Ljudi na internetu se ponašaju kao mravi u prirodi. Oni ne pamte mesto gde su bili, ali pamte put kako su tamo stigli. Ni surferi često ne pamte naziv Vašeg web sajta. Ali način kako je došao tamo uglavnom pamti.
U drugom serijalu Saveti i Trikovi ETARGET ćemo Vam pokazati kako ljudima bar malo olakšati pretragu Vašeg web sajta.
Pravilo 3 - Nišlije mislite lokalno
Ukoliko je to primenljivo za Vaš proizvod odnosno uslugu, u tekstu promotivnog oglasa spomenite gde pružate usluge. Tako ćete privući pažnju upravo onih
Kompletan spisak japanskih smajlija, koji su potpuno drugačije od naših.
(^∇^) - Dobro jutro.
(^-^*) - Zdravo! (za dobrodošlicu)
( ゚▽゚) - Dobro veče!
(-ェ-) - Laku noć!
m(_ _)m - Izvini.
\(^ ^)/ - Srećan sam.
(>。≪) - Bolest.
(´~`)
Kako se postaviti ka novim načinima komunikacije i iskoristiti mogućnosti inetrneta što bolje.
Inspiraciju će Vam dati 10 podcastova o marketingu, medijima i biznisu. Savete ćete dobiti basplatno a vi budite brži od konkurencije u internet komunikaciji i uštedite milione koristeći ciljaniji i inovativniji pristup na medijima, marketingu i poslovanju.
10. Marketing Edge
Da li je već došlo vreme da napravite Vašu marketing strategiju za nove medije?
(iTunes
Dugačak rep i poslovanje
Imam u vlasništu internet prodavnicu. Ili butik u centru grada. Radim u marketingu, ili sam mali preduzetnik. Prodajem sladoled. Kako da napišem efikasan promotivni oglas u sistemu ETARGET?
Zamislite da dođete u prodavnicu i pitate:
„Prodajete Apple iPod?"
Prodavačica će Vam odgovoriti:
„Imamo širok asortiman bele tehnike, foto aparata, notebookova i audio aparata"
Imaju li taj moj toliko željeni iPod ili ne? Nakon kratkog razmišljanja, verovatno ćete odlučiti da izađete iz prodavnice.
Druga situacija:
Čudićete