2007-11-24 20:24:11

( ^_^) - smeškajte se na japanski način

Marek Vidovič RSS / 24.11.2007. u 21:24

Kompletan spisak japanskih smajlija, koji su potpuno drugačije od naših.

 

(^∇^) - Dobro jutro.

(^-^*) - Zdravo! (za dobrodošlicu)

( ゚▽゚) - Dobro veče!

(-ェ-) - Laku noć!

m(_ _)m - Izvini.

\(^ ^)/ - Srećan sam.

(>。≪) - Bolest.

~`)

 
2008-01-04 14:11:15

Kako prodavati pampersice i jelo na internetu

Marek Vidovič RSS / 04.01.2008. u 15:11

Na nedavno održanoj marketing konferenciji, čulo se iz publike pitanje na koje nisam znao odmah da odgovorim.

OK," rekao je jedan od posetilaca," tekstualna reklama u pretraživaču ili u kontekstu je dobra za direktan odaziv, ali kako je mogu iskoristiti naprimer marke i firme, koje pokušavaju da se susredsrede više na branding? Kako iskoristiti tekstualnu

 

Who wants to be a CEO
Who wants to be a CEO
Industry Player
Industry Player
Gazillionaire

 
2007-12-14 13:17:06

Pay-per-click ima dugačak rep

Marek Vidovič RSS / 14.12.2007. u 14:17

slika: wikipedia
slika: wikipedia
Pri odabiru ključnih reči za Vašu internet PPC kampanju trebali bi ste znati i to da PPC ima dugačak rep. Long Tail (dugačak rep) je teorija, koja opisuje model savremenog biznisa i može Vam izuzetno pomoći prilikom sastavljanja spiska ključnih reči za ciljanu internet reklamu.

Dugačak rep i poslovanje

 
2008-01-16 12:20:40

Šta mogu knjige da Vas nauče o web biznisu?

Marek Vidovič RSS / 16.01.2008. u 13:20

Nekoliko korisnih citata.

Neal Stephenson - Cryptonomicon
web: www.cryptonomicon.com
izvor citata: sifra.soup.io

 
2007-11-08 15:32:53

11 načina kako meriti online kampanju

Marek Vidovič RSS / 08.11.2007. u 16:32

Kako izmeriti učinak reklame na internetu? Na konfereciji ad:tech u London je nekoliko panelista pokušalo da se pronadje odgovor na ovo pitanje u okviru teme koja je nazvana "Zapažanje o online brandingu i merenje".

Sajt Emarketer, koji je objavio

 

Kada smo u ETARGETu razmišljali u koju državu dalje da investiramo, nismo imali u dispoziciji nikakve precizne podatke o potencijalu srpskog reklamnog tržišta. Odlučili smo svakako dobro. Pre nekoliko dana ZenithOptimedia, prestižna agencija koja se bavi marketing istraživanjem, objavila je podatke o rastu reklamnog tržišta u svetu.  A na prvom mestu  je - Srbija

 

The ten
 

SEO (search engine optimalization, znači optimalizacija web sajtova za pretraživače) i PPC (ciljna internet reklama, pay-per-click). Dva sastavna dela internet marketinga. Šta je bolje?

Različita gledišta

Eksperti iz oblasti - SEO - će sastaviti Vaš sajt tako, da se po njemu intuitivno i lako kreće, te da se smesti u pretraživačima, kao npr. Google, Pogodak na što višljim mestima. Ovi drugi - znači oni koji pružaju ciljanu internet reklamu - učiniće to, da se oglasi, koji putem

 

Ljudi na internetu se ponašaju kao mravi u prirodi. Oni ne pamte mesto gde su bili, ali pamte put kako su tamo stigli. Ni surferi često ne pamte naziv Vašeg web sajta. Ali način kako je došao tamo uglavnom pamti.

U drugom serijalu Saveti i Trikovi  ETARGET ćemo Vam pokazati kako ljudima bar malo olakšati pretragu Vašeg web sajta.

Pravilo 3 - Nišlije mislite lokalno

Ukoliko je to primenljivo za Vaš proizvod odnosno uslugu, u tekstu promotivnog oglasa spomenite gde pružate usluge. Tako ćete privući pažnju upravo onih

 

Pisanje reklame za web je potpuno drugačije nego pisanje za offline medije. Međutim nešto imaju zajedničko: cilj (iako ne uvek primarni) je prodaja.

Nedavno sam na sopstvenoj koži osetio, kako može loše napisana offline reklama da košta ne samo klijenta vremena i novca, nego i prodavca. Prilikom izbora gradjevinskog zemljišta sam u jednom štampanom mediju našao oglas, koji je ispunjavao moje zahteve. Lepa okolina, pristupačno, dostupne komunalije na zemljištu i pristojna cena.  


Dogovorio sam susret sa predstavnikom agenicje i došao da pogledam

 

Marek Vidovič

Marek Vidovič
Datum rоđenja:  17.06.1976 Pol:  Muški Član od:  19.07.2007 VIP izbora:  9 RSS RSS Feed Saznajte više o autoru

Korisnikova VIP lista

-

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana