Muzika| Zabava

Koja bre Suzan Bojl!

Srđan Mitrović RSS / 30.05.2009. u 13:17

 BREAKING NEWS: POBEDILI SU DIVERSITY. ČESTITAM!!!! BILI SU GENIJALNI!

Već u prvoj epizodi serijala "Britain's got talent", Suzan Bojl je sve očarala. I postala je svetska atrakcija. Toliko je postala popularna da se već svima popela na glavu. Histerija oko Suzan Bojl se ne zaustavlja. Na blogu B92 bilo je dosta postova o njoj, gostovala je kod Opre, spominju je u South parku i Simpsonovima, a Ketrin Zita Džons želi da glumi Suzan Bojl! Ima li kraja ovom ludilu? Suzan je odlično iskoristila svoj talenat i SEKU da ljudima pruži utehu i nadu o tome kako i mali čovek može da ostvari svoje snove.

Suzan je svoje snove ostvarila. I počupala obrve. Tako joj rekli. Jedino joj nisu rekli da na ovom svetu postoje još neki ljudi koji takođe poseduju neke talente. Kada je to shvatila, pokazala je svoj pravi karakter. Na jednoj od polufinala, žiri je potpuno bio oduševljen pevanjem mladog Šahina Džafargolija, da su prokomentarisali da Suzan ima velikog konkurenta. Kada je to Suzan čula, pred mnogo svedoka je počela da psjuje i vređa malog Šahina i žiri. 

Večeras je finale. Videćemo ko će pobediti. Moj favorit je Šahin Džafargoli.

Ostali finalisti:

2 Grand

Aidan Davis

Diversity

Flawless

Hollie Steel

Julian Smith

Shaun Smith

Stavros Flatley

Susan Boyle

 



Komentari (167)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:29 30.05.2009

polufinale

libkonz libkonz 13:35 30.05.2009

tako to ide

šta da očekuješ drugo? Podigli su je u zvezde, predsednik SAD je zove na prijem, gostuje Opri, svi je dižu u zvezde. Slomilo bi to i druge. Mislim da joj neće trebati dugo da skroz pukne. Na žalost.
Pogledao sam ovog klinca, odličan je. Mnogo mi se dopala i produkcija. Englezi znaju svoj posao!
edit: i ja sam jedan od blogera koji je Suzan stavio na blog. Odmah nakon što sam je čuo. Ovo sad je grozna histerija.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:41 30.05.2009

Re: tako to ide

šta da očekuješ drugo?

ne znam kako bih se ja ponašao da sam u njenoj koži. sigurno joj nije lako. napokon je došla u poziciju da pokaže svima koji su je omalovažavali. to ne znači da treba svoj bes da usmeri ka detetu od 12 godina.
moram priznati da su mi miljenici i Stavrosi i Julian Smit.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:50 30.05.2009

Re: tako to ide

ne znam kako bih se ja ponašao da sam u njenoj koži.


Sačekao bi malog u nekom mraku i polomio mu kosti, da upamti dan kad je udario na S.M.

Priznaj!!!
Filip2412 Filip2412 22:02 30.05.2009

Re: tako to ide

ne znam kako bih se ja ponašao da sam u njenoj koži. sigurno joj nije lako. napokon je došla u poziciju da pokaže svima koji su je omalovažavali. to ne znači da treba svoj bes da usmeri ka detetu od 12 godina.
sav taj veliki brat show sa epizodom oko Susan Boyle i ti majmuni voditelji a posebno naj `bad guy` nas je naucio samo sledecem:Sasvim je uredu arogantno kretenski omalovazavati nekaoga OSIM u slucaju da taj zna da peva.

Zao mi je ali nista pozitivno ne mogu naci u takvom naravouceniju. Sve je to ipak samo jos jedan glupi realiti show. A steta, mogla je biti lepa emisija o ljudima koji vole da pevaju.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:04 30.05.2009

Re: tako to ide

A steta, mogla je biti lepa emisija o ljudima koji vole da pevaju.

ovo nije šou o pevanju već i o raznim talentima.
Filip2412 Filip2412 22:13 30.05.2009

Re: tako to ide


ovo nije šou o pevanju već i o raznim talentima.
Voditelji su najveci talenti... za pristojno ponasanje

exciterka exciterka 13:37 30.05.2009

ovaj mali

je kralj! naježim se kad ga čujem... auuu jbt-e
ivana23 ivana23 13:40 30.05.2009

Volela bih da pobedi Suzan,

za Šahina Džafargolija ima dovoljno vremena.
Za Suzan je ovo mozda poslednji voz...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:42 30.05.2009

Re: Volla bih da pobedi Suzan,

Za Suzan je ovo mozda poslednji voz...

suzan je svoju šansu debelo iskoristila. gde posle Opre
vreme je za mlade i talentovane.
ivana23 ivana23 13:44 30.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Srđan Mitrović
Za Suzan je ovo mozda poslednji voz...
suzan je svoju šansu debelo iskoristila. gde posle Opre vreme je za mlade i talentovane.

A 100.000 funti?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:47 30.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

A 100.000 funti?

mislim da ona već ima dovoljno ugovora, tezgi, gostovanja. verovatno će snimiti i ploču. Možda joj agent bude i Sajmon Kauvel, ako to već nije.
kod suzan bojl sve funkcioniše dok peva, ali kad progovori sve nekako padne u vodu.
antioksidant antioksidant 13:52 30.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

za Šahina Džafargolija ima dovoljno vremena.
Za Suzan je ovo mozda poslednji voz...

nebitno, ko je bolji nek pobedi.

isto je nebitno i ko kakav karakter ima.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:54 30.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

nebitno, ko je bolji nek pobedi.
isto je nebitno i ko kakav karakter ima.

mogu da se složim (mada se meni mnoge stvari bitne). Šahin je bolji.
Bili Piton Bili Piton 14:01 30.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Srđan Mitrović
A 100.000 funti? mislim da ona već ima dovoljno ugovora, tezgi, gostovanja. verovatno će snimiti i ploču. Možda joj agent bude i Sajmon Kauvel, ako to već nije.kod suzan bojl sve funkcioniše dok peva, ali kad progovori sve nekako padne u vodu.


Meni uopste nije jasno zasto su je toliko izvikali in the first place - svaka druga seljanka koja se odvazi da nedeljom u nekakvom pabu opali po karaokama zvuci isto tako dobro ako ne i bolje od Suzan Bojl. Mada kapiram da je glavna atrakcija u "audio-video unsynchronised", tj. tome sto iz takvog oblicja izlazi takav glas, pa je to ljudima zanimljivo.

A citava ta patoloska opsesija selebritijem.....toliko mi to ide na q. Secam se one Dzejd, glupace-milionerke iz Big Bradera, i minornog selebriija, koja je mesecima umirala od raka (i citava javnost pomno svakog jutra gutala svaki izvestaj o stanju njene stolice) - da bi, kad je konacno sirota i umrla, bio potreban neko drugi ko ce prodavati novine i za kim ce se globalno slinaviti.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:05 30.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

meni je iskreno žao suzan bojl.
inače prezirem taj recept "jes ružna ali peva fantastično". Pol Pot je tako pobedio u prvom BGT. kao svi su se nešto šokirali.
valjda je btno kako neko peva bez obzira na izgled.
niccolo niccolo 14:15 30.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Meni uopste nije jasno zasto su je toliko izvikali in the first place

Valja prodati novine, vreme za reklame u okviru emisije itd.
da bi, kad je konacno sirota i umrla, bio potreban neko drugi ko ce prodavati novine i za kim ce se globalno slinaviti.

Ne možeš prodavati mrtvog čoveka, ako je bio popularan samo zbog sebe (a ne zbog muzike i slično)...i onda moraš da nađeš drugu stvar da prodaješ...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:22 30.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

.i onda moraš da nađeš drugu stvar da prodaješ...

rebro ili butnu kost, pramen kose...ima tu ta još da se proda.
Bili Piton Bili Piton 15:42 30.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Srđan Mitrović
valjda je btno kako neko peva bez obzira na izgled.


Mislim da je to bio (providan) pokusaj da se (eto sad kao malo za promenu) gura neko ko ume da peva a ne izgleda nesto (blago receno) - umesto, kako je obicaj, neko ko ima opasne sise ali ne ume da bekne (kompletna postava Girls Aloud npr. i mnoge druge slicne isfabrikovane starlete).

Ja sam Bojlovu samo jednom video i cuo, slucajno upalio televizor, bas prvi put kad je ceo ziri lio krokodilske suze i "couldn't find the right words to describe how they felt" - ona Amanda Holden narocito, kako je samo to bilo neukusno i licemerno, ne bi prevarila ni maloumno dete - dok se Sajmonu oci cakle od toga sto pred sobom vidi jos para, publika u delirijumu, Bojlova iz petnih zila beltuje neku do smrti ofucanu sracku uobicajenu u takvim programima....bas mi se bilo slosilo sve zajedno, posle vise nisam pratio sta se desava sa novorodjenom zvezdom, osim sto mi nije moglo promaci da je pocupala obrve - to je otprilike stajalo napisano na svakoj banderi.

I tako to. Svima koji prate zelim veceras dobru zabavu, ja idem da slusam Joey Negra kako pusta house classics u komsiluku.

nsarski nsarski 01:56 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Ne možeš prodavati mrtvog čoveka,

Osim ako nisi Elvis pa se povremeno pojavis pripitim licima i nestanes u nepoznatom pravcu...
nsarski nsarski 02:04 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Srđan Mitrović
meni je iskreno žao suzan bojl.
inače prezirem taj recept "jes ružna ali peva fantastično". Pol Pot je tako pobedio u prvom BGT. kao svi su se nešto šokirali.
valjda je btno kako neko peva bez obzira na izgled.



"We may be ugly, but we've got the music."

--Leonard Cohen, "Chelsea Hotel"
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 08:53 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

"We may be ugly, but we've got the music."

lepo je to koen rekao, ali i dalje mrzim kao recept za biranje pobednika BGT. na svu sreću, pobedili su Diversity
Doctor Wu Doctor Wu 11:38 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

lepo je to koen rekao, ali i dalje mrzim kao recept za biranje pobednika BGT. na svu sreću, pobedili su Diversity

Mislim da je čitanje ipak malo drugačije. SuBo je zanimljiva ne kao ružna (koliko samo ružnih pevačica postoji) nego kao mentalno zaostala žena (navodno je zbog toga bila zlostavljana i kao dete, a to je i razlog što i u 48. godini živi sama s mačkama). Njen uspeh je, na neki način, podsećanje da i mentalno zaostali ljudi imaju vrlo vredne talente i da su i oni ravnoravni pripadnici društva. Na neki način, trijumf demokratskog principa nad fašističkim.

Ima doste ironije i simbolike u činjenici da je ona, kao praktično mentalni invalid, bila favorit u odnosu na one eseške bikonje koji bi mogli volu rep da iščupaju.
oort oort 12:32 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Doctor Wu
SuBo je zanimljiva ne kao ružna (koliko samo ružnih pevačica postoji) nego kao mentalno zaostala žena (navodno je zbog toga bila zlostavljana i kao dete, a to je i razlog što i u 48. godini živi sama s mačkama).

život sa mačkama je proizvod umne zaostalosti?hm...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:33 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Mislim da je čitanje ipak malo drugačije. SuBo je zanimljiva ne kao ružna (koliko samo ružnih pevačica postoji) nego kao mentalno zaostala žena (navodno je zbog toga bila zlostavljana i kao dete, a to je i razlog što i u 48. godini živi sama s mačkama)

kad je počela histerija oko SB, nije bilo reči o mentalnoj zaostalosti. svi su bili šokirani da jedna tako "neatraktivna" osoba proizvodi tako prelepe zvuke, da budem malo priprost. to su sve vreme govorili i članovi žirija na audiciji.

ivana23 ivana23 13:30 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Srđan Mitrović
kad je počela histerija oko SB, nije bilo reči o mentalnoj zaostalosti. svi su bili šokirani da jedna tako "neatraktivna" osoba proizvodi tako prelepe zvuke, da budem malo priprost. to su sve vreme govorili i članovi žirija na audiciji.

Nisi bas pratio...

Suzan Bojl (48) iz Škotske priredila je pravo iznenađenje na sinoćnoj audiciji za televizijsku emisiju 'Britain's Got Talent', koja se bavi otkrivanjem muzičkih talenata, piše "Sandej Mejl".
................

Suzan, koja je pretrpela oštećenje mozga tokom rođenja, rekla je da živi u kući u kojoj je odrasla, sa mačkom Pebls. Oboje roditelja, mama Bridžit i tata Patrik su preminuli. Ona je bila poslednje dete u porodici. Rođena je carskim rezom, ali je usled nedostatka kiseonika pretrpela oštećenje, zbog čega ima poteškoća sa učenjem.
U školi su je maltretirali zbog njenog stanja, ali je utehu pronašla u pevanju.
Ona je priznala da su njeni roditelji smatrali da je bolje da živi s njima, kako bi bila sigurna.


Izvor

Doctor Wu Doctor Wu 13:56 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

svi su bili šokirani da jedna tako "neatraktivna" osoba proizvodi tako prelepe zvuke, da budem malo priprost. to su sve vreme govorili i članovi žirija na audiciji.

Ne znam, meni je čitav show privukao pažnju kad sam čuo da je SuBo mentalno zaostala. Tek posle toga sam je čuo kako peva. Što se tiče izraza koje je koristila javnost i članovi žirija (Amanda Holden je, otprilike, engleski ekvivalent Suzani Mančić), možda je tu određenu ulogu igrala i politička korektnost (ima tu i nekih watchdogova koji umeju da razrežu i velike novčane kazne, pa zato svi pre 21h hodaju kao po jajima. U 21:01 mogu i pornići da se puštaju.)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:04 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Nisi bas pratio...

priznajem da nisam.
gledao sam prvu emisiju kada se pojavila, bio sam impresioniram ali me nije zanimalo da kopam po biografijama.
kao što rekoh i ranije, meni je te žene veoma žao.
Doctor Wu Doctor Wu 14:17 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

kao što rekoh i ranije, meni je te žene veoma žao.

Pa, i Cowell je u jednom trenutku juče rekao da Susan imala 2 alternative: da sedi u kući sa mačkama i pevuši uz TV, gledajući druge na BGT, ili da pokuša da zadivi svet svojim (pevačkim) talentom (makar i po cenu toga da će to mnogi proglasiti za freak show) i za njega nije bilo dileme koja je odluka bila prava.

To je, u neku ruku, sve pitanje shvatanja i ličnog referentnog sistema; mogu li i trebaju li ljudi sa mental disabilities da budu punopravni članovi društva (naravno, ne mislim na psihopate). Biznis će verovatno biti surov prema SuBo (upravo su jutros objavili da multimilionski ugovori već čekaju na njen potpis), ali ne treba smetnuti s uma da su i sifražetkinje, Jevreji, Crnci i pederi takođe nekada bili deo nekog freak showa.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:53 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

naravno, ne mislim na psihopate

psihopate su Vec punopravni clanovi drustva, i cak odlucuju o sudbinama mnogih od nas, just look around...
ps. ne salim se.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:30 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

kao što rekoh i ranije, meni je te žene veoma žao.

i meni, bas zbog njenog stanja i svega onoga sto je ocekuje. samo zamisli da takvu osobu posle svega sto je prosla u zivotu, a o kojoj ce tek da se pise, pocne da se gleda po naslovnicama britanske zute stampe, cinicne i lazljive. nisam sigurna da ce uspeti da shvati zasto se to desava.
pozelim da suzan dobije par front pages u Kuriru, jer je Kurir mala deca u odnosu na britanski Sun.

sto se tice zirija, bila sam prilicno u soku kada sam videla da neko ko sebi daje za pravo da ocenjuje glasovne mogucnosti anonimusa nikada nije cuo za glas kontra-tenor! simon je rekao za grega pichharda da zvuci kao kada bi pas mjaukao kao macka...prilican faul.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:42 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

simon je rekao za grega pichharda da zvuci kao kada bi pas mjaukao kao macka...prilican faul.

nije mislio na kvalitet njegovog pevanja. prosto njegovi rok/gotik izgled se ne povezuje sa njegovim glasom. slično kao kod suzan bojl.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:52 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

nije mislio na kvalitet njegovog pevanja. prosto njegovi rok/gotik izgled se ne povezuje sa njegovim glasom. slično kao kod suzan bojl.

govorim o vrsti glasa. pitali su ga koji je to glas? onda im je objasnio. gledali cu ga u cudu. kao sto posoji sopran, tenor, alt, bariton, bas, tako postoi kontra-tenor.
Bili Piton Bili Piton 17:22 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Doctor Wu
(Amanda Holden je, otprilike, engleski ekvivalent Suzani Mančić)


nije bas ali veselo poredjenje nevertheless.


Holden je marginalno obdarenija sluhom nego Mancic, cuo sam je jednom gde pevusi (sto razume se za njenu poziciju kao clana zirija evidentno nije ni od kakvog znacaja).

Ja uopste nisam znao ni primetio (sve do juce, dok se nije pojavio blog) da je Bojl na bilo koji nacin challenged, u mentalnom smislu. Mada istini za volju stvarno joj posle "prvog susreta" vise nisam ni poklanjao paznju.

Znaci, ispusila.....pa, i da je pobedila, trajala bi godinu dana.....a nesto je dobila od svega ovoga (exposure etc) - a dobice sigurno jos ponesto jer okreni-obrni postoji publika koja bi kupovala njene ploce...barem za sada.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:34 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Ja uopste nisam znao ni primetio (sve do juce, dok se nije pojavio blog) da je Bojl na bilo koji nacin challenged, u mentalnom smislu

nisam ni ja.

.a nesto je dobila od svega ovoga (exposure etc) - a dobice sigurno jos ponesto jer okreni-obrni postoji publika koja bi kupovala njene ploce...barem za sada.

bogami u americi već lude za njom. ona će tamo imati fantastičnu karijeru. veće se priča o milionskom ugovoru.
ivana23 ivana23 18:05 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

Ja uopste nisam znao ni primetio (sve do juce, dok se nije pojavio blog) da je Bojl na bilo koji nacin challenged, u mentalnom smislu.

nisam ni ja.

Muskarci!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:59 31.05.2009

Re: Volela bih da pobedi Suzan,

bogami u americi već lude za njom. ona će tamo imati fantastičnu karijeru. veće se priča o milionskom ugovoru.

biticupakosnom
pa tamo (US) svaka treca tetka izgleda kao S.B., te im se cini kao da su svoj san ostvarile
Doctor Wu Doctor Wu 13:54 30.05.2009

I meni se Shaheen najviše

dopao u polufinalu (njegova verzija I'm telling you je neverovatna), ali poslednjih par dana je u engleskim tabloidima počela takva kampanja bullyinga SuBo da čovek prosto ne može a da ne navija za nju. Prvo je počela ona mala droplja Lily Allen, najnetalentovanije i najmediokretskije stvorenje koje je ikada hodalo planetom, a onda je nastavilo ono čudovište od Russela Branda, da bi se završilo tabloidskim provokacijama u hotelu u kome je Susan odsela. Susan, koja je, izgleda, mentalno labilna je nasela na te provokacije a tabloidi su to jedva dočekali i počeli su da je čereče. Doveli su je do ivice nervnog sloma i do juče se uopšte nije znalo ni da li će nastupiti. Posle svega, reklo bi se, na prvi pogled, da je Shaheen najveći favorit, mada se meni čini da će pobediti Stavros Flatley.
Bili Piton Bili Piton 14:26 30.05.2009

Re: I meni se Shaheen najviše

Doctor Wu
ona mala droplja Lily Allen, najnetalentovanije i najmediokretskije stvorenje koje je ikada hodalo planetom


Ali pristojne su joj pesmice, moras priznati, dobar pop mjuzik i bolji od mnogog.

a onda je nastavilo ono čudovište od Russela Branda


On stvarno jeste tezak idiot, tu se potpuno slazem, mada priznajem da ima televizijski "nerv".
Doctor Wu Doctor Wu 14:41 30.05.2009

Re: I meni se Shaheen najviše

Ali pristojne su joj pesmice, moras priznati, dobar pop mjuzik i bolji od mnogog.

Uf, ne znam, ona je meni, baš, onako, bljak kao i cela ta Notting Hill mafija, koja je okupirala BBC i kojima plaćamo extortionate fees za njihove kokainske brbljarije mi malo ide na q, a ona pogotovu. Prošle godine imala talk show na BBC3 (koji je, naravno, neslavno propao), od nje ne može da se živi. Devojčica je, jednostavno, odvratna. Čak i kad peva sa Specialsima (mora da joj je ćale i to sredio).
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:46 30.05.2009

Re: I meni se Shaheen najviše

meni je ta lili alen malo gadna. toliko je protežiraju i pričaju o njenom geniju da sam pomislio da je marija kalas u pitanju. Dafi mi je mnogo draža.
Bili Piton Bili Piton 18:53 30.05.2009

Re: I meni se Shaheen najviše

Doctor Wu
Prošle godine imala talk show na BBC3


Taj BBC3 stvarno nema cime da popuni program, bas strasno. Sve jedan debakl za drugim - jedino sam voleo da pogledam onu lepu doktorku Tanju sto vaspitava problematicnu malu decu, i ponekad onaj sitcom "3 pints of lager"....drugo sve uzas od imbecilnih drama i losih komedija, osim Little Britain koja je toliko losa da je zapravo super.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:39 30.05.2009

Re: I meni se Shaheen najviše

osim Little Britain koja je toliko losa da je zapravo super.

sve mi diraj, Little Britain NE
a tek Little Biritain USA je pravo zlato!
Bili Piton Bili Piton 20:15 30.05.2009

Re: I meni se Shaheen najviše

Srđan Mitrović
.sve mi diraj, Little Britain NE

a tek Little Biritain USA je pravo zlato!


Ma sve sam odgledao, nisam prebacivao na drugi kanal....i USA sam pogledao. I ima kad umrem od smeha, naravno...prve sezone su bile najbolje.....ali dosta toga je prazan hod i puno se vicevi ponavljaju.

Najbolje mi je kad vidim renomiranu sredovecnu TV glumicu kakva je Dzeraldin Dzejms kako veselo pristaje da igra u narocito gadnim skecevima (ona gospodja koja odraslog sina doji u drustvu). A prethodno vece si je gledao u nekog lavish Agata Kristi adaptaciji.
Doctor Wu Doctor Wu 20:22 30.05.2009

Re: I meni se Shaheen najviše

Taj BBC3 stvarno nema cime da popuni program, bas strasno.

Dobro, ali zato su dvojka i četvorka (i radio i TV) fenomenalni.
Bili Piton Bili Piton 20:30 30.05.2009

Re: I meni se Shaheen najviše



Da. TV cetvorka vazi za old farts' program, i sto je porazavajuce, ima meni najinteresantnijih sadrzaja.

Dvojka vise nije ista otkad Angus ne vodi Have I got news for you.
Doctor Wu Doctor Wu 20:38 30.05.2009

Re: I meni se Shaheen najviše

Dvojka vise nije ista otkad Angus ne vodi Have I got news for you.

A South Pacific i The Incredible Human Journey?
Fantastično.
Bili Piton Bili Piton 18:01 31.05.2009

Re: I meni se Shaheen najviše



Ispao sam malo (na svu srecu) iz loopa u novije vreme, jako slabo palim TV pa ne znam o cemu pricas ali cu pogledati sta je u pitanju - ne sumnjam da je dobro.
angie01 angie01 13:55 30.05.2009

shahin

the master!


( meni suzan isto malo dosadila-ako josh uzmemo u obzir scenario i reziju njenog sluchaja, meni malo muka od toga-iako poshtujem njeno umece)
4krofnica 4krofnica 14:03 30.05.2009

suzan,vrati se odakle si dosla

e,slatki su mi ovi grci,
ali
Moj Glas Ide Aidanu Davisu
pre-di-van-je
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:09 30.05.2009

Re: suzan,vrati se odakle si dosla

Grci su apsolutni hit!
prošle godine je pobedio mladi igrač, tako da možda je ovegodine red na pevača.
4krofnica 4krofnica 14:18 30.05.2009

Re: suzan,vrati se odakle si dosla

po toj logici,mislim da ce biti ipak ovaj tvoj klinac, sencacionalizam mi je vise za Ameriku,tako da ce Suzan pokupiti krpice,nek proseta malo belom kucom, mozda postane nova najbolja drugarica P.Hilton....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:20 30.05.2009

Re: suzan,vrati se odakle si dosla

videćemo. šou je nepredvidiv (koliko-toliko) i sve je moguće. bar je tako bilo sve do finala. a šta je sve tu bilo....
libkonz libkonz 14:16 30.05.2009

Novosti

Najpoznatija kladionica na svetu, čuveni "Vilijam Hil" povukla je Suzan Bojl sa svojih listi. To može da znači samo dve stvari: Ili je ona siguran pobednik ili se povukla iz takmičenja. Vest je od pre tri sata.
edit:
link
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:55 30.05.2009

Re: Novosti

još uvek je tamo:
Susan Boyle 5/6
Aidan Davis 4/1
Shaheen Jafargholi 8/1
Stavros Flatley 10/1
Flawless 12/1
Julian Smith 12/1
Diversity 16/1
Hollie Steel 20/1
Shaun Smith 50/1
2 Grand 66/1
libkonz libkonz 15:22 30.05.2009

Re: Novosti

moji favoriti:
Donald
Jodl
sexy
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:24 30.05.2009

Re: Novosti

ili se povukla iz takmičenja

pa to bi bilo najpametnije.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:30 30.05.2009

Re: Novosti

a NAJGORA audicija ikada:
ne preporučujem baš svima da pogledaju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:23 30.05.2009

klinje vs klinka

Kada je to Suzan čula, pred mnogo svedoka je počela da psjuje i vređa malog Šahina i žiri.

suzan je zaostala u razvoju, mislim da tu pricu vec svi znamo, pa su i njene reakcije primerene tom uzrastu. zato i ne mogu da je krivim. ima mnogo razvijenijih dama po velikim gradovima sveta koje ne briju noge niti cupaju obrve.
ona je sasvim u istom uzrastu sa ovim klincima.
njoj pobeda nista nece vise doneti od onog sto je vec ceka, a klinji hoce. medjutim, imamo ovde dve klinje, koje bi organizatori mogli posle takmicenja da spoje u neki duo. mali šanin i ejden. (kao OT )

ja obicno te male pustim da porastu i da im slava ne udje u glavu prerano jos jednu brigu imam kad je šahin u pitanju: sta ce biti sa njegovim glasom gad izmutira? ili je taj proces vec zavrsen (nisam azila na casu, ne znam koliko ima godina)?

ostali finalisti su prosecni, neki su mi bili toliko dosadni da nisam odgledala numeru do kraja.

jos par reci o suzan: njoj treba samo par casova pa da peva savrseno, da nauci kako da kontrolise glas kada joj delovi pesme nisu u 'lagi' koja joj najvise odgovara.

opet, moram da priznam da malih Šahina po US-u i sire ima na kile. nemaju svi tu srecu da se pojave na ovoj smotri
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:31 30.05.2009

Re: klinje vs klinka

(nisam azila na casu, ne znam koliko ima godina)?

12
opet, moram da priznam da malih Šahina po US-u i sire ima na kile.

zato se ovo zove BRITAIS got talent
ivana23 ivana23 16:28 30.05.2009

Re: klinje vs klinka

jos jednu brigu imam kad je šahin u pitanju: sta ce biti sa njegovim glasom gad izmutira?

Da ga prevedemo u kastrate?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:02 30.05.2009

Re: klinje vs klinka

da mogu da glasam, ipak bih glasala za malog densera, ejdena.
mickonsb92 mickonsb92 16:32 30.05.2009

Vidim nanosiš niske udarce :)

Kad već prenosiš onda prenesi i drugu stranu priče:

Suzan Bojl tvrdi da tada uopšte nije bila na tom mestu, a kamoli bilo kako komentarisala nastup tog klinca. Pročitaj i blog sudije Pirsa koji brani Suzan u ovom slučaju.

Kao što vidimo uz slavu idu i spletke.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:56 30.05.2009

Re: Vidim nanosiš niske udarce :)

Vidim nanosiš niske udarce :)

što niske?
ja samo navijam za jednu stranu.
suzan bojl mi više deluje kao cirkuska atrakcija, nerviralo me njeno ponašanje na audiciji, nervirame i sada.
Pročitaj i blog sudije Pirsa koji brani Suzan u ovom slučaju.

naravno da brani svoju investiciju
kakva bi to bila slava da nema spletki.
maricacarica maricacarica 16:49 30.05.2009

Kakav carević

Mališa je em presladak, em stvarno, ima talenta!!!!! Mali car!
biljanab75 biljanab75 16:51 30.05.2009

Ko odlucuje

o pobedniku?
Ima li publika nekog udela ili samo ziri?

Meni je SB bila sjajna, svako ko sa skoro 50 godina jos uvek ima snage i zelje da ostvari svoje snove za svaku je pohvalu. Mediji ko mediji, posao im je da dizu prasinu, sto se neki od nje udave, pa i nije ih bas briga.

Sahin je presladak, apsolutno sjajan!

Kad god vidim tako sjajne klince kako se takmice, glume ovo ono, pomislim jesu li to oni ili mamine i tatine ambicije, bar do 15 godine ne bih dozvolila da deca prezivljavaju toliki stres. Nadam se da njegovi znaju sta rade.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:54 30.05.2009

Re: Ko odlucuje

Kad god vidim tako sjajne klince kako se takmice, glume ovo ono, pomislim jesu li to oni ili mamine i tatine ambicije, bar do 15 godine ne bih dozvolila da deca prezivljavaju toliki stres.

kod šahina je divno što fantastično peva a i dalje je dete. i ponaša se kao fino vaspitano dete.

Ima li publika nekog udela ili samo ziri?

ovog puta, odlučuje samo publika.
biljanab75 biljanab75 17:00 30.05.2009

Re: Ko odlucuje


Hvala na informacijama :)

Malisa tako i deluje.
licumurka licumurka 17:17 30.05.2009

moj favorit



kopriva3 kopriva3 17:26 30.05.2009

Deca koja pevaju.....

Meni se sviđaju Diversity. Oni su moji favoriti!

O, i priznaću da ne volim previše pevajuću decu. Nekako mi se čini da su uvek u blagoj prednosti naspram običnih pevača, samo zato što su deca.
Takođe u ovoj trećoj sezoni baš smo ih imali mnogo. Beše u svakom polufinalu po dvoje dece?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:29 30.05.2009

Re: Deca koja pevaju.....

