspesh uz veliki napor da se oslobodish, ponovo vrate kao bumerang i uspavaju te u svojoj mehanichnosti.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 18:27 05.06.2009

Re: stav

auuuuuuu........gde je ovo otišlo.......
Unfuckable Unfuckable 19:02 05.06.2009

Re: stav

samo se nesme dozvoliti da se te navike, kojih uspesh uz veliki napor da se oslobodish, ponovo vrate kao bumerang i uspavaju te u svojoj mehanichnosti.

hteo si da kažeš :
da se kao bumerang vrate i razbucaju tvoj, neoprezno spušteni gard, dok zamišljeno stojiš zagledan u daljinu Novog Početka
pnbb pnbb 19:20 05.06.2009

Re: stav

neoprezno spušteni gard

neoprezno?
spusten?
pa toga nema jos od srednje skole (specijalne)..
Filip2412 Filip2412 19:20 05.06.2009

Re: stav

Aleksandra Mitrovic
auuuuuuu........gde je ovo otišlo.......
Federer vodi 3:1 u petom setu
pnbb pnbb 19:22 05.06.2009

Re: stav

hteo si da kazhesh, da svaka svesna promena navika svog nesvesnog mehanichkog je veliki napredak u svom psihichkom razvoju.

bas to, plus jos nesto sto se izgubilo tokom napora misli da se formulise u recenicu

cek da popijem kafu pa da probam ponovo, malo me sad boli glava
Unfuckable Unfuckable 19:28 05.06.2009

Re: stav

ma hteo sam samo malo da se pesnički odrazim...
lahor koji miluje lice u sunčano jutro dok odmeravaš Daljine kroz stisnute modrozelene zenice, šireći nozdrve u želji da upiješ čarobni miris Izazova koji se pruža kroz nepregledno prostranstvo emocija uzburkanih pod tvojim nogama, dok lagano shvataš da povratka nema
tako nešto

vishnja92 vishnja92 19:55 05.06.2009

Re: stav

ti uopste nisi normalan :)))))))))))
Kazezoze Kazezoze 20:15 05.06.2009

Re: stav

Unfuckable
samo se nesme dozvoliti da se te navike, kojih uspesh uz veliki napor da se oslobodish, ponovo vrate kao bumerang i uspavaju te u svojoj mehanichnosti.

hteo si da kažeš :
da se kao bumerang vrate i razbucaju tvoj, neoprezno spušteni gard, dok zamišljeno stojiš zagledan u daljinu Novog Početka

tachno! kao kad prestanesh pushiti i kada si se vec ubedio da je to gotova stvar, zapalish jednu i nakon toga krenesh ponovo sa pushenjem, ubedjujuci se, pri tom, da je to zbog toga shto si se udebljao ili trazheci nekakav drugi,slichno glup, razlog.
Filip2412 Filip2412 20:55 05.06.2009

Re: stav

hteo si da kažeš :
da se kao bumerang vrate i razbucaju tvoj, neoprezno spušteni gard, dok zamišljeno stojiš zagledan u daljinu Novog Početka
a to je sve zato sto mnogo blejiš u daljinu pa ne vidiš ono što ti ispred nosa

znam, dešavalo mi se često
pnbb pnbb 20:57 05.06.2009

Re: stav

kroz stisnute modrozelene zenice, šireći nozdrve

spijuniras, a?

mad a bih dodao da je uzrok suzenih zenica verovatno daleko prozaicniji
Unfuckable Unfuckable 21:12 05.06.2009

Re: stav

uzrok suzenih zenica verovatno daleko prozaicniji

jutarnje Sunce koje svojim praskom mami ali i reže, prži ali i greje, osvetljava ali i opominje

(gde je Brajović da me vidi sad ?!)
pnbb pnbb 21:40 05.06.2009

Re: stav

jutarnje Sunce koje .... ali i opominje

da treba da popravim roletne...
ili to, ili da ostavljam polako alhohol...

sve drugo bi bila cista pakost prema proizvodjacima i distributerima Visina...
Unfuckable Unfuckable 21:41 05.06.2009

Re: stav

popravljaj roletne, onda
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 10:51 06.06.2009

Re: stav

Ma nijeeeee......ja sam se samo nadala da ću se jeftino izvući bez MNOOOOOGOOOOO filozofiranja. Sada moram ozbiljno da uključim mozak....
pnbb pnbb 03:45 07.06.2009

Re: stav

Sada moram ozbiljno da uključim mozak

hvala sto ces ga za nas izbaciti iz lera...

nikad kruz kontrol, nikad automatik...
stvar je u promeni
al to vec znas
mapekoss mapekoss 18:55 09.06.2009

Pozdravi iz Majdanpeka

Pozdrav!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana