6 osnovnih stvari, koje bi trebalo da ima sajt Vaše firme, bez obzira na delatnost kojom se bavite.
1. Stranica „O nama"
Ko ste? Kakav je Vaš slučaj? Potrošači će Vas mnogo više voleti ukoliko za njih ne budete neki apstraktan pojam. Recite im ko ste, šta ste, odakle ste se pojavili.
2. Kontakt
Trebalo bi da sadrži telefonski broj, e-mail adresu, adresu firme. U slučaju da imate prodavnicu, svakako da je potrebno napisati i radno vreme. Tako ćete izbeći frustrirane potrošače koji zovu u nezgodno vreme, ili mogućnost
Kada smo u ETARGETu razmišljali u koju državu dalje da investiramo, nismo imali u dispoziciji nikakve precizne podatke o potencijalu srpskog reklamnog tržišta. Odlučili smo svakako dobro. Pre nekoliko dana ZenithOptimedia, prestižna agencija koja se bavi marketing istraživanjem, objavila je podatke o rastu reklamnog tržišta u svetu. A na prvom mestu je - Srbija.
The ten |
Dugačak rep i poslovanje
Reč ciljanost je neka vrsta mantre, kako za firme koje se bave sa search engine marketingom, tako i za oglašivače, koji koriste ciljane promotivne oglase. Šta tačno ova reč znači kada je povezujemo sa internet reklamom?
Ciljana internet reklama u sebi sadrži tri međusobno nepovezana koncepta, sa kojima se reč "ciljano" koristi: kontekstualna ciljanost, ciljanje na osnovu ponašanja potrošača i ciljanje na osnovu ključnih reči.
Kontekstualno ciljanje
Kontekstualno ciljanje znači da će se reklama (najčešće tekstualni oglas sa mogućnošću
SEO (search engine optimalization, znači optimalizacija web sajtova za pretraživače) i PPC (ciljna internet reklama, pay-per-click). Dva sastavna dela internet marketinga. Šta je bolje?
Različita gledišta
Eksperti iz oblasti - SEO - će sastaviti Vaš sajt tako, da se po njemu intuitivno i lako kreće, te da se smesti u pretraživačima, kao npr. Google, Pogodak na što višljim mestima. Ovi drugi - znači oni koji pružaju ciljanu internet reklamu - učiniće to, da se oglasi, koji putem
Spremamo se u Srbiju. Znači firma ETARGET za koju radim i ja. Internet reklama u Srbiji se uspešno razvija, tako da kao jedan od najvećih posrednika u pružanju ciljane internet rekalame u bivšem Istočnom bloku, ne smemo nedostajati ni na srpskom tržištu. Verujemo da ćemo uspešno da prenesemo iskustva sa četiri istočno evropska tržišta (Češka, Slovačka, Mađarska i Ruminija) i ovde. Srbija je u intrenet biznisu veoma slična Slovačkoj od pre nekoliko godina. S druge strane, Srbija ima nekoliko odličnih online usluga, koje mogu da konkurišu svetskim standardima Verujemo da
Imam u vlasništu internet prodavnicu. Ili butik u centru grada. Radim u marketingu, ili sam mali preduzetnik. Prodajem sladoled. Kako da napišem efikasan promotivni oglas u sistemu ETARGET?
Zamislite da dođete u prodavnicu i pitate:
„Prodajete Apple iPod?"
Prodavačica će Vam odgovoriti:
„Imamo širok asortiman bele tehnike, foto aparata, notebookova i audio aparata"
Imaju li taj moj toliko željeni iPod ili ne? Nakon kratkog razmišljanja, verovatno ćete odlučiti da izađete iz prodavnice.
Druga situacija:
Čudićete