Beše u svakom polufinalu po dvoje dece?

to je ta dobitna formula
Diversity su spektakularni. jedva čekam da vidim šta će napraviti u finalu.
Filip2412 Filip2412 17:45 30.05.2009

...

ej drugari....

ovaj decko tako zavija ko da je ucio pevanje na ibarskoj magistrali, to nekakvo aAaAaAaAaAAAaA pevanje koje su valjda izmislili ovi sto se nazivaju RnB, to mi je uhhhh.... recept za upropascavanje svake melodije. Valjda je ideja takvog pevanja upropastiti melodiju i uciniti da svaka pesma zvuci isto.

klinac da nema ni izbliza dobar glas ko tetka Suzan. Doduse mali mutira...
u svakom slucaju, zbog nacina pevanja ja bih ga diskvalifikovao.

maricacarica maricacarica 18:18 30.05.2009

Re: ...

čuo ikada za gospel?
maricacarica maricacarica 18:25 30.05.2009

Re: ...



Kad poslušaš, možda primetiš neku sličnost.....
Filip2412 Filip2412 19:34 30.05.2009

Re: ...

hvala maricacarice, da to to je to ... gospel , dakle taj nacin pevanja je takav da mogu i elvisa prislija i metaliku i bluz i shansonu i opersku ariju da otpevaju tako da uopste ne primetis razliku jer sta god otpevaju upropaste na jedan te isti nacin. Potpuno ignorisu melodiju besomucno praveci varjacije glasom.

Ok, dopustam razlicitost naravno, mozda nesto nije uredu samnom ali ja prosto ne podnosim takvo pevanje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:50 30.05.2009

Re: ...

pevanje koje su valjda izmislili ovi sto se nazivaju RnB, to mi je uhhhh.... recept za upropascavanje svake melodije. Valjda je ideja takvog pevanja upropastiti melodiju i uciniti da svaka pesma zvuci isto.

to je sve izmislila ona maraja keri! ona je to tako pevala da ti sve pesme zvuce isto. i sad, koja/koji vise zavija, to je bolja/i.

mislim daje malo ejden mnogo originalniji. vec sam rekla da mali pevac lici na gomilu klinaca po US (ok, srdjane, ali ne i po UK )
whatever, to je za nas smrtnike sve ista scena...
Filip2412 Filip2412 20:15 30.05.2009

Re: ...

da be maraja keri, kuku majko... zlo... kad pocne da zavija da ti se pri....re
maricacarica maricacarica 20:23 30.05.2009

Re: ...

Možda zato što je to ipak, duhovna muzika. Ali o ukusima se ne raspravlja
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:19 30.05.2009

Re: ...

Možda zato što je to ipak, duhovna muzika.

maraja keri duhovna muzka? ili sam pogresno razumela?
maricacarica maricacarica 21:35 30.05.2009

Re: ...

Da si čitala od početka, videla bi da je reč o gospelu (može se i videti i čuti na klipovima), a gospel je, koliko ja znam, duhovna muzika
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:40 30.05.2009

Re: ...

maricacarica
Da si čitala od početka, videla bi da je reč o gospelu (može se i videti i čuti na klipovima), a gospel je, koliko ja znam, duhovna muzika

videla sam ali mi se nije slozilo. zato sam i pitala.
maricacarica maricacarica 21:45 30.05.2009

Re: ...

Ti ubacila Maraju, ne ja
pix3lchick pix3lchick 00:47 31.05.2009

Re: ...

BebaOdLonchara
to je sve izmislila ona maraja keri! ona je to tako pevala da ti sve pesme zvuce isto. i sad, koja/koji vise zavija, to je bolja

Taj stil pevanja, koji inače jeste veliko zanatsko umeće, se svodi na to da se nagura što više nota u što manji interval. Pa ko uspe više, taj je veći umetnik. S druge strane, i gutanje mačeva i bljuvanje vatre su isto velike veštine, pa i ne vidim neku razliku... osim što se ovi ne pojavljuju na MTVju.
bandina bandina 18:06 30.05.2009

......


Mislim da je Susan napravila ovoliki haos samo zato sto NIKO nije ocekivao da ce onako da zapeva. Zena super peva i napravice od sebe ikonu cak i da ne pobedi. Zato sam za to da pobedi neko mladji...Aidan Davis po mom misljenju. Ili Diversity, jednostavno su opcinjavajuci.
necudavamkazem necudavamkazem 18:47 30.05.2009

Daj čoveku vlast, pa da vidiš kakav je.

Izreka.
Ne znam čija.

Možda latinska... prokletinje su imale izreke za sve i svašta.

Elem...
Ako sumnjaš u nečiju ličnost i karakter samo mu daj vlast i ubrzo ćeš saznati kakav je zaista.
Slava obično funkcioniše po istom principu. Ogromna pažnja od velikog broja ljudi koji prate nečiji rad... odnoso nečiji rad koji utiče na veliki broj ljudi na neki način ... prilično podseća na vlast.

Lično, ne interesuje me ni Suzana ni ovaj mali, nisam toliko empatičan da se radujem jeftinoj zabavi i uspehu nekoga ko mi je toliko stran, možda je to zato što nemam priliku da ih pratim iz Srbije... ali ne mogu da se ne zamislim o zaradi producenata ovog show-a. To mi je nekako prva pomisao kad ugledam sve ovo.

Što dosta govori o meni kad malo bolje razmislim.
Možda sam neosećajan, a možda sam materijalista. Možda oboje.
Tja...
jaksa scekic jaksa scekic 19:07 30.05.2009

Kad bih mogao da glasam

glasovao bih za Diversity, ali nece moci da pobede jer je trend da pobedjuju "operski pevaci". Gledao danas repizu (ITV moze na ovim prostorima da se gleda preko satelita od ujutru to rano popodne ) Mislim da ipak treba postaviti neku granicu godina za ucesnike, jer stres koji je dozivela desetogodisnja Hillie Steel je bilo toliko veliki da je bilo tuzno gledati. U sred pesme je zaboravila text, ziri nije znao sta da radi, majka je izasla na binu vristeci da njeno dete mora jos jednom da peva, i dali su joj jos jednom. Ali takav stres za dete je isuvise, nije normalno.

Inace produkcijski show je napravljen maestralno. Ziri je sjajno izabran-good guy-bad guy i zgodna glumica i ona dva mlada voditelja su odlicna.

Elem, bas me zanima kako ce biti kod nas, od izbora ove petorke sve zavisi.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:32 30.05.2009

Re: Kad bih mogao da glasam

Elem, bas me zanima kako ce biti kod nas, od izbora ove petorke sve zavisi.

što neko reče, biže Grand got talents
blaga me jeza hvata od pomisli da će to raditi tv pink.

Ziri je sjajno izabran-good guy-bad guy i zgodna glumica i ona dva mlada voditelja su odlicna.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:39 30.05.2009

Re: Kad bih mogao da glasam

nisam sigurna da je trend da pobedjuju opersku pevaci, jer da je tako, ovaj bi danas bio u finalu.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:40 30.05.2009

Re: Kad bih mogao da glasam

blaga me jeza hvata od pomisli da će to raditi tv pink.

mene jos veca panika hvata da ce u jos jednom ziriju biti Šuljić
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:41 30.05.2009

Re: Kad bih mogao da glasam

nisam sigurna da je trend da pobedjuju opersku pevaci, jer da je tako, ovaj bi danas bio u finalu.

bio se strašan u polufinalu. kao da gledaš dr. džekil/mr. hajd. u njegovom slučaju više fredi merkjuri / Montserrat Caballé
jaksa scekic jaksa scekic 19:42 30.05.2009

Re: Kad bih mogao da glasam

BebaOdLonchara
nisam sigurna da je trend da pobedjuju opersku pevaci, jer da je tako, ovaj bi danas bio u finalu.




Nije imao sanse jer je bio direktno u izboru sa onom klinkom koja je zaboravila text,pa se rasplakala, pa se napravio citav cirkus.

Inace pocela je velika polemika u UK da li treba decu staviti pod toliki pritisak

J
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:44 30.05.2009

Re: Kad bih mogao da glasam

Nije imao sanse jer je bio direktno u izboru sa onom klinkom koja je zaboravila text,pa se rasplakala, pa se napravio citav cirkus.

meni je taj cirkus toliko bio lažan kao da je izrežiran. ni klinka mi nije delovala kao da je pod stresom. o suzama i da ne govorimo. sajmon kauvel je veliki mag televizije.
jaksa scekic jaksa scekic 19:49 30.05.2009

Re: Kad bih mogao da glasam

Srđan Mitrović
Nije imao sanse jer je bio direktno u izboru sa onom klinkom koja je zaboravila text,pa se rasplakala, pa se napravio citav cirkus.

meni je taj cirkus toliko bio lažan kao da je izrežiran. ni klinka mi nije delovala kao da je pod stresom. o suzama i da ne govorimo. sajmon kauvel je veliki mag televizije.


Ne verujem, jer jedva da je sad otpevala pesmu od panike

J
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:28 30.05.2009

Re: Kad bih mogao da glasam

sad sam pogledala i to kad je pevao barselonu. well, tip ima nesto, ali morao bi mnogo da vezba...ritam pre svega, koji mu je bezao i u prvom pojavljivanju.
ali, sasvim mogu da ga zamislim u nekim operskim izvodjenjima, specifican je.
Doctor Wu Doctor Wu 23:39 30.05.2009

Re: Kad bih mogao da glasam

glasovao bih za Diversity

Boga mi, Jakša, svaka čast. Vidi se ko je stara novinarska kuka.
shumska shumska 17:46 31.05.2009

Re: Kad bih mogao da glasam

ta mala Hollie Steel histerična, rasplakana - beše moj šok
devojčica deluje kao da joj je potreban zagrljaj a ne da je bace pod reflektore, strahote li televizijske
ivana23 ivana23 20:43 30.05.2009

link za live prenos

libkonz libkonz 21:40 30.05.2009

Re: link za live prenos

Ivana, ti jesi carica !
ivana23 ivana23 21:42 30.05.2009

Re: link za live prenos

libkonz
Ivana, ti jesi carica !

Naravno da jesam...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